Mail

5 2 0
                                    

Arthur hemen çantasından not ve kalem buldu üzerine şunları yazdı. 

                  " Bilgisayarını asla unutma bir gün lazım olacak "

Diye çünkü kendisinde biliyordu bu tür mesajlar onu meraklandırır ve buna uyar diye. Arthur tekrar hava boşluğuna döndü. Maria da eline sopa aldı ve kapının arkasına geldi beklemeye başladı. Arthur ilerlemeye başladı içinde bilmediği bir endişe ile sonunda odalarının bölmesine geldi ışıkların sönmesini bekledi.

    Işıklar söner sönmez hemen elindeki notu havalandırmadan aşağı attı. Sessiz ce havalandırmada beklemeye başladı. Aşağıdakiler notu fark etti çıkarken bilgisayarlarında aldı. Arthur elindeki feneri havalandırmada yakıp söndürmeye başladı. Eşine haber veriyordu. Arthur hızlı bir şekilde geri döndü. Boşlukta beklemeye başladı. İlk içeri Maria girdi kafasına sopayı yedi bayıldı ardından artar aynı şekilde bayıldı. Hemen bilgisayarı aldılar. Arthur ve Maria havalandırma boşluğuna girerek kaptan köşküne doğru ilerlemeye başladı. Kaptan köşküne gelmişlerdi. Hemen interneti açtılar haberlere bakmadan önce sürekli mail bildirimi geliyordu.  En son mesaj ölüm başlıklı bir mesajdı.

 Mesajı okumaya başladılar. Bu mesaj dışarıdan dı iş arkadaşı tom dan tom bunları yazmıştı mesajda.

       Arthur eğer bu mesajı okuyorsan bilmelisin ki artık hiçbir şey eskisi gibi değil 2 yıldır sizden haber alamıyoruz. Bindiğiniz gemi hiçbir yerde bulanamıyor.  Dışarısı eskisi gibi değil tüm dünyada salgın var bizde özel bir sığınakta tutuyorlar. Arthur biliyorum ortasınınız oğlunu biliyorum başından geçenleri bana anlattı.

Arthur bu mesajı okuduktan sonra mesaj attı.

Tom biz gemiye bineli 1 hafta oldu. 2 Yıl nereden çıktı gemide bilinmeyen güçler var bizlerden aynısı var oğlum ruhlar tarafından alındı. Yardıma ihtiyacımız var gemide bizden başka hayatta kimse yok.

Mesajı attı artar tomdan mesaj beklemeye başladı.

 Tom cevap yazdı biliyordum biliyordum sizi kurtulması için ordu ile iletişime geçicem ayrılmayın bir yere gece mesaj atacağım tekrar.

Arthur ve Maria mesaj gecesini beklemeye başladılar.

Vahşet VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin