Cynefin

187 18 86
                                    

"Koy canıımm ben ne koyayım ne arzularsın." hiçbir şey görmüyom da aklımda canlandırdım wtf diyen tipini. Bir saniye popom kaydı yerle buluştuuu hoop utangaç kaslı bir adam seziyorum (sezgilerimin kuvveti de bi o kadar pipişim gibi kuvvetlidir😉)

Gözlerim bi kendine gelirken haşmetli aşkımın pantalonunda zavallı bi şekilde çırpınan penisiyle göz göze geldim. Elimi şuan ben kontrol etmiyorum bu arada hiçbir sorumluluğu üstlenmiyorum. Şu fermuara uzanırsam çok rahatlıyıcam veeeeee herkese itlik olsun diye bileğimi bir el kavrıyor. Keşke eller başka yerlerimi de kavrasada.

Utangaç bebeğim beni ne kadar düşünüyo işte tekrar kucağına alıyo. Bu sefer bacaklarımı kaslı beline sardım kollarımıda boynuna dolayıp boğulana kadar kokusunu içime çektim.

Beni tıpış tıpış bir odaya götürdü kendisi yatağa oturdu beni de yana doğru yatırıcakken bırakmam ben aslanımı göt deliğimle penisini zorlamaya başladım ben tuttuğum ipi bırakır mıyııımm beee. Ağzındanda o inlemeyi duydum . Azdım herhalde HERHALDESİ DE YOK YANİ AZMIŞIM BİLDİĞİN.

Belimi daha ani hareketlerle ona sürtmeye devam ettim. O da dayanamadı tabii cazibeme bileklerimden tutup beni yatağa sabitledi . Zaten gözlerim bu zamana kadar açıldı şu adama bakınca zaten açılmama ihtimali yok.

"Yerinde durur musun kendimi tutmakta zorlanıyorum zaten" dedi Tae aşkım. "Kendini tutmaz mısın ben başka şeyleri tutmak istiyorum" diye ağzımdan bir şey kaçtı vala artık sorun ama ne kadar pişmanım. "Bu yaşanırsa sabah beni suçlıyıcağını bilmesem koycam hötüne şimdi de-"

AMAAAN daha ne bekliyicem be yapıştım baldan tatlı dudaklarına. O da direnmekten sıkıldı ki herhalde karşılık verdi. Bi an dudağımı falan yiyo sandım aç köpek Umarım dudağım yerindedir de. Kasli big boyum daha fazlasını alabiliiirr miyim??? O zaten dünden razı bence eller gidiyo belime doğru. Bende alttan gazlıyım da WOHOOOO

Kendi ellerimi de gömleğinin düğmelerine atıverdim. hiçbir zaman bir gömleği açmak bu kadar zor olmamıştı. Oysa benim kazağımı çoktan çıkarıp bir köşeye atmıştı. Kendisi sağolsun gömleğini çıkarıverdi. O kasları görünce benim aklım hayalim şaştı.

Bana şüpheli bakışlar attı bende ne bakıyo be bu diye o yapmazsa ben yapayım diyerek bu seferde uzanamadığım pantalonun fermuarını tek sefer de açtım.

Cevabını aldı o zaten kendimi gelecekteki kocama bırakıyorum buyursun canı beni. Bi benim pantolonum kaldığı için onu da üstümden çekip çıkardı. Ayıcıklı donum gün yüzüne çıkınca sarhoşluktan hafif pembeleşen yanağım domatese dönüştü. Onun siyah celvin klein boxerı ile kıyaslamıyorum bile .

"Pazardan aldım ne bakıyon AAAAAA sapık herif" bi sabır çekme sesi duymamla popişimde de bir yokluk hissettim . Görüşürüz ayıcıklı donum . Hello siyah calvin kleinlı kaslı big boyumun donu dicekken bir baktım o da gitmiş. İkimizde kaldık donsuz.

O NE LAN OLE . Üçüncü bacak mı çıkardın yiğidim. Bahisleri 26 dan açıyorum. Gözüm cetvel aramadı değil. Neyse ben bakarakta anlarım. (Hayır gözümle sikmedim)

Tekrar kollarımdan tuttu ve vücudumu süzdü kasıklarımdan boynuma doğru elini vücudumda gezdirdi ve tekrardan dudaklarıma kapandı ben bu sırada sadece olaya odaklandım, anın tadını çıkarıyorum dostuuumm. Yani her gün bu kadar ateşli beyefendiler tarafından sikilmiyorum.

Dudaklarım ona yetmemiş olucak ki diliyle boynumdan aşağı inmeye başkadi dili göğüslerimden birinde takıldı ve vahşice yalayıp ısırdı. Bunu ikinci göğsüme de yaparken aşağı tarafta kıpırdanmalar sezdim. Kafamı hafifçe kaldırıp tekrar boyunu süzdüm de kurtarır yanı çok var bee hadi sokta muradımıza erelim be.

Kanlı Ay Ve Yeşil Yıldızlar Ütopyası/TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin