15. BÖLÜM

90 3 1
                                    

Okan nasıl girdi buraya...

Yağız dün gece adamlarının gelmesiyle Okan'ın adamlarından kurtulmuştu. Tam Esin'i aramak için araçlara binmişti ki Ece aramıştı " Ne yaptın benim arkadaşıma sen mi kaçırdın neden kapandı telefon?" Peş peşe soru yağmuruna tutmuştu arkadaşı için çok endişelenmişti sesinden anlaşılıyordu. Yağız onu kaçıranın kendisi olmadığını anlatmak istesede Ece susmuyordu. Telefonu kapatıp Esin'i aramaya devam etti. Yaklaşık 1 saat sonra Ece tekrar aradı. " Bu yaptıklarını ödiyceksin benim arkadaşımı hastanelik etmenin bedelini ödeyeceksin şerefsiz" telefonu kapatmıştı aldığı hastane bilgisiyle tek tek hastaneleri arattırdı Yağız sonunda Esin'i bulmuştu.

Yağız'dan

Hastaneye adım atmamla iki kişi koluma girdi belime silah tuttular adamlarımı da tutmuşlardı. Bu kadar tedbirsiz girmek benim aptallığımdı, Esin'i merak etmekten ölecektim bu kız düşünce mekanızmamı durduruyordu. Beni araca aldıkar Okan'ın adamları olduğunu biliyordum o herif böyle pes etmezdi ama ben onu kırk parçaya ayırmasını bilirim.

Eski bir depoda sandalyeye bağlayıp gittiler gözlerim de bağlıydı. Esin neredeydi nasıldı kafayı yedirtecekti bu sorular. Kapı tekrar açılıp kapandı inleye inleye birini sürüklüyorlardı. " Bırakın beni köpekler" Esin ...

Esin'den

Gözlerimi açtıklarında etrafa bakındım hızla şerefsizlerin eline tekrar düşmüştüm ve bu sefer yanlız değildim Yağız beyciğimde buradaydı. Cidden kafayı sıyırıcağım artık. Bize doğru gelen başı sargılı Okanı görünce " bilseydim camı çerçeveyi de indirirdim kafana 9 canlı şerefsiz" Okan sırıtarak dibime geldi , tokatı patlatmasıyla dudağım patladı. " kes sesini küçük sürtük bu gün ben senin nefesini kesicem hemde bu adamın önünde, keşke en başında bu adamın önünde becerseymişim seni" o gece canlandı gözümde " dokunma bana şerefsiz herif " Okan hâla sırıtıyordu, yağız ise gömleğini yirtacakmış gibi geriliyodu. "Tabi Esin sen şimdi merak ediyosundur dünden beri bu adam neden benimle çözüyo bu mevzuyu diye ben sana hemen anlatayım" yağızın çenesini tutunca yağız kafasını silkeledi ama daha sert tutuyordu " bu herif benim nişanlımı becerdi, sonra bende nişanlımı öldürdüm ama bu adama dokunamadım çünkü adamları hemen beni etkisiz hâle getirdi. Şimdi de o etkisiz haldeyken ben onun biricik Esin' ini becericem " kanım donmuştu bu nasıl bir intikamdı böyle " aramızda bir fark var Okan" Yağız sırıtıyordu " Senin nişanlın koşa koşa kendi girdi koynuma hatta benden faydalandı zil zurna sarhoş bir adamdan" Oqkan Yağız'ı yumruklamaya başladı "hatta bir diğer fark da bu kız benim hiç bir şeyim değil"
Yine aynı laf " Yanılıyorsun bu kız seninin için önemli" Okan bana doğru gelip beni sandalyeden yere fırlattı " ilk defa bu kadar uzun süre yanında kalan bir kız görüyorum hep bu anı bekledim, önce onu gözünün önünde becericem sonra da sen onun kafasına sıkacaksın kısasa kısas bayılırım" Ağlamaya başlamıştım "sıkın ulan kafama sık sık" Okan tokadı bastı tekrar " çok sesin çıkmasın keyfim kaçıyo " Sık ulan senin bana dokunmandansa mermi yağmuruna razıyım" deli gibi ağlıyordum yağız beni sürükleyerek yukarıya çıkardı peşimizden 2 adam yağız'ı getiriyordu. Yağızı koltuğa bağladılar. Okan beni yatağa bağlarken çırpındım her seferinde tokat yedim ama durmadım. Üzerimdekileri çıkarıyordu sonra Yağıza dönüp " nasıl manzara ama" dedi. " SENİ KÖPEĞIME SIKTIRICEM LAN YAŞATMIYCAM OGLUM SENI KENDINDEN IGRENDIRICEM LAN" Yağız bağırıyordu ben ağlıyordum. " Esın korkma güzelim korkmaa" beni korumak için rol yapmıştı daha çok ağlamaya başladım " yağız..."

SENİN ELİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin