Evin önüne park etti, hızlıca kapımı açıp elimi tuttu. Geldiğimiz yer bir dağ eviydi. Kapıyı açıp salona doğru yürüdüm, evi incelerken arkamdan kollarını doladı. Belimdeki ellerini tuttum," beğendin mi?" Diye sordu. "çok güzel" beni kendisine çevirip elimi tuttu, "yukarıya çıkalım" bırakıp elimden beni havaya kaldırdı bacaklarımı beline doladım. Öpüşmeye başladık, tutkuluydu. Yukarıya doğru çıkardı, kapıyı açıp odaya girdi.
Kapıyı kapatıp beni kapıya yasladı, daha sert öpüşüyordu, ellerini elbisemin kenarlarından soktu, kalçalarımı sıkıyor, okşuyor , dudaklarımı ısırıyordu. Hızlıca yatağa yönelip beni yatağa attı. Hafifçe doğrulup ceketinin kenarlarından kendime çekip öptüm. Bu hareketim hoşuna gitmiş olacak ki inledi.
Tekrar ayırdı dudaklarımı ceketini çıkardı, ayağa kalktım gömleğinin düğmelerini açmaya başladım, o da beni izliyordu, sıyırdım kollarından , kasları yine gözlerimin önündeydi. Ellerimi uzattım, tırnaklarımı sürttüm. Belimden tutup yatağa itti, kemerini çıkarttı pantolonunu da sonra üzerime eğilip beni ters çevirdi elbisemin fermuarını açtı, tekrar kendine çevirip vücudumdan sıyırdı. Beni izliyordu, vücudumu. Boynuma doğru geldi nefesini hissediyordum, öpücük kondurdu, ellerim saçlarındaydı. Emiyor ,ısırıyor nefesimi hızlandırıyordu.
Göğüslerime kadar öptü, emdi sonra eli sırtıma doğru gitti kopçamı açtı hızlıca çıkardı. Utanmıştım, yüzünü yaklaştırdı ve etrafını emmeye başladı, gözlerimi kapattım başımı yatağa bastırdım. Ellerim omuzlarındaydı, ucuna doğru gidip ısırdı , tırnaklarımı omuzlarına geçirdim. " Yağız" kafasını kaldırıp "çok güzelsin" gözleri kısılmıştı, yavaşça karnıma doğru ilerlerken patlama sesiyle ikimizde irkildik.
Üzerimden kalkıp pantolonunu giydi çekmeceden silah aldı. Baş ucunda silah mı vardı? " Sakın odadan çıkma üzerini giy beni bekle bakıp geliyorum" anlıma öpücük kondurup gitti. Gitme bile diyemedim, ses silah sesiydi ya ona bir şey olursa. Kalkıp elbisemi giydim, kapıya doğru gittim aşağıdan bağırışma sesleri geliyordu. Eve girmişlerdi, kapıdan baktığımda kimse gözükmüyordu ama sesleri geliyordu.
"Nerede o yanında ki yavru?" Benden mi bahsediyorlardı. " Şimdi de takıldığım kızlara mı geldi sıra Okan" kahkaha sesi geldi, " kızı bulun" Yağız ne söylemişti öyle, şu an bunu düşünemezdim. kapıyı kapattım ve kilitledim. Yağız'ın telefonundan ilk çıkan kişiyi aradım " buyur abi" sessiz olmalıydı " biz dağ evindeyiz çabuk gelin adamlar evin içinde" ellerim titriyordu. "Hemen geliyoruz" telefonu suratıma kapattı bende odanın içindeki banyoya gittim ve orayı da kilitledim. Odanın kapısı zorlanıyordu, hemen kırmışlardı.
Banyoda elime geçecek bir şey aradım büyük bir makas bulmuştum, sıkı sıkı tuttum. Banyo kapısına yükleniyorlardı.
Kapıyı kırdılar " uzak durun" silahlarını doğrultup " zorluk çıkarma da in aşağıya" kafamı iki yana sallayıp "hayır, asla" adam bana yaklaştı diğeri de aşağıya " Okan bey bulduk" diye bağırdı.
Makası adama savurdum ama bileğimi tutup ters çevirdi acıyla inledim.Aşağıya kadar çekiştirdiler, boşuna çırpınıyordum. " bırakın lan beni"
"Bir de hırçın" Okan buydu galiba. Beni önüne attılar, yavaşça yüzüme eğilip "güzelsin de" dedi. " Çok sağol ya düşüncelerin o kadar umrumda ki cidden beğendin mi beni?" Şerefsiz sırıtıyordu. " Bu sertliğini yatağımdayken de göster güzelim " eliyle yanağımdan makas aldı. " Ha bir de ırz düşmanı çıktı Okan bey" hâlâ gülüyordu manyak bu adam. " O ufak dilini kesmeden önce susmalısın" çenemi tutup sıktı. Ya on dakika önce ben çok mutluydum, ne bu şimdi. "Yağız sevgilinle bir kaç gece geçirmem de bir sorun yoktur umarım. Gerçi neden olsun ki? Ödeşiyoruz işte" Yağız umursamaz tavırla " sana sevgilim olduğunu düşürten ne oldu? Takıldığım herkes sevgilim mi Okan? Sen daha iyi bilirsin" göz kırptı Okan'a aralarında bir kız mevzusu olduğu aşikar. Okan çenemdeki ellerini daha çok sıktı. Yağız neler demişti bana öyle, beni sevdiğine inanmıştım bir de aptal gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN ELİNDE
Romance"Bunu yapamazsın..." "Yerinde olsam bu kadar emin konuşmazdım" dedi. sinirli hali her ne kadar beni korkutsa da şu an belli edemezdim. "saçmalık" dedim ve arkamı dönüp kapıya yöneldim, kolumdan tutup duvarla arasına aldı. Nefesim hızlanmıştı " be...