×19×

540 83 57
                                    

Bu fici okumayin derken saka yapmistim sanirim birileri ciddiye alip okumayi birakmis😔 43 okuma ne yazmayi birakicam artik🏃🏻‍♀
Hikayeme ben bile oy veriyorum siz vermiyorsunuz😧
Neyse artar umuduyla yaziyorum
Oy verip yorum yaparsaniz sevinirimm iyi okumalarr💞

Öğle saatleriydi.Seungmin ve annesi birkaç tatlı tarifi bakıyor,kağıda malzemeleri yazıyorlardı.İşleri bittiklerinde Seungmin listeyi alıp markete gitmek için yola koyuldu.
Yavaş adımları ile yolda ilerliyordu.
Yolda Chan'a asılan kızı ve bir grup kızı görmesiyle yüzünü buruşturdu.
Chan'a asılan kız elindeki sigarayı ağzına götürüp dumanı dışarı saldı.
Arkadaşları ile konuşan kız Seungmin'i görmesi ile ağzından küçük bir kahkaha çıkarttı.Seungmin sözün geldiği yere doğru baktığında onu süzen kızla göz göze geldi.
"Enişte!Neden selam vermiyorsun?"

Seungmin duyduğu cümle ile göz devirdi.Bu kızlarla uğraşacak zamanı yoktu.Cevap vermeden yoluna devam etti."Kızlardan mı korkuyorsun yoksa, öyle mi Kim Seungmin!" Seungmin soluk vererek arkasını döndü.Hızla kızlara doğru adımladı.Onunla dalga geçen kızın üstüne doğru yürümeye başladı.Kız birkaç adım geri sendeledi
Seungmin gözlerini kızın gözlerine kilitlemiş,biraz daha ilerlemişti.
"Sence de kimin korktuğu belli değil mi?" Seungmin yarım ağız sırıtarak kızın üstünden çekildi.Şuanda markette olması gerekirken zamanını bu ergen kızlar için harcamıştı.

Markete girip reyonlara bakınmaya başladı.Elindeki listeye göz gezdirip nerden başlayacağını karar verdi.
Birkaç malzeme aldıktan sonra cebindeki kalemi çıkarıp aldıklarının
üstünü çizdi.Kısık sesle malzemeleri tekrar etmeye başladı."kakao,şeker,un
süt,yumurt-" kendi kendine söylenip gezinirken arkadan birisinin sesini duydu."Seungmin!" Seungmin sesin nerden geldiğini anlamak için arkaya döndü.Heyecanla el sallayan Chaeyoung'u görünce gülümsedi.
Chaeyoung Seungmin'in yanına gelip etrafa bakındı."Seni görünce bir selam vereyim dedim,nasılsın görüşmeyeli?"Seungmin elindeki listeyi cebine koyup kafa salladı."İyiyim teşekkürler sen nasılsın?" Chaeyoung ayakkabılarına bakarak gülümsedi."İyiyim,seni görünce daha iyi oldum!Birlikte yemek yiyelim mi?" Chaeyoung'un sorduğu soruya karşılık soluk verdi Seungmin.Şimdi işi vardı."Şimdi işim var,belki başka zaman"

Chaeyoung omuz silkerek yoluna devam eden Seungmin'in önüne geçti.
"Alışverişini yaptıktan sonra şu masalara oturup yemek yiyebiliriz, fazla zamanını almaz" Seungmin daha fazla dayanamayıp onay verdi.kasaya ilerleyip ürünlerin parasını ödedi.
Chaeyoung ile birlikte bir kaç yiyecek alıp marketin önündeki masalardan birine geçtiler.Seungmin önündeki yemeği olabildiğince hızlı yemeye çalışıyordu.Dilinin yanması ile elini ağzına götürdü.Chaeyoung, Seungmin'in bu haline gülüp su şişesini Seungmin'e uzattı."Çok sıcak dikkat et" Seungmin,ağzının üstündeki eli çekip şişeyi aldı.
"Teşekkürler" şişeyi açıp hızla ağzına götürdü Seungmin.Chaeyoung cebinden telefonu çıkartıp yemekleri fotoğraf çekmeye başladı.Seungmin
ne yaptığını anlamaya çalışıyordu.
"Ne yapıyorsun?" Chaeyoung fotoğrafı çekerken bir yandan da cevap veriyordu."İnstagram'a gönderi atmak istiyorum sorun olur mu?"
Seungmin kafasını salladı."Olmaz tabiki de, paylaşabilirsin"
Yemekleri bittiğinde çöpleri atıp ayrıldılar.

Seungmin telefonunu çıkartıp saate baktı.Baya geç kalmıştı.
Seungmin kapıyı açıp hızla mutfağa yöneldi.Mutfakta kek çırpan annesi Seungmin'i görünce mikseri durdurdu."Sonunda geldin!Hadi gel şunu fırına koy" Seungmin elindeki poşetleri bırakıp tepsiyi fırına verdi.
Daha sonra annesine yardım etmeye koyuldu.İşleri bittiğinde Seungmin banyoya doğru adımlayıp suyu ayarladı.Odaya girip üstünü giyindi.
Saçını tarayıp kuruttu aşağı inip ne var ne yok diye kontrol etti.
Bahçelerine gelen araba ile annesi hemen oraya gitti."Geldiler,hadi gel Seungmin" Seungmin ve annesi bahçeye çıkıp misafirleri karşıladılar.
Annesi misafirlere sarılıp gülümsüyordu.Seungmin akraba olarak bildiği kişileri süzüyordu.Bu kişileri daha önce hiç görmemişti.
Nerden akrabası oluyordu ki?
Akrabalardan biri Seungmin'e yaklaşıp yanaklarını sıktı."Görmeyeli ne kadar da büyümüşsün" Seungmin sorgular bir şekilde kadına bakıyordu.
Ortamı biraz yumuşatmak istemişti.
Yüzündeki elleri çekip gülümsedi.

pretty when you cry ×chanmin×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin