Anahtar

5 2 0
                                    

Bu olanlardan sonra ve ve artur belli bir süre dinlenmeye kafalarını toplamaya çalışıyordu. Bu süre içinde akıllarından her zaman o vahim soru geliyordu. Sadece bizmiyiz. Başka birileri daha var mı diye . Jack bu durumu anlamak için artura şunları söyledi. " Artur bunları anlamak için tek bir yolumuz var geminin gizli bölümüne gitmek " dedi . Artur bunu nasıl yapacaklarını konuşurken eşi marianın burnu kanamaya başladı. Jack ve artur göz göze geldi jack artura yoksa ... Artur hiç cevap vermedi. Anahtarı bulmak için yanlarına ışık pil su ve silah aldılar.

Yola çıkmaya hazırdılar artık. Sessiz bir şekilde geminin diğer uçuna doğru sessiz sakin bir adımlarla yürüyorlardı. Bir anda fenerler söndü sessiz karanlık bir hal almaya başladı etraf. Bu karanlıkta yanlız olmadıklarını anlıyorlardı. Aradan 1-2 dk geçti fenerleri çalışmaya başladı . Amana tanrım dedi artur maria dönerek jack yok jack ruhlar tarafından başı ve ayakları ters dönmüş gözleri çıkarırmış bir şekilde tavanda asılı halde buldular ve çığlıklar atarak oradan uzaklaştılar. Artık geride dönemiyorlardı. ve nereye gidecekleri konusunda hiç bir fikirleride yoktu. Geminin diğer ucuna geldiklerinde bir ışık gördüler. O tarafa doğru ilerlemeye başladılar. Etrafa bakındıklarında gördükleri karşısında dehşete düştüler.


Gördükleri kendileriydi. Geminin ilk günüydü . Dehşet birşey her şey normal bir şekilde ilerliyordu. Artur ve maria hemen oradan uzaklaştılar. Boş bir yemekhane girdiler. Şaşkınlıklarını gizleyemiyorlardı. bir süre burada kalmaya karar verdiler. aslında burada virüsün başlangıç yeri olduğunu biliyorlardı. ama başka çaresi yoktu . Artur çevrede bakınırken bir dolap gördü ve açtı . Bir not ve bir anahtar notta şunlar yazılıydı. Bu anahtarı sadece 1 kere kullanabilirsin bu anahtar diğer dünyanın kapını açar dikkatli ol ! anahtarı elini attı dehşet bir sarsıntı sanki diğer dünyanın kapıları açılmıştı...

Vahşet VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin