1.Gün

15 2 0
                                    

Dün yaşana o olaylardan sonra tüm gemide bir söylendi yayılmaya başladı birinci günün sabahında. Söylentilere göre gemide T -1 virüsünün başlangıç yeri olduğu yemekhaneden birinin bu hasatalığı taşıtığı ve geminin gizli bir yerinde saklandığı söylentisi yayılmıştı. Aile arasında konuşurken yanlarına gelen bir adam aile ile sohbeti koyuldu . Bu bilgiyi kendisinin yaydığını isminin jack olduğunu daha önce bu gemide çalıştığını söylüyordu.


Jack Artur ve maria ile öyle bir konuşuyordu ki artık aile jack deli olduğuna inanmaya başlamıştı. Anlattıklarına göre hasta kişi aslında ölmüştü ve daha sonra canlanıp bir arkadaşını yemişti . Kaptanda bunun kimsenin duymaması için geminin en alt yerine kitlemişti. Jack göre ölü kişiyi 1 hafta önce karga ısırmış ve bundan sonra böyle olmuştu. Gemide dolaşan bir başka rivayete göre gemi aslında ölülerin bulunduğu virüsün merkezi olan bir yerdi. Bu bilgileride en yetkili kişilerin bildiği korku salmamak adına gizledikleri söyleniyordu. Gemide 1. Gün yorucu geçmiş artık akşam yemeği vakti idi kaptan bir konuşma için sahnenin ortasına çıktı ve konuşmasına başladı. Yaşanan bu olayların asla gerçeği yansıtmadığı bunların yalan olduğunu söylüyordu. Ama dikkat etmesi gereken bir usus vardı kaptan burnundan dehşet kan gelmeye başlamıştı ve apar topar o bölümden diğer çalışanlar yardımı ile uzaklaştırırdı. Jack bir gülümseme ile aileye döndü ailede hızlı odalarına gitti ve urumu konuşmaya başladı...

Vahşet VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin