Aslında Hikayemizin başlangıcı çekirdek bir ailenin yaz tatilini geçirmek için çıkacağı yolculuk ile başlıyor lafı uzatmadan başlayalım.
Yaz gelip çatmıştı yorgunluk iş okul stresi aile ferdlerini bunalıma sokmuştu . Bir akşam yemeğinde ailemizin oğlu frank anne ve babasına hayatımızda bir değişiklik yaparım bu yaz tatilimizi farklı bir biçimde geçirerlim diye anne ve babasına baskı uygulamaktaydı. Aileside her seferde bunun mümkün olmayacağını maddi olanakların yerinde olmadığını söylüyordu. Evin babası artur bir sabah oğlu uyurken erken saatlerde bankaya gitti. Bankada birikmiş olan parasını çekti ve seyhat ajentesine gitti. Burada 3 kişilik bilet aldı ve gelirken kahvaltılık alışverişi yaptı. Sabah eve geldiğinde ev halkı uykuda idi biletleri oğlunun baş ucuna koydu ve kahvaltıyı hazırladı ve herkesi uyandırdı tabi evde bağrış çılış kıyamet kopuyor sevinçten . Aile kahvaltısını yaptıktan sonra 3 gün sonra yola çıkmaya hazırlanmak için herkes odasına çekiliyor. Ama tabiki kimsenin hakkında olacak olan olaylardan hatta ama hatta dünya için kıyamet vakti geldiğinin farkında bile değildi. Artur ve Maria eşyalarını toplarken kendi arasında konuşuyorlardı. Maria eşine nasıl böyle birşey yaparsın oğlumuz sevindi ama onun için biriktirdiğimiz parayı harcadın diye söylemlerdi bulunuyordu. Artur döndü baktı şöyle bir maria dedi oğlum sevsin bana yeter yine koyarsız yerine. Frank bunlardan habersiz tüm arkadaşlarına yaymıştı bile hayali idi gemiye binmek ama asla bilmiyordu bu onun son sevinçleri olduğu . Aslında bir takım haberler de yayılıyordu. Fakat bu haberler gizleniyordu. T-1 adlı virüs ölülerin canlandığı ve sadece ölülerden değil ruhların dünyaya geldiği ile ilgiliydi. Artur ve Maria bunu oğluna asla söylemiyorlardı .
Frank bu olanlar ailesinden çok daha fazla iç içeydi . Haberlerde gördüğü belirtiler aslında kendisinde de vardı . Bu belirtileri ailesinden saklıyordu. Bunun sebebi bulaşı bir virüs olması idi. Artur ve Maria tüm hazırlıkları yapmışlardı Oğulları Frank de tüm eşyalarını toplamış sabah olmasını bekliyorlardı. O gece son kez ailece keyifli bir vakit geçireceğinden habersiz televizyon izlemeye başladılar frank televizyon başında uyuya kaldı ve keyifli gece uyku ile son bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vahşet Virüsü
HorrorHayatında gemi yolculuğuna çıktın mı ? Eğer Çıktı isen bu yolculuk diğerlerinden çok farklı ve bilinmeze doğru olacak. Hayatında yaşamadığım derecede bir bilinmezlik gizem . Sonu bilinmeyen uzun soluklu bir macera.