Ve tüm ailenin beklediği o yolculuk başlıyor sonunda Saatler sabah 8 kururmuş hareket saati 11 : 30 aslında şöyle desek daha iyi olur lanetin başlangıcı 11 : 30 ...
Artur Maria Frank tüm eşyalarını arabalarına yükleyip limana doğru ilerlemeye başladı. Fakat olanlar arabada başlamış babasının dikkatini çekmişti oğlunun hareketleri . Aynadan Baktığında çocuğunun kafasını görememişti ani acı bir fren arkasına döndü ve oğlu sağlam bir şekilde duruyor. Tekrar aynaya baktı herşey yerli yerinde. Yola devam etti ama hala aklında o dehşet görüntü vardı. Karısı sürekli soruyor artur ise sürekli yok bişe diye bağrıyordu.
Günlük güneşlik bir hava bir anda soğuk rüzgarlı yıldırımlı bir hal almıştı virüsün ilk çıktığı bölge o günden beri bu şekildi idi. Birden bir gürültü paaatt !!! diye bir ses yine ani fren aile sağ sola bakıyor karşıdan kaçışan insanlar baba kan kokusu almıştı çevresini şöyle bir baktı kaynağını bulamadı kafası kaldırdı arabanın üzerinde bir karga ölmüştü . fakat karga birden canlandı karısı maria yı ısırdı. Kanlar içinde kaldı kolu dehşet kanıyordu . En yakın sağlık kuruluşuna gittidiler. Aile karga saldırı olmadığını sadece kapıya kolunun sıkıştırdığını söyledi Söylemek zorundayı aslında bir şekilde hastaneyi atlattılar. yola devam ediyorlardı. herkesin aklında o soru acaba neler oluyor . Haberleri açmaya korkuyorları frank duyacak diye. Aile bu kısa macera sonunda limana geldiler. Burada gerekli işlemleri yaptıktan sonra gemiye bindiler aslında tam binerken bir yıldırım geminin hemen yanına düştü ardından ne olduğu bilinmeyen bir ses duydu tüm yolcular. Kaptan anons yapıyordu sakin olun sakin olun ufak bir panikten sonra herkes odalarına çekildi ve yolculuk başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vahşet Virüsü
HorrorHayatında gemi yolculuğuna çıktın mı ? Eğer Çıktı isen bu yolculuk diğerlerinden çok farklı ve bilinmeze doğru olacak. Hayatında yaşamadığım derecede bir bilinmezlik gizem . Sonu bilinmeyen uzun soluklu bir macera.