×14×

699 76 40
                                    

Su aralar cok mesgulum hemen bolum atamiyorum kusura bakmayinn ficim cok okunacak gibi geliyor ama bazenleri uzuluyorum cart curt neyse😿 ficimin populer olmasi icin destek olmayi unutmayinn iyi okumalarr💞

Seungmin'den

"Siz kimsiniz?"
Düz saçlı bir kız kapının kulbunu tutmuş kafasını yana eğmiş,
bana bakıyordu."Ah,şey ben-"
"Kim gelmiş?"Saçlarını kurulayarak gelen Chan,beni görünce gülümsedi.
"Hoşgeldin"Başımı yere eğerek kafamı salladım."Hoşbuldum"Chan'ın yanındaki kız kolumu tutarak beni içeri çekti."Hadi içeri gel utanma!"
Oturma odasına götürüp ellerini çırptı."Abim hep senden bahsetti!Söylediği kadar da tatlıymışsın!"
Chan tıslayarak kardeşinin üstüne yürüdü."Seni küç-"Koşarak Chan'dan uzaklaşmaya çalıştı."Ne!yalan mı?"
Chan kolunu omzuma oturarak koltuğa oturmamı sağladı."Soğuk bir şeyler hazırlayayım sana"kalkmaya yeltendiğinde kolundan tutup onu durdurdum."Hayır gerek yok"başını sallayarak onayladı."Dondurma yemeye gidelim o zaman"ısrarlarına dayanamayıp kabul ettim."Şu kız senin kardeşin mi?"

"Evet,üniversite öğrencisi birkaç gün burda kalıcak"
Kısık sesle yanıt verdim"Neden beni çağırdın o zaman?"düşünüyormuş gibi yapıp ağzından birkaç mırıltı çıkarttı."Seninle tanıştırmak istiyordum"Koltuktan kalkıp omuz silktim"Beni aldatıyorsun sandım,
neden daha önce söylemedin,ben senin sevgilin değil miyim?"
Yukarıdan bakıp göz devirdim.Chan omzumdan tutup bana sarıldı.
"Özür dilerim,beni affetmen için ne alabilirim?"hm'layıp kafamı arkaya çevirdim."beni öpebilirsin"
Gülümseyerek kafasını salladı.
"Hemen yerine getireyim".Yanağıma yaklaşıp ufak bir öpücük kondurdu.
"Ayy,çok tatlışsınız"Ellerini çırpıp bizi fotoğraf çeken Chan'ın kardeşi gülerek oturma odasından ayrıldı.
"Hannah!bunun bedelini ödeyeceksin!"Chan kardeşine bağırınca ağzımdan ufak bir kıkırtı çıktı."Kardeşinin ismi Hannah mı?"
"Hmhm"Chan üstünü silkeleyip elimi tuttu."Hadi gidelim"Başımı sallayarak onay verdim."Hannah!biz gidiyoruz"
"Nereye?"

"Sanane?"

Gülüp başımı eğdim.Aralarındaki ilişki çok tatlıydı.Keşke benim de kardeşim olsaydı.Ama benim babamdan çektiğimi o da çekerdi.
Yakınlardaki dondurma dükkanına girdik ne istediğimizi söyleyip masalardan birine oturduk.
"Nasıl,güzel mi?"

"Evet evet çok güzel!"
Gözlerini kısarak gülümsedi.Ne zaman gülümsese gözleri hemen yok oluyordu.Bu özelliği çok tatlıydı.
"Buyrun efendim,afiyet olsun"
Garson kız dondurmayı bana uzatıp gülümsedi.Mahçup bir şekilde bende gülümsedim.Dondurmamın yanında bir kağıt olduğunu farkettim.Kağıdı açıp içinde ne olduğuna baktım.Bir telefon numarası ve sosyal medya hesabı diye düşündüğüm yazı vardı.
"Elindeki ne?"Chan'ın sorusuyla panşk yapıp kafamı hızla kaldırınca Chan'la göz göze geldim.
"Hiç,yok bir şey"Kaşlarını çatıp başını biraz eğdi."O kağıttan bende niye yok?"Elimdeki buruşuk kağıdı alıp arkasına yaslandı."Chan dur!"Kağıtta gördüğü şey ile ufak bir kahkaha attı.
"Hangi kafasız yazmış bunu?"
Dudaklarımı birbirine bastırıp kafamı salladım."Bilmiyorum,şu garson kız olabilir,sürekli beni izliyor"Elindeki kağıt ile oynayan Chan,birden kağıdı yırttı."Alnına sahipli olduğunu yazmalı mıyım?"Ne diyordu bu?Ben köpek miydim?
"Chan saçmalama,köpek miyim ben"
Göz devirerek kaşığımla oynamaya başladım."Hadi dondurmanı ye,eriyecek"

dondurmamı kaşıklayıp kafa salladım."Vişneli olan çok güzelmiş,sende denesene
"Dondurmadan bir kaşık alıp Chan'a uzattım.Dondurmayı yerken beni izlemeyi de ihmal etmiyordu.
"Dudaklarının rengi çok güzel olmuş,keşke öpebilsem"Kafamı yana eğip yüzüne baktım." Tutan mı var?"dondurmasıyla ilgilenen Chan, kurduğum cümleden dolayı koyulaşmış gözleriyle bana baktı.
"Küçük bir öpücük vermeyeceğim,
Yoksa hemen yapışırdım dudağına"
Kollarımı birbirine geçirim iç çektim.
"Madem evde kardeşin vardı,neden beni çağırdın?"gülerek dondurmasın-
dan bir kaşık aldı."Birlikte oturup sohbet edicektik,sen ne düşünüyordun ki?"dudağımu büzüp etrafa bakındım"Hiç,neyse dondurmalarımızı bitirelim az bir şey kalmış zaten"dondurmamdan birkaç kaşık alıp bitirdim."Hesabı ödey-"

"Hayır Seungmin,seni davet eden benim"

"Ödeyen de ben olayım o zaman"

"Benim yanımdayken elini cebine atmak yok,anlaştık mı?"

"Anlaştık"

Kalkıp hesabı ödemeye giden Chan'ı izleyip ellerimle oynamaya başladım.
umarım babam eve gelmez.
"Hadi gidelim"el ele tutuşup dükkandan çıktık."Şimdi ne yapalım?"ayakkabılarıma bakıp biraz düşündüm"Hadi kirazlı dudaklarımı öp"belimden tutup beni kendine yaklaştırdı.Ani hareketinden dolayı kollarım omzuna gitti."Neden kendin yapmıyorsun?"kendimi ona bastırarak dudağımı dudağına değdirdim."Bu kadar mı?"
Gülümseyerek kafamı aşağı doğru eğdim."Evet,sonra tekrar öpersin"
"Bunun bedelini ödetirim,haberin olsun"

Eve varınca ayakkabılarımı çıkartıp içeri girdim.Babamın bağırdığını duyunca gerildiğimi hissettim.
Oturma odasına girince tüm gözler bama döndü."Kimler gelmiş,kimler!"
Gözlerimi kısarak babamın yüzüne baktım."Ne?"

"Ne demek ne oğlum!Kim aldı bu çiçeği sana?"

"Seni ilgilendirmiyor"

"Ne demek ilgilendirmiyor?Babanım ben senin benim de haberim olucak"

"Bir baba olduğun şimdi mi aklına geldi?"

"O nasıl söz?Senin büyüyüp adam olman için ne kadar uğraştım ben haberin var mı?"

"Bana annem baktı,sen değil"

"Sözlerine dikkat et!Soruma cevap ver,kim aldı bu çiçekleri?"

"Erkek arkadaşım aldı"

Beni alkışlıyormuş gibi yapıp gülmeye başladı."Vay vay vay,erkek arkadaş ha?İyi bir zevki varmış,yazık oldu"
Yapraklarınk teker teker kopartıp çiçekleri parçaladı.Yere atıp üstüne bastı."Napıyorsun!"Kafasını yukarı kaldırıp bana baktı.Gözlerinden öfke fışkırıyordu."Görmüyor musun!Erkek arkadaşının hediyesini bozuyorum,ne kadar eğlenceli
"Bu adam delirmiş olmalıydı.

Maraba🏃🏻‍♀️
Elimden geldigi kadar guzel yazmaya calisiyorum kotu yaziyorsam ozur dilerim
Gecenin ucunde fic yaziyorum hickirik tutmusum
Neyse cart curt
TEXTİNGDE HATA OLUYOR SİNİRLERİM İYİCE BOZULDU DÜZELMİYO DA KAFAYİ YİCEM
İhihiihm neeyse☺️
Ficim populer olabilir mi diye dusunuyorum hep
Seungmin'in babasini sevmeyenler var mi😘
Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayinnn
Gorusuruzzzz👋😾

İg:lyyseung


pretty when you cry ×chanmin×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin