Gizemli Sis

15 2 0
                                    

Jack yediği o yumrukla sersemlemiş olacak ki ayağa kalkmakta zorlandı ve güverteye çıktı anne kendisini banyoya kapattı . Artur eşini çıkarmaya çalışırken acı bir çığlık mavi bir sis etrafı sarmış artur kapıyı kırarak içeri girdi ve olanlar karşında dondu kaldı jack de koşarak geldi 4000 bin kişilik gemide dikkatlerini yeni çekiyordu kimse yoktu ne kaptanlar ne yolcular ortalarda kimse yoktu . bu sis devam ettikçe sesler ve gemiye vurmaya başlayan nesneler görmeye başladılar korkudan her yeri kitliyorlardı.


Artur jack döndü ne yapcaz dedi jack kendimizi savunmamız lazım dedi fakat savunacakları kişiler yarı ölü yarı insan ve ruhlardı gemi adeta buz kesmişti. ani bir soğuma neler oluyor diye düşünürken aklına araba olayı geldi bilindiği gibi karga maria ısırmıştı bunu jack söyleyip söylememek konusunda kararsız kaldılar. ve söylemediler. Jack olayları araştırmak için tek tek gemideki tüm odaları gezmeye başladı artur ile birlikte. her kapıyı açınca aynı hava kimseler yok birden jack aniden bağırmaya başladı sanki onu bir kaldırıyordu birden havaya kalktı ve başı 360 derece döndü arturun ayaklarının önüne düştü iyimisin diye bağırdı artur iyim dedi ama hiçbir şey hatırlamıyordu. Odalarından çıkmadan önce kafalarına kasket ve kamera takmışlardı bu sebeble birlikte. Herşey kayıt edilmişti. Hemen odalarına dönüp olup bitenleri izlemeye başladılar. Bilgsayarda kare kare ilerlerken karşılarında gözleri olmayan bir yüz ruh olduğunu anlatılar ve neyle karşı karşıya olduklarını ögrenince dilleri tutuldu resmen...

Vahşet VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin