Bolumlerde sacmaladigimi fark ettim bu fici bir an once bitirmek istiyorum cok klise geliyor
Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin iyi okumalarrChan eve vardığında cebindeki anahtarı eline alıp kapıya doğru eğildi.Açık olduğunu fark edince anahtarı cebine soktu.Kapının kolunu tutup itti.Mutfakta iş görüşmesi yapan annesini görmesiyle gülümsedi.Yavaş adımlarla mutfağa doğru adımladı.
Annesi çıkan sesleri duyunca hızla arkasını döndü."Beni korkuttun!"
Chan gülümseyip annesinin yanağına öpücük kondurdu."Çok yakışıklı olmuşsun,nerden geliyorsun böyle?"
Chan iç çekip etrafa bakındı."Babam evde mi?" annesi omuz silkip bilgisayarını kapattı."Gelmemiştir,
herhalde"Chan gülümseyip koltuğa oturdu."Hani ben sana bir çocuktan bahsetmiştim,hatırlıyor musun?"
Annesi bir anda kaşlarını kaldırıp kafa salladı."Evet,yavru köpeğe benziyor,nolmuş ona?""İsmi Seungmin,söylemiştim" annesi onaylayıp dolaptan bardak çıkardı.
"Anlat dinliyorum" Chan ceketini çıkartıp koltuğa bıraktı."Ben bugün evlerine gittim" annesi öksürüp göğsüne vurdu."Ve bana haber vermedin,öyle mi?" Chan mahçup bir gülümseme ile gözlerini annesine dikti."Sana söylecektim çok meşguld-""Şu çocuğu çok merak ettim,biz de çağıralım bir gün" Chan ellerini çırpıp hızla annesine sarıldı.
"Hayatımda gördüğüm en güzel annesin!" kadın ufak bir kahkaha atıp karşılık verdi."Birazdan boğulacağım"
Annesinden çekilip geri koltuğa oturdu oğlan."İzinli olduğum bir zamanda davet edelim" Chan kafa sallayıp ayağa kalktı."Neyse sabah konuşuruz,ben yatmaya gidiyorum iyi geceler!" annesi birkaç ağzından birkaç mırıltı çıkartıp bilgisayarın başına döndü.Chan banyonun kapısını kapatıp aynaya baktı.Yüzünü biraz inceledikten sonra dolabı açtı.
Seungmin'in verdiği bilekliklerden birini takmıştı.Zarar görmemesi için çıkartıp geri koydu.Pahalı bir bileklik bile onu bu kadar mutlu edemezdi.Elindeki havlu ile saçlarını kurutmaya çalışıyordu Chan.
Kendini yatağa atıp telefonunu eline aldı.Gelen bildirimleri kontrol edip Seungmin'e yazmaya başladı.[Seungmin-Bangchan]
My husband💞
Uyudun mu?Puppy💞
Hayır
Yazmanı bekliyordum
Artık uyuyabilirimMy husband💞
Çok mu bekledin?Puppy💞
Pek değil
Anneme yardım ettimMy husband💞
Anladım
Yorgun olmalısınMy husband💞
Seni tutmak istemiyorum
Git dinlen
Sabah konuşuruz
(iletildi)Ertesi gün
Chan yataktan kalkıp lavaboya doğru adımladı.Elini yüzünü yıkayıp aşağı indi.Annesi çoktan gitmişti.Soluk verip dolapları karıştırdı.Pek aç değildi fakat bayılmak istemiyordu.
Bir şeyler atıştırıp mutfağı topladı.
Köpeği Berry ile yürüyüşe çıkmak için hazırlandı.Köpeği sağa sola koşturduğundan rahat edemiyordu Chan.Biraz daha gezindikten sonra parktaki banklardan birine oturdu.
Çantasındaki abur cuburları çıkartıp yanına koydu.Berry'nin tasmasını çözüp serbest bıraktı.Ara sıra köpeğine bakıyor,elindeki jelibonlardan yiyordu.Aklına gelen kişiyle gülümsemesi bir oldu.
Elindekileri bir kenara koyup cebinden telefonu çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pretty when you cry ×chanmin×
FanficOkulun zorbalarından biri olan Bangchan, Kim Seungmin'e ilgi duymaya başlar. "Ağlarken bile çok güzelsin." Düz yazı/texting ×Hyunlix× ×minsung× ×jeongbin×