•𝟐. 𝐌𝐞𝐤𝐭𝐮𝐩•
•𝟏𝟐/𝟎𝟖/𝟐𝟎𝟐𝟑Taehyun,
Bir gün daha bitti...
Nerelerdesin?
Ayıcığını unuttun mu yoksa?•𝟓𝟒. 𝐌𝐞𝐤𝐭𝐮𝐩•
•𝟎𝟓/𝟏𝟎/𝟐𝟎𝟐𝟑Biliyor musun?
Bugün gözlerimi kapattım ve hayal kurdum.
Seninle ilgili,
Yapmak istediklerimi düşündüm.
İspanya'ya gitmek istiyorum,
Çiçekli taçlardan takmak,
Seninle aynı kolyeleri takmak,
Bir sürü fotoğraf çekmek istiyorum.
Seni istiyorum...Taehyun seninle güvende hissediyordum
Nerdesin?⋅•⋅⊰∙∘☽༓☾∘∙⊱⋅•⋅
Tam bir sene. Annemin ölümünün üstünden tam bir sene geçmişti ve ben onun yolundan gitmeye ant içmiştim. Annem şiirlere, eski ciltlere, ilk basım olan kitaplara takıntılıydı. Kafamı kaldırıp gelişigüzel önümdeki yazdıklarıma baktım. Bir şeyler yazmak bana her zaman annemi hatırlatırdı. Aklıma gelen annem ile dolan gözlerim aşağıdan gelen gürültü ile kocaman açıldı.
Evde tek olduğuma yemin edebilirdim. Elim kalbimde yerimden kalkıp çekmeceye ilerledim. Babamdan kalan tabancayı elime aldım. Ellerim deli gibi titriyordu. Boşta kalan elime telefonu aldım ve polisin numarasını tuşladım ne kadar istemesemde. Annemin ölümünden bu yana polislerden nefret ediyordum ve aşağıda ne olursa olsun aramayacağıma emin olsamda parmağım o tuşun üstünde odamdan çıktım.
İnerken annem ve babamdan kalan bu eski evin merdivenlerinin gıcırdamaması için bir hayli çaba gösteriyordum. Tekrar bir gürültü koptuğunda titrek, derin bir nefes aldım. Ne annem vardı ne babam. Ölürsem arkamdan ağlayacak kimsem yoktu. Merdivenlerden iner inmez mutfak karşımdaydı. Gördüğüm manzara ile titredim. Verandaya açılan cam kapı ardına kadar açıktı, içeri ocak ayının soğuk rüzgarı giriyordu.
Üşüdüm. Çok üşüdüm. Daha ne kadar üşüyeceğimi bilmeden üşüdüm. Karamsar düşüncelerimden biraz sıyrılıp kafamı kaldırıp baktığımda köşedeki bedenin gözleri parladı. Geriledim ve sırtımı duvara verdim. Beden bana doğru gelmeye başlayınca son hız merdivenleri geri çıkmaya başladım. Daha odama ulaşamadan kafama yediğim sert cisimle kendimi yerde buldum. Bütün vücudum acımaya ve titremeye başladı. Son hatırladığım gürültülü bir biçimde kapıların açılıp kapanmasıydı.
∘₊✧──────✧₊∘
Selammm✨✨
Kendi tarzımda bir şeyler yazıyorum aslında herkese uygun olmayabilir ama şans verirseniz sevinirim💖
Bunu giriş olarak düşünebiliriz
Güzel yazmaya çalışacağım👋💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Ay Ve Yeşil Yıldızlar Ütopyası/Taegyu
General Fiction─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ─── Bana verilen bu lütfu kullanabilir miydim? ─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───