8 SAAT SONRA
" ben dışarı çıkıp bakcam çoçuklar baya dır ses gelmiyor."
"Ama hocam " hoca bakışıyla çoçuğu susturdu. Müdür yavaş adımlarla kapıya gitti her hareketi yavaştı , kapıyı açtı etrafa göz gezdirdi ama 10dk dır aynı yerlere bakıyordu.
"Hocam bişeymi oldu." dedim.
"Her yer heryer kan içinde benim okuluma nolmuş" adam bana şok içinde bakıyordu, müdürün yanına geçip bende etrafa bakmaya başladım,müdürün dediği gibi heryer kan içinde leş gibi kokuyordu etrafta cesetler insan kolu, bacağı,eli ,bağırsağı vb. İğrençti ilk tafa böyle bişeyle karşılaşıyorum hayatımda bir insan ölüsü bile görmedim ben.
"Hocam polisimi arasak."çoçuğun dediği şeyle omzunu silktim harbiden bu hiçbirimizin aklına gelmedi.
Müdürün masasının üstündeki telefona yürüdüm,"boşa aramaya çalışma siz otururken ben aradım ama ulaşılamıyor "müdürü duymamış gibi yapıp polisi aradım "HİZMETİMİZ KAPALIDIR DAHA SONRA TEKRAR DENEYİNİZ"buda ne demek oluyor.
yanımdaki scara ya baktım koltukta oturmuş hayat sikimde bile değil bakışı atıyordu duvara geri önüme dönüp müdürün yanına gittim. Kendimi odadan leş kokulu koridora attım geri odaya dönüp"etrafa bakalım yicekbişey buluruz hem"odadaki çoçuk ayağa kalkıp büyük sevinçle yanıma geldi "bı ben aç kaldım sanmıştım ehe" daha demin kötüydü bu çocuk nolduda bian böyle geri mutlu oldu yicek içinmi aman banane.
"Hadi etrafa bakalım."müdurde odadan çıkıp etrafa bakıyordu odada tek bir kişi kalmıştı oda scara ona döndüm biraz baktım ona sonra konuştum " sen gelmiyor musun"scara kafasını kaldırıp bana baktı bişey dicek gibi oldu ve ayağa kalkıp odadan çıkıp yanımdan çekip gitti bizden biraz uzak davranıyordu.
"Benim adım venti seninki ne?" Arkamdaki sesle ilk bı tırstım çünkü korkmuştum arkama döndüp. "Beni korkuttun"hafif gülümsedim.
"Adım venti "
"Ah doğru özür dilerim anlık korkuyla ne dediğini unutmuşum bende kazuha "
"Tanıştığımıza memlun oldum."
"Bende memlun oldum dicemde bu ortamda pek olmuyor."
"Ah doğru söylüyorsun keşke daha iyi biyerde tanışsaydık."
Aynen der bakısı attım ventiye "çoçuklar gelin kantine bakalım aşağısı boş gibi." İlk bı şaşırdım o kadar insan nere gitmiştiki bizim okulda yoksa hepsi birbirlerini yedilermi bu çok korkunç!!
"Gidelim!"hepimiz yavaş adımlarla merdivenden aşağı ya gittik düz kolidora geldiğimizde kantini görebiliyordum. Ama aniden müdür durdu bişeymi oldu bakışı attım."ilerde biri var."venti eğilerek o kişiye bakar hemen geri çekilir korkarak "h-hocam o-oda onlardan"titremeye başlamıştı tabi bende baya ürperdim.
"Kimlerden çoçuğum"
"Canavarlar"dedi venti evet bidaha ürperdim.
"Geri dönelim bence hocam " dedim sonuçta ölmek istemiyordum canım çok değerliydi benim için.
"Ne o korktum mu ödlek"sese doğru baktım dünya sikinde olmayan scara konuştu " evet korkuyorum ölmekten korkuyorum normal değilmi senin gibi hayats8z değilim." Bu cümleleri cidden ben mi kurdum ama beni baya sinirlendirmişti.
"Bay bilmiş bizi buraya getirme fikri senindi şimdi ise kaçıyorsun aynı köpekler gibi "bunu ne cüretle derdi.
" Onun için mi hiç faydan yok."
"Senin ne gibi bir faydan var acaba"
"Baka" (aptal)
" Ne dedin sen?"
"İngilizce bilseydin bilirdin."
"Bak-"
"Yeterrrrrr" sessiz bı şekilde bağırırcasına dedi."burda canavar var napcaz diye düşünürken siz kavga ediyonuz.
"İlk o başlattı"kısık bı sesle dedim bana sert bı bakış atıp geri ventiye döndü.
"Napalım venti canavarla halaymı çekelim."
"Ciddenmi çekermiyiz."ciddimisin bakışı attım ventiye gerçekten ciddimiydi bu
Venti şaka yaptım desede ben pek inanmadım vardı bu çocuğun kafasında biraz."Geri dönelim başka çaremiz yok "hocada olumlu anlamda kagasını salladı hepimiz geri yukarı çıktık.
"Sınıflara girelim insanların çantalarını arayak belki yemek buluruz."gülümseyerek baktı gerçekten bu çoçuğun kafası arada gidip geliyor bu ventiyi hiç çözemedim.
Hep birlikte sınıflara bakıyorduk ben boş bı sınıf bulmuştum içeri girip etrafa bidaha baktığımda sınıf doluydu ama canavar değildi. İnsanlardı.
Gece 2:00 da yazdım heyt maşallah
Bana ksnsjsbsjsbsbOy vermeyi unutmayın canlarım
🤗🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYDINLIK VE KARANLIK (KAZUSCARA)
MaceraZombi kitabı olcak smut kesin olur+18 "neredeyiz" "bilmiyorum" "napacağız" "bilmiyorum" "DAHA NE KADAR BURDA KALACAĞIZ" "SONSUZA KADAR" ꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡SCARAKAZU ♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱