Söz

5 2 2
                                    

Arthur ve maria sonunda gökdelene girmeye karar verirler. Arthur silahını çıkarır çıkarmaz bir güç onu elinden alır ve Arthur kafasına vurur . Arthur bildiği tüm duaları etmeye başlar.

Maria Arthura  döner ve bakar biz ne yaptık der. Arthur suzar . Arthur üst katlara çıkmadı girişi araştırmaya başlar anlaşılan normal bir gökdelen değil farklı bir bir yer olduğunu silah olayında anlar. Arthur çevreyi göz gezdirirken gözüne bir şey ilişiri. Hemen o tarafa doğru gider. Yaşlı bir amca vardır . Orada  seslenir ona amca diye bağırır. Amca döner fakat sorun vardır gözleri yoktur ağzı mühürlüdür. Arthur oradan hızlıca uzaklaşır farkına varır ışığının olmadığını jack söyledikleri aklına gelir asla ama asla ışksız olma.

                        Hemen Maria nın yanına gider hemen buradan gitemeliyiz der kapıya doğru yöneldiklerinde artık çıkışın olmadığını fark etmişlerdir. Mecbur olarak yukarı doğru ilerlemeye başladılar ışıkları açık olduğundan yanından gelen ruhlar onları ellemiyorlardı. Hele son gördüğü ayakaları ters olan adam ortalığı iyice soğutmuştu. Arthur bir oda görmüştü. Eşine şunları söylemişti biraz içeride dinlenerim. İnternette araştırmaya başlayalım.

                        Odaya çekildiklerinde herşey sakin duruyordu. Maria biraz uyumak istiyordu. Arthurun yanına uzandı.  Arthur bilgisayarında araştırmalara bakıyordu. Birden bir yazı gördü . Yazıda şunlar yazıyordu.

                        " Seçilmiş kişiler asla dönemeyecekler "

Bu yazı aslında herşeyi anlatıyordu hala tam olarak bilmesede arkadaşının söyledikleri aklından gitmiyordu. Biraz daha detaylı araştırmalarına devam ederken kapı kolunun hareket ettiğini gördü aniden yerinden fırlatı. Eşini kaldırdı.

                        Ona gördün mü dedi içeri girmek isteyen var . Arthur ve maria hemen ışıkları açtı fakat çoktan olan olmuştu. İçeri girmişti şeytani ruh birden ses marianın saçından tutmuş sürüklüyordu onu duvara fırlattı. Arthur masanın üzerinde bir not buldu ruhları uzak tutan bir söz vardı orada.

                        " Şeyanların efendisi bizden uzak dur daima doğru yolda olacağız "

Diye bir yazı bunu 3 defa okumuştu görünüşe göre esinti kesilmişti. Ortalık sakinleşmişti. Hemen eşinin yanına koştu Arthur marianın kaşının açıldığını gördü odanın içinde bulunan ilk yardım setini açtı ve güzelce yarayı temizledi. Eşine biraz su verdi . Çok korkmuştu Maria. Arthur internette okuduklarını eşine anlatıyordu. Marianın tekrar burnu kanamaya başladı bu sırada. Gemiye binmeden önceki karga yüzünden olmalıydı diye mırdandı Arthur . Arthur ayağı kalktı ve bağırmaya başladı

" Neden Biz Seçildik Diye  ! "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vahşet VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin