[Yazar]
''Vegas!''
Duyduğu sesle başını sese çevirdiğinde Tankhun'u ve takım elbiseli esmer bir genci yanlarına yaklaşırken görünce gözlerini kocaman açtı. ''Ah, tanıyor musun?'' dedi Vegas, arkasındaki gence dönüp sırıtırken. Pete kaşlarını çatıp Tankhun'un yanına ilerledikten sonra yakalarını kavradı. ''Ne halt yedin sen?''
Dövüldüğü belliydi çünkü kaşı ve dudağı patlamış, yanakları da kıpkırmızı olmuştu. ''Porsche.'' dedi Vegas sakin bir tonda yanlarına gelerek. ''Bu adamın ne kadar borcu var?'' diye sordu esmer olana. ''Yedi yüz bin dolar.'' dedi yanındaki gencin kolunu daha sıkı kavrarken. Pete geri çekilip yumruklarını sıktı Vegas'ı izlemeye başladı.
''Borcunu nasıl ödeyeceksin? Kaderini belirlemek adına bir kumar oynamalı mıyız?'' dediğinde Pete göz devirdi. ''Onu öldürecek misin?'' diye sordu Vegas'a.
''Borcunu öder ya da kanıyla bu zemini süsler.'' Vegas'ın cümlesiyle Tankhun, Pete'e bakıp yalvarmaya başladı. ''Pete, bana biraz borç ver lütfen! Ölmek istemiyorum Bay Vegas lütfen bana acıyın.'' Vegas kahkaha atıp elini, Tankhun'un yanağına koydu ve nazik bir şekilde okşamaya başladı. ''Borcunu ödersen canını bağışlarım bu kadar basit değil mi?''
''Lütfen Bay Vegas, bana birkaç gün daha verirseniz söz veriyorum size borcumu ödeyeceğim!''
''Bunu kaçıncı duyuşum? Söz var icraat yok, eğlenceli değilsin.''
Pete avcunun içini alnına vurup ellerini cebine soktu, üstünde olan tüm parayı çıkarıp Tankhun'a uzattı. ''Elimde sadece bu kadar var.'' Vegas, Pete'in uzattığı parayı alıp yere attı. ''Götünü satarak aldığın paraya ihtiyacım yok.'' Pete arkasını döndü, Vegas'ın gözlerine bakıp sert bir tokat attı yanağına.
''Ah, küçük sürtük!'' Porsche belindeki silahı çıkaracağı sırada Vegas'ın tek bir hareketiyle vazgeçip kaşları çatık şekilde Pete'i izlemeye devam etti. Vegas ellerini cebine sokup derin bir nefes aldı ardından konuşmaya başladı:
''Bak fahişe, bana güzel bir gece yaşatman karşılığında şu piçin borcunun yarısını silerim.''
''Üstüne para da isterim.'' dedi Pete kollarını göğsünde birleştirip Vegas'a bakarak. Vegas sırıtıp omuz silkti, elini uzatıp kaşlarını kaldırdı. ''Anlaştık?''
Karşısındaki adamın elini sıkıp bıraktı ardından az önce yere attığı paraları toplamak üzere eğildi. ''Porsche, bırak şu geri zekalıyı gitsin evine. Borcun kalanını üç gün içinde ödemezsen bu sefer bu fahişe arkadaşın bile seni kurtaramaz anlıyor musun?''
Tankhun başını onaylar şekilde salladı, yanındaki esmer olan kolunu bırakır bırakmaz da koşarak bulundukları yerden uzaklaştı.
''Porsche, onun üstünü ara sonra odama çıkar. Tedbirsiz kimseyi odama almam.''
''Tay ne olacak Vegas?''
''Ona söyle bu gece gelmesin.''
''Pekala ona bunu ileteceğim.''
Vegas bir şey demeden kapıdan içeri girdi. Patronunun gitmesiyle beraber karşısındaki gence baktı. ''Yürü hadi gidiyoruz.'' dedi ellerini pantolonunun cebine sokup kapıya ilerlemeden önce. Pete, topladığı paraları cebine doldurduktan sonra doğrulup önündeki esmer genci takip etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my bitch! \\ vegaspete
Fanfiction''Sadece benim olmanı istiyorum Pete. ''Bende çok şey istiyorum Kumarhane Sahibi Bey ancak her şey istemekle kalmıyor. Bundan benim çıkarım ne olacak?'' ''Sana kaybettiğin gençliğini geri verebilirim?''