Bölüm 3: Önemli! Önemli! 12 yıllık sebze direktör oluyor!
Ağlamaktan yorulduktan sonra uykuya daldım. Çökmeden önce, biri beni kapıma kadar gelip beni aradı.
"Du-Ge, uyanıksın!" (Queenz182: ge, Çince abi demektir. Bundan sonra abi kelimesini kullanacağım.)
Buraya gelen bu hergele benim en iyi yardımcımdı. İyi bir adamdı ama biraz gürültülüydü.
"Mn." Onu oturma odasına götürdüm ve bir bardak su doldurdum. "Sorun ne?"
"Hemen Quanta'ya geri dönmelisin. Planlama bölümümüzde artık bir lider yok. Bunu yapacak biri çıkmazsa ortalık karışacak!"
İç çektim. Kazadan önce babamın hisselerini devralmıştım.
Bir hissedar olarak ve planlama bölümü ile birlikte çalışarak, planlama bölümünün benim bölgem olduğunu söyleyebiliriz.
Yaşadığım kazadan sonra planlama bölümünün başkanı değişmişti.
"Bir aylık boş kalmadan sonra gerçekten ortalığı karıştırmayı nasıl becerebildiniz?'' diye alay ettim. "Olayı bana abarta abarta anlatıyorsun!"
"Ben... Bunun nedeni acelem olması." Biraz güldü. "Bilmiyorsun, senin kazandan sonra planlama bölümümüz darmadağın oldu. Quanta'nın tarzına rağmen on yıl önce neredeyse çöküyordu...
Bayan Shen'in gidişatı tersine çevirme çabaları olmasaydı, bugün biz biz olmazdık. Du abi, senin kazandan sonra, planlama departmanının müdür yardımcısı bir hiçti. Kamu fonlarını alıp kaçmıştı. Her şeyi ayarlayan Bayan Shen'di. Bunu kim bilebilirdi? iyi bir adam uzun yaşamaz, aslında..."(Queenz182: Bayan kelimesini kullandım çünkü çeviride de böyle geçiyor ancak bahsedilen kişi bir erkek omega.)
Bunu söylediğinde gözleri biraz kızarmıştı ama hemen döndü ve bana yeniden mutlu bir şekilde gülümsedi.
"Ama Bayan Shen'in olayından sonra geri döndün Du abi, o kadar da kötü değil. Tesadüf sayılabilir bile."
Ne tesadüfü?! Ben sadece tesadüfler yapmam için miyim?! Bu sözlerini duyunca önceki tüm olumlu hislerim bu kayboldu ve onu dövmek istedim.
Kendimi bir şey yapmaktan alıkoymak için birkaç derin nefes aldım. "Kesinlikle Quanta'ya geri döneceğim" diyerek dedikodusunu yarıda kestim.
Sonuçta benim elimdeydi. Başkasına nasıl izin verebilirdim?
...
İşime oldukça sorunsuz bir şekilde devam edebilmiştim çünkü hiç kovulmamıştım aslında, onun yerine uzun süre askıya alınmıştım.
Anlaşılan o ki bu konuda başkanın karısına teşekkür etmem lazım, çünkü konumumu güvenli kılan onun azmiymiş.
Başkanın eski eşinin, sözde planlama bölümünün müdür yardımcısı olmasına rağmen, aslında müdürden hiçbir farkı yoktu.
Aynı makam, aynı maaş, aynı muamele. Hatta masası bile müdürün odasındaydı.
Buna hiçbir itirazım yoktu.
Orijinal masayı taşımak yerine diğer taraftaki boş olanı seçtim.
Küçük eylemim birçok çalışanın saygısını kazanmış gibiydi.
Alçakgönüllü, kibar ve hassas bir zihne sahip olan biri olduğumu düşündüler sanırım.
Bunu inkar edemezdim.
Üzerinde belgeler olmasına rağmen benim masam diğer masaya göre boştu.
Bir daha geri gelmeyeceğinden korktuğum başkanın eşinin masasına gittim.
Eğilip masanın üzerindeki küçük aynaya dokundum. Ayna döndü ve arkadaki resim göründü.
Aynada görünen, benimkinden tamamen farklı bir yüzdü. Omega'sal özellikleri onu tam bir insan yapıyordu.
Alfa olan ben ile karşılaştırıldığında, son derece nazik bir görüntüsü vardı.
Yumuşak saçları keskin gözlerini biraz daha az keskin ve daha enerjik yapıyordu.
Sonra fotoğraflarda Shen Junshan görünmeye başladı.
On yıllardır değişmeyen soğuk yüzü, sonunda biraz değişmişti ve omega ile birlikte birbirlerine sevgiyle yaslanmışlardı.
Fotoğraftaki değişiklikleri izlemeye devam ettim. Başkanın karısı, Quanta'nın Başkanının pek çok bilinmeyen yönünü kaydetmişti.
Shen Junshan'ın bir çokça sevgiyle karışan çaresiz gülümsemesi.
Shen Junshan'ın kanepede uyuklayışı.
Shen Junshan'ın yüzünde nadir görülen bir yumuşaklık ile beşiğin parmaklıklarını dikkatle tutuşu
Sanki birinin rüyasını bölmekten korkar gibi, vücudu biraz garipti ama aynı zamanda biraz da sevimliydi.
Biraz güldüm ve içindeki resimler yavaş yavaş yeniden değişmeye başladı.
O gün koğuşun önünde görmüş olduğum küçük alfayı gördüm.
İlk başta, sadece büyük olan vardı.
İki babası tarafından kucaklanıyor, omuzlarına bindiriliyor ve yavaş yavaş etli bir mantıdan yakışıklı bir genç çocuğa dönüşüyordu.
Daha sonra genç çocuğun kucağında küçük bir köfte belirdi. Kaşları ve gözleri, abisi ve babası gibiydi.
Küçük, etli, çoraplı ayakları tekme atıyordu; bir ayağı Shen Junshan'ın yüzüne, diğeri de fotoğrafçının koluna.
Ama ne yazık ki, değişen resim, küçük etli mantı bir ergene dönüşemeden kesildi.
Aynayı geri çevirdim. Bebeğin gülen yüzü olmadan, aynada sadece benim yansıyan siluetim vardı. Gözlerimi yansımaya diktim ve soğuk masama döndüm.
Planlama departmanını devraldığımda acelem yoktu.
Her şey sakindi çünkü ilk toplantıda başkanın eşinin bıraktığı tüm kuralları tamamen kabul etmiştim.
Yeni bir yetkili olarak, sadece küçük bir efor sarf etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I am an Alpha
Fiksi Penggemar"Ben bir alfayım" Diğer adı ise "Ben bir sebzeyim" "Başkan Shen'in karısı öldü" "Büyük Kardeş benden daha fazla varlığa sahip" Bir alfa olmaktan daha onur verici bir şey yoktur. Güçlü, zeki ve yakışıklı. Çokça bulunan betalar ile narin ve kırılgan o...