Paralel Evren

5 2 0
                                    

Bu olanlardan sonra artur çok yorgundu ama aklında anahtar ve gördükleri sürekli zihinlerini meşgul ediyordu. Artur döndü baktı karsına şunları söyledi.


Maria eğer 30 dk dönmez isem asla ama asla arkamdan gelme seni seviyorum dedi.


Maria bu sözü duyunca ağlamaya başladı. Artur etrafına bakında bir havalandırma sistemi gördü ve oraya doğru ilerledi eline bir fener alıp havalandırma boşluğunda ilerliyordu bir delik gördü ve oradan sessiz bir şekilde aşağı bakmaya başladı gördüklerinde asla inanamıyordu . Gecen jack attğı yumruk yine atmıştı. Aynı kişilerden 2 şer 2 şer görüyordu aynı olaylar yaşanıyordu.


Artur olup bitene anlama veremiyordu. Aklında türlü sorular gitip konuşmak istiyordu fakat bunu yapmanın ne kadar doğru olduğunu bilmiyordu ve o acı sahneyi de gördü oğlunun yok oluşunu . Oğlu bir ışık görüyor ve yaklaşıyor dokunuyor ve toz haline geliyor. Bunlardan sonra elindeki feneri düşürüyor bir ses aşağıda aynı kişiler ne olduğunu anlamaya çalışıyor korkuyor. Ama aslında bu yaşadıklarını az önce kendileride yaşamıştı. Peki bizler gerçekmiyiz sorusu gelmeye başladı aklına. Evet bizler gerçekmiyiz. Artur ilerlemeye başladı yoluna devam ediyordu bir koku geldi burnuna hayatında görmediği iğrenç bir koku o koku jack cesetinin kokuyusuydu. Havalandırma boşluğundan bir ses geldi. Dönüp arkadasına baktı aman tanrım kendisi oradan hızla uzaklaşmaya başladı. Aklı maria daydı bunları muhtemelen o da yaşıyordu. Maria kapı arasından kendisini görüp dolapın içine saklanmıştı. Herşey aynıydı çok korkuyordu. Artur ilerlemeye devam etti. Anahtar elindeydi. Ggüverteye çıktı kimseler yoktu kaptan köşküne doğru ilerlemeye devam etti.

Vahşet VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin