Uzun zamandır kendime yabancı değildim. Acı ile olgunlaşan bedenim acıları ile harmanlanmıyordu. Kalbimin paslı ve kilitli kapıları teker teker tekrar açılıyordu. Yeniden ben oluyordum.
Sanki... Bulunmuş ve tamamlanmıştım.
Ağır kahve kokusunu derince içime çektim. Kahveyi kupaya dökerken dumanının etrafa yayılmasına izin verdim.
"Kahretsin başım..." sızlanan Taehyun'un eline kupayı tutuşturdum. Geçen geldiğimiz evdeydik yine.
"Annemle karakola gidicez iç kahveni gidelim."
"Noldu bir şey mi bulmuş polisler?" sesi netti.
"Bilmem." dedim kollarımı silkerek.
"Duygularını saklıyorsun." bu cümle beni sinirlendirdi. Benim duygularım karışıktır, insanların onları çözmesinden hoşlanamam.
⋅•⋅⊰∙∘☽༓☾∘∙⊱⋅•⋅
Karakoldaki ruh emici havayı es geçmeye çalışsamda içerideki zilleti hissediyordum. Karşımda ki polis memuru konuştukça içimde yeis oluşuyor, sandalyeye daha da siniyordum.
"Ben dışardayım." diyerek kalktım. "Dönerken bana haber verirsin."
Banka oturup sigara yaktım. Dumanı üflerken telefonuma gelen bildirimle irkildim.
BAAASSSSSanlar
ve bastiran𝐘𝐞𝐨𝐧𝐘𝐞𝐨𝐧:
BEN NE YAPTIM𝐓𝐚𝐞♡:
Ne yaptın gene𝐁𝐞𝐨𝐦𝐠𝐲𝐮:
Soobini vakumlamandan bahsediyorsan
Harbi naptın öyle
İçine çektin mübarek𝐓𝐚𝐞♡:
NE𝐘𝐞𝐨𝐧𝐘𝐞𝐨𝐧:
BEN NASIL BAKICAM ÇOCUĞUN SURATINA𝐁𝐞𝐨𝐦𝐠𝐲𝐮:
Götüme rahat battığından ben plan yapıcam
10 dk sonra senin bardayım YeonYeon
Herke bekliyorum
Toplantı yapıcaz⋅•⋅⊰∙∘☽༓☾∘∙⊱⋅•⋅
"Bu nasıl plan Beomgyu." dedi Yeonjun gözlerini devirerek. Ne vardı yani Yeonjun kendini kesmiş gibi gösterip Soobin'i korkutmakta.
"Mükemmel bir plan değil mi?" dem övünerek. "Tae Kai'yi ara gelsin buraya."
Taehyun dediğimi yaparak Kai'yi çağırda. Fazla vakit geçmeden Kai kapıdan içeri girdi.
"Eğlenceli değilse ben bu planda yokum." dedi Kai.
"İki deliyi bir araya getirmeyelim bence Taehyun."
"Susunda ne yapıcaz anlattın." dedi Kai
Saçma ama eğlenceli planımın üstünden hızlıca geçtim.
"Bence benzin de alıp ortalığı yakalım daha gerçekçi olur." bu Kai tam bana göre.
"Benzin mi? Ortalığı ateşe vermek mi?" dedi Yeonjun
"Aynen senin bar gitti Soobin uğruna."
Kai ayaklanarak "Beom şu sokak köşesinde ki kırtasiyeye git kırmızı boya al hadi bende Yeonjun'u ayarlıyorum." dedi.
"Lan bunlar ciddi baya."
Taehyun'u duymazdan gelerek "gerçekçi olsun Kai." dedim "ben gidiyorum."
Bardan hoplaya zıplaya çıkarak sokağın köşesine doğru ilerledim. Kırtasiyede kısa süreli boya krizinden sonra parasını ödeyerek çıktım. Sokağın köşesini döndüğümde içim ürperdi. Arkamı dönüp etrafı yokladım. Biri sanki beni izliyordu. Kalbimin sıkışmasıyla hızlı adımlarla arkamı kontrol ederek bara doğru ilerliyordum. Sakin olmalıydım, kimse beni izlemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Ay Ve Yeşil Yıldızlar Ütopyası/Taegyu
General Fiction─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ─── Bana verilen bu lütfu kullanabilir miydim? ─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───