Artur sonunda kaptan köşküne gelmişti . Etrafı incelemeye başladı bir takım notlar buldu notların tarihi bundan 2 yıl öncesine aitti. O an aslında aklından bir takım düşünceler geçmeye başladı. 2 yıldır o gemide yaşam kanıtı olmadığını ögrenmişti . Hemen sırtından getirdiği çantasına bu belgeleri koymaya başladı. Geri dönmeye hazırlanıyordu. Bir mesaj gördü aslında o mesaj oğluna aitti. Babasına şunları yazmıştı 2 yıl önce
Baba beni kurtar sana itiraf etmem gereken birşey var tüm olanların sorumlusu benim beni affet virüsü ilk bende ortaya çıktı diğer dünya ile iletişim kuruyordum sen bunları okurken muhemelen benim bedenimi ruhlar almış olacak . Beni kurtarmanın tek yolu buraya gelmen ve o anahtar jack inan jack te yanımda ölmedi o . Artur şok geçirmiş halde hızlı bir şekilde geri dönmek için havalnadırma sistemine geri döndü . karısına doğru giderken kendisi ile karşı karşıya gelmemek adına koridora indi. koridordan yürümeye başladı o notuda karısına göstermek için can atıyordu. Sonun da yemekhaneye geldi . karısını aramaya başladı dolapa doğru yöneldi ve eşi oradaydı maria artur a saldırmaya başladı. Artur ne olduğunu anladı sen o değilsin sen ucubesin diye bağrıyordu maria . Artur inandırmak için herşeyi anlattı ikna etmesi 2 saatini almıştı. En sonunda o notu aldı. ve karsına göstermeye başladı.
Karısı bunun gerçek olup olamayacağını bu olaylardan 2 yıl geçmesinin imkansız olduğunu anlamaya çalışıyordu. ya mesaj gelecekten geldi ise artur bu ihtimal üzerinden duruyordu. Artur havalandırma boşluğunda bizi gördüğünü söylüyordu. Fakat bu imkansızdı. Bunları araştırmanın tek bir yolu vardı . Bilgisayar belki bölgede olup bitenler hakkında bir haber vardır diye düşünüyorlardı. onu almak için tekrar geri dönmek gerekliydi. ama bunu nasıl yapacaklarını bilmiyorlardı. En büyük korkuları ruh bölgesi olan jack öldüğü yerden nasıl geri dönecekleriydi. Aslında bunu yapmanın bir yolunu artur bulmuştu. Artura göre eğer sistem devam ediyorsa tekrar havalandırma boşluğna girmek geçmişteki kendisine bir not bırakmaktı daha sonrada onu ondan almaktı bu düşündüğü kadar kolay olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vahşet Virüsü
HorrorHayatında gemi yolculuğuna çıktın mı ? Eğer Çıktı isen bu yolculuk diğerlerinden çok farklı ve bilinmeze doğru olacak. Hayatında yaşamadığım derecede bir bilinmezlik gizem . Sonu bilinmeyen uzun soluklu bir macera.