×29×

300 28 15
                                    

Bu bolum (biraz) 🤏 gecikmis olabilir kusura bakmayin lutfen

Gecen sene ne cok bolum atmisim ya

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayi unutmayin keyifli okumalarrr

×××

Yüzüme vuran ışıkla gözlerimi araladım.Tanıdık gelmeyen odaya göz gezdirdikten sonra kollarımdan destek alıp kalkmaya çalıştım fakat nafile.
Belimin ağrısından kıpırdayamıyordum.
Hissettiğim acı ile yüzümü buruşturup
Elimi belime attım.

"Ah,kahretsin"

Komidinin üstündeki telefonu alıp Niki'ye mesaj yazdim

[NIKI-SEUNGMIN]

Seungmin🤍
Bugün kursa gelemem kusura bakma
(10.34

Niki
Sorun değil hocaya söylerim
(10.35)

Seungmin🤍
Teşekkürler

×××

Chan'ın odasından çıkıp banyoya doğru ilerledim.Aynadaki dağılmış yüzüme göz gezdirdikten sonra soğuk suyu yüzüme çarptım.Chan'ın birkaç kıyafetini üzerimde kombinleyip mutfağa indim.Merdivende attığım her adım canımın daha çok yanmasına sebep oluyordu.Aşağı indiğimde belimi tutup kendimi esnettip.salondaki yanık kokusundan mutfakta neler yaşandığını az çok anlamıştım.

"Seungmin! Yemek birazdan hazır olur,sen keyfine bak"

Bu telaşlı haline gülmeden edemedim.
"Önce mutfağı toplayalım"Mahçup bir şekilde kafasını eğip dudaklarını birbirine bastırdı.

"Özür dilerim,süpriz yapmak istemiştim"

Elinden tutup kendime çevirdim.
"Sorun değil,hazır vakti gelmişken,
dışarıda yiyelim mi? Çok güzel bir mekan buldum,seni de götürmek istiyordum"

Soluk verdikten sonra gülümseyip belimden kavradı."sen nasıl istersen"
Yanağına öpücük kondurduktan sonra etrafı duman kaplayan mutfağa döndüm."İşimizi çabuk halledelim"

____

"Vay,burası çok güzel"

Chan'ı çekiştirip gösterdiğim balıklara hayranlıkla bakıyordum.Hep bir balığım olsun isterdim fakat babam hep engel olmuştu."Chan!Şu balığa bak aynı bana benziyor değil mi?"

"Evet evet aynı sen,yolda görsem sen sanarım"

Chan'ın elini bir hışımla bırakıp omzuna acıtmayacak şekilde vurdum.

"Ciddi ol! Benziyor muyuz?"

"Sen daha tatlı geldin gözüme ama bilemedim"

"Ayy aşk böcekleri!"

Ağzını kapatıp göz kırpıştıran Jeongin'e göz devirip sahte bir gülümseme takındım."Senin ne işin var burda?"
Dişimin arasından savurduğum sözlere kahkaha atan Jeongin hemen koluma girdi."Ben de gelemez miyim?Çok kırıcısın Seungmin!" başını omzuma koymasıyla kafasını kaldırdım.

"Arkamızdan mı geldin hemen?"

"Yok canım ne alaka,karnım acıktı geldim"

pretty when you cry ×chanmin×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin