Arina Moretti
2023.05.28.Reggel negyed kilenckor az előre megbeszélt helyen találkoztam Lorenzoval. A srácot elkísérte egy, az ötvenes éveiben járó, szőke hajú nő is, akit az édesanyjukként mutatott be nekem.
Az pályára gyalog mentünk, mivel így sokkal könnyebb volt átjutni a belvárosban kialakult hatalmas káoszon.
A Paddock Clubból néztük végig, ahogy felsorakozik egymás mögé a huszonkét autó s miután kialszanak a piros lámpák elrajtol a mezőny. Lélegzet visszafojtva figyeltük a 16. helyről rajtoló, 12-es rajtszámmal ellátott fekete-világoskék versenyautót a felállított hatalmas képernyőn. Arthur a többi versenyzőhöz képest egész jól kapta el a rajtot, így tudott javítani pár helyet, azonban az ég kezdett beborulni.
A 36. körben eleredt az eső. Kezdetben csak csepergett, viszont alig fél perccel később már úgy szakadt, mintha dézsából öntötték volna. Néhányan kimentek a boxba, hogy kicserélhessék a száraz pályás abroncsaikat esőgumikra, de Arthur nem tartozott közéjük, mivel a csapat állítása szerint csak egy kis zápor. Ezalatt az idő alatt az Ő neve felfelé emelkedett a tabellán, azonban a 38. körben a sikánban elszálltak a fékjei és az autó a falban kötött ki. A képkockák láttán mindannyian megmerevedve figyeltük a képernyőt, viszont amikor bejátszották Arthur rádióüzenetét, egy hatalmas, megkönnyebbült sóhaj szakadt ki mind Mrs. Leclerc, mind a legidősebb fia, mind az én torkomon, bár én igyekeztem halkabban tenni, mint a nő, akinek szemei könnyesen csillogtak. Szokás szerint jött a piros zászló, megtisztították a pályát és folytatódott tovább a verseny a bent maradt 18 pilótának, ugyanis még az eső előtt kiesett másik három pilóta.
Lorenzo egy esernyővel a DAMS garázsához igyekezett, otthagyva engem az édesanyjukkal. Elég kellemetlenül éreztem magam vele, mivel eddig a bemutatkozáson kívül nem igen beszélgettünk.
A nemrég kikért kávémba belekortyolva figyeltem volna tovább a futamot, amit azóta újra elindítottak, de a velem szemben helyet foglaló nő a torkát megköszörülve megszólalt.
- Arina... Ugye Arina? - tette fel a kérdést, mire rákaptam a szemem.
- Igen. Arina Moretti.
- Nézd, nem kenyerem a kertelés, így aki ismer, az tudja, hogy szeretek azonnal rákérdezni arra, amire kíváncsi vagyok. Ezzel gyakran akaratomon kívül bántok meg embereket, de a közeli barátaim tudják, hogy természetesen nem direkt teszem ezt. Néha nyers vagyok, ami egyeseknek elsőre bunkóságnak tűnhet. - mondta. Csak egy bólintással reagáltam le, ugyanis erre nem igazán tudtam mit mondani. Mit válaszolhattam volna rá? Azt, hogy én is? Nevetséges... - Szóval, ne sértődj meg ezen, de van köztetek valami a fiammal? Arthurral?
- Nem, nincs. - feleltem egy kisebb szünetet tartva. - Nem vagyunk együtt, csak...
- Csak mi?
- Csak barátok vagyunk. Vagy valami olyasmi. Az elmúlt időben elég sok időt töltöttünk el együtt. Én élvezem a társaságát, rendes srác.
- De tetszik neked? Nem személyeskedés meg semmi, de a fenébe is, azért végignézve a fiaimon, látom, milyen jóképűek lettek. - pillantott rám egy mindent tudó mosollyal az asszony.
- Ebben igaza van, Mrs. Leclerc. Tényleg azok... - mondtam kuncogva. - De akkor is csak barátok vagyunk.
- Még... - somolygott, viszont nem fejezhette be a mondandóját, ugyanis Lorenzo jelent meg lihegve az asztalunknál.
- Ari! Arthur beszélni szeretne veled az öltözőjében. Gyere, odaviszlek, mert egyedül simán elkeverednél ebben a káoszban, ami odakint van. - A karomnál fogva húzott maga után, fekete-piros mintás, Ferrari logós esernyővel a fejünk felett. Meglehet, hogy alap esetben fennakadtam volna a mondatán, miszerint egyedül eltévednék, de most nem olyan helyzet állt fenn, hogy ilyeneken rágódjak. Mellesleg az F2-es paddockban tényleg elég nagy keveredés volt, így nem bántam, hogy a srác vezetett el Hozzá.
YOU ARE READING
Hirtelen
FanfictionBEFEJEZETT TÖRTÉNET Arthur Leclerc "Beleestem, aztán pofára." "Nézd, ez itt - óvatosan megragadta a csuklóimat és a mellkasára helyezte, pont a szíve fölé - csak érted dobban. Értetek dobban. Mióta elmentél, másra sem tudtam gondolni, csak rátok. A...