Kotu yazdiysam kusura bakmayin fic yazmayi unutmusum😞
Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin keyifli okumalarr
Yazardan...
Bu yaz Seungmin'in bakımından verimli geçmişti.Her yaz yaptığı gibi eve kapanıp derslere gömülmek yerine birçok deneyimlere sahip olmak onu mutlu etti.
Okulun açılmasına az da olsa üzülmüştü.Yarı zamanlı işindeki arkadaşlarını özleyeceği kesindi.Seungmin okul için bitkin olsa da iyi bir üniversiteyi kazandığını düşünüp kendini motive etmeye çalışıyordu.
Her ders bitiminde yaptığı gibi Chan'ın sınıfına doğru yolunu tuttu.
Sınıfın kapısına dayanıp etrafı göz gezdirdi.Anlaşılan sınıfta yoktu.Camın başında müzik dinleyen Sunghoon'a yaklaşıp omzunu dürttü.Yerinden zıplayan Sunghoon'a gülümseyip el salladı.
"Benim,korkma"
Kulaklığını masanın üstüne koyup boğazını temizledi Sunghoon.
"Birden gelince korktum seni de korkuttuysam özür dilerim""Önemli değil, Chan'ın nerde olduğunu soracaktım, sabah da birlikte gelmedik"
"Chan okula gelmedi"
"Ah, anladım teşekkürler"
Kendi sınıfına girerken telefonu cebinden çıkartıp Chan'a mesaj attı.
Ona kötü bir şey olmamasını umuyordu.telefonu cebine koyup sırasına kafasını koymak üzere uzandı.Geceleri geç uyuduğu için sabaha enerjisi olmuyordu.Zilin sesini duymasıyla başını kaldırıp saçını geriye doğru tarayıp ağrıdan çatlayan alnını sıvazladı.Çantasında ağrı kesici hap olmalıydı, mutlaka olmalıydı.Çantasına elini götürüp ön bölmeyi yokladı.Eline gelen boş hap tabletine bakıp soluk verdi.
"Sikeyim,cidden"
Hocanın geldiğini gören birkaç kişi ayağa kalkıp selam verdi.
Hoca gözlerini Seungmin'e çevirmiş öylece bakarken Seungmin kaşlarını çattı.Gözlerini hocadan ayırmadan ayağa kalktı.Adam halen memnun gözükmüyordu.
"Kalkmanız için davet mi göndermem lazım Seungmin bey?"
"Özür dilerim efendim, dalmışım"
"Müdürün odasında da daldığını söylersin"
Seungmin'in gözleri fal taşı gibi açıldı.
Geç ayağa kalktığı için müdüre söylemesi saçmaydı."Biraz rahatsızım efendim bir daha olma-"
"Tamam susabilirsin, uyardım sadece bir daha olursa affetmem"
"Göt herif"
"Efendim?"
"Peki efendim bir daha olmaz söz vermiyorum"
____
Seungmin'den
Çantamı masanın yanına atıp dolaptan çıkardığım kıyafetleri yatağa fırlattım.
Saçımı havluyla kuruturken diğer yandan kendime ramyeon hazırlıyordum.Sabah pek iştahım yoktu, fakat birden açlık bastırmıştı.
Yemekten birkaç lokma alıp odaya çıktım.Biraz test çözüp annemin yanına gidebilirdim.
Neden bu oluyor bilmiyorum ama derse odaklanamıyordum.Hocanın anlattıklarını tekrar tekrar oynatsam da anlayamamıştım.Aklım sürekli Chan'a takılıyordu.Sabahtan beri bir mesaj bile atmamıştı.Beni sürekli geriyordu.Saçımı kaşıyıp testleri kontrol ettim.Bu akılla test çözmeye devam edersem yanlış sayılarının artacağı kesindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pretty when you cry ×chanmin×
FanficOkulun zorbalarından biri olan Bangchan, Kim Seungmin'e ilgi duymaya başlar. "Ağlarken bile çok güzelsin." Düz yazı/texting ×Hyunlix× ×minsung× ×jeongbin×