Arina Moretti
2023.04.22.Másnap reggel hiába éreztem magam rémesen, ugyanúgy jelenésem volt az egyetemen. Valamivel éjfél előtt értem haza, de egészen korán felkeltem és úgy döntöttem, az óráim előtt benézek a kávézóba Biancához, aki részletes beszámolókat vár tőlem. Nagynehezen kikeltem az ágyból és elbotorkáltam a fürdőszobáig. Amikor a tükörbe néztem, majdnem még magamtól is megijedtem. A szemeim alatt sötét karikák húzódtak és feldagadtak a sok sírástól, a hajam kócosan omlott a vállaimra. Nekiláttam kihozni a jelenlegi állapotomból a maximumot.
Egy órával később valamivel összeszedettebben léptem ki az emeletesház ajtaján a forgalmas monacói utcára egy kék esernyővel a kezemben. Az idő tökéletesen megegyezett a hangulatommal. Monte-Carlóban nem gyakran esik az eső, ezt már eddigi ittlétem alatt sikerült megállapítanom, de ha esik, akkor mintha dézsából öntenék. Összébb húztam magamon a vékony kabátot és elindultam a kávézó felé.
- Arthur azóta nem keresett? - kérdezte döbbemten a barátnőm. Ez a döbbenet részben annak is betudható volt, hogy nagy vonalakban most meséltem el neki is, mi történt velem két és fél éve.
- Nem. - feleltem.
- Ne szomorkodj ezen, még lehet, hogy alszik vagy dolga van. Tényleg, és a másik? Fabio, vagy mi a neve.
- Nem, ő sem. Miután majdnem megtörtént, letiltottam a számát, de azóta egy másik számról rendszeresen üzenget.
- Hívni is szokott?
- Nem, de ha hívna sem venném fel, nyilván.
- Tessék, ezt inkább vidd magaddal, ahogy elnézlek, kelleni fog. - nyomott a kezembe egy pohár karamellás latte-t.
- Még mindig olyan borzalmas a fejem?
- Nem úgy nézel ki, mint aki majd' kicsattan a boldogságtól, de ezt az előbbiek hallatán valahogy megértem.
- Pedig reggel egy órán keresztül dolgoztam azon, hogy emberi külsőt varázsoljak magamnak, úgyhogy egy szavad sem lehet.
Elköszöntem Biancatól, elhagytam a helységet és sietősen indultam az egyetem irányába.
Az ott töltött órák kínkeserves lassúsággal teltek, ebben mondjuk az is közrejátszhatott, hogy az órák felét ugyanaz a tanár tartotta, aki ritka monoton hangon magyarázott és fél lábbal a sírban állt. Alig vártam, hogy végre hazarongyolhassak és begubózhassak a kis vackomba egy bögre forró tea kíséretében.
Másnap délután, az előző naphoz hasonlóan kikapcsoltam a telefonomat, hogy még véletlenül se vonhassa el a figyelmem és belevetettem magam a tanulásba. Egészen jól haladtam vele, a gondolataim egyre ritkábban terelődtek a legfiatalabb Leclerc felé, de akkor is igyekeztem 100 százalékosan a kötelességemre koncentrálni. Az idő hét óra körül járhatott az, mikor megszólalt a csengő idegesítő hangja. Szépen komótosan az ajtóhoz sétáltam és elfordítottam a kulcsot a zárban. Ő állt ott a nyitott ajtóban, sportruhában, kezében egy szatyorral, mire a szemeim golflabda nagyságúra nőttek.
- Bejöhetek?
Arthur Leclerc
2023.04.23.Egyszerűen dühített, ha csak rágondoltam, mit akart művelni az a féreg Arinával és mi történhetett volna vele, ha a lány nem tudja leállítani. Mióta a hajón beszélgettünk és hazavittem, nem beszéltem vele, annak pedig már két napja. Én nem kerestem őt, ő sem keresett engem. Ez önmagában bunkóságnak tűnhet, de vagy ezerszer próbáltam írni neki, de sosem éreztem helyénvalónak a szöveget, amit begépeltem, így inkább mindig visszatöröltem. Hiába nem kommunikáltunk egymással semmit, így is az összes gondolatom a körül az alacsony, barna hajú olasz lány körül cikázott, akinek a hangja, az érintése, a nevetése, a sírása belevéste magát az elmémbe. A puszta lénye megbabonázott... Képtelen voltam akár csak egy rövid időre is elfelejteni, ahogy a tetőn ülve hallgatja meg, mi bánt engem vagy ahogy a hajón sírt az üzenet miatt.
Két napja Lorenzo kanapéján döglődtem és videojátékoztam. Egyedül enni keltem fel onnan meg azért, hogy megpróbáljak üzenetet írni Neki, ami ugye sehogy sem akart összejönni.
- Anya üzeni, hogy tedd magad hasznossá. - ezt persze elengedtem a fülem mellett. Nem igazán volt hangulatom anya életmód tanácsait hallgatni.
- Áruló. - vetettem oda a bátyámnak sértődötten.
- Nem köptelek be, csak felhívott hogy mit csinálsz, mert nem veszed fel a telefont. Amúgy meg ha nem tudnám, hogy valami bajod van, jót szórakoznék rajtad, mert úgy viselkedsz, mint egy ötéves. - erre a hasonlatra hitetlenkedve pillantottam rá. Ez bőven elég volt ahhoz, hogy a játékban a falba csapódjon az autóm és kiessek.
- Nincs igazad, egyáltalán nem viselkedek úgy, mint egy ötéves.
- De. Bocs, Arthur, de ha nem gond, én most nem vitatkozok veled.
- Félsz, hogy megnyerem, mi?
- Nem, attól aztán nem félek, csak nincs hozzá se kedvem se időm. Most mennem kell.
- Hova?
- Charl vár a tenisz klubban, öttől fél hétig kibérelte a pályát.
- Meg ne moccanj, én is megyek veletek.
- Ha nem leszel kész öt percen belül, itthagylak.
Lerobogtam a lépcsőn a saját lakásomig, ami szerencsémre csak egy emelettel volt lejjebb, mint Enzoé, a sporttáskámba hajítottam egy törölközőt és a szokásos fekete edzős ruháimat, majd leszaladtam a bátyám kocsijáig.
Amíg a bátyáimmal, valamint Charles edzőjével, Andreával teniszeztünk sikerült elterelnem a gondolataimat és a jelenre koncentrálni, különben a porig aláztak volna, de amint lejárt a másfél óra és elhagytuk a klubbot, az agyam újból megtellt.
Elsétáltam egy közeli olasz étteremig, kikértem két adag pestos tésztát elvitelre, az egyik adag jó lesz vacsorára, a másik meg holnap ebédre. Hazafelé kezdtem sétálni, hátha a friss levegőn kitisztul a fejem. Egy idő után olyan érzésem támadt, mintha valaki követne. Hátranéztem, de csak egy Lorenzoval egyidős, szőke nő jött mögöttem, de nem tulajdonítottam neki nagy figyelmet.
- Arthur Leclerc? - a hátam mögül jött a hang, így egyből megfordultam. A nő sétált felém kezében egy telefonnal és valahonnan szegődött mellé egy kisfiú is.
- Igen?
- Arthur, csinálhatunk egy képet?
- Persze, miért ne? - magamra varázsoltam a műmosolyomat és odaálltam hozzájuk.
- Köszönjük Arthur. - kétlem, hogy tudatosan tette volna, de azzal, hogy ennyiszer mondta ki a nevem rövid időn belül, sikerült még jobban felidegesítenie. - Kisfiam, apádat megeszi a sárga irigység, ha meglátja, kivel fotózkodtunk. - ennyit hallottam, de többre nem is nagyon voltam kíváncsi. Minden alkalommal ledöbbenek, mekkora boldogságot tud okozni egy-egy kép valakinek. Most például éppen a nőnek, mintsem a fiának.
Tovább mentem, de hirtelen rossz érzésem támadt. A vállam fölött hátra pillantottam, még mindig ott jöttek mögöttem, viszont amin megakadt a szemem, az az utca túloldalán, velem párhuzamosan sétáló ember volt. Talpig fekete ruhában, nyakában két fényképezőgéppel. Az első adandó alkalommal lefordultam egy kis utcába és egy ismerős emeletes ház előtt találtam magam.
🏁🏎️Jó futamnézést!🏎️🏁
TikTok: hqnna.writer
YOU ARE READING
Hirtelen
FanfictionBEFEJEZETT TÖRTÉNET Arthur Leclerc "Beleestem, aztán pofára." "Nézd, ez itt - óvatosan megragadta a csuklóimat és a mellkasára helyezte, pont a szíve fölé - csak érted dobban. Értetek dobban. Mióta elmentél, másra sem tudtam gondolni, csak rátok. A...