6.BÖLÜM

642 10 0
                                    

Danstan sonra yerimize oturduk, Yağız'ın arkadaşları olarak tahmin ettiğim bir kaç kişi masaya oturdu. Sohbet sırasında aralarından esmer uzun boylu bir çocuk " Bizi hanımefendiyle tanıştırmayacak mısın?" dedi, Yağız eliyle beni gösterip " Esin" dedi ve sustu. Çocuk Yiğit'in yanına oturdu ve bana dönüp "sen bunu nasıl çekiyorsun yabani bu adam " dedi ve güldü, "Bu arada ben Murat " gülümsedim uzattığı elini sıkıp "Esin" dedim. Yağız'a dönüp baktığımda tuttuğu ele bakıyordu, suratında soğuk bir ifade vardı. "Dans edelim mi Esin" ben istemediğimi söyleyecekken "Hayır onun Yiğit'le ilgilenmesi lazım" Yağız lafa atlamıştı bile. Bende onu onayladım. "Numaranı istesem o zaman izinli olduğun bir gün görüşebilir miyiz?" benim daha telefonum yoktu ki nasıl red edeceğimi şaşırdım. "Murat yanlış sulardasın koçum gecenin tadını kaçırma" Yağız çocuğa niye böyle davranıyordu ki ? ben zaten gerekli cevabı veririm. "Müsaadenizle" lavaboya gitmek için kalktım, tam girecekken arkamdan biride benimle beraber girdi. Arkamı döndüm " ne oluyor ya" Yağız olduğunu gördüm sinirli bir şekilde kapıyı kilitledi ve üzerime doğru yürümeye başladı " burası kadınlar için ne yapıyorsun" geri geri adımlıyordum, "sen o adama neden sırıtıyorsun ?" adama gülümsemem mi sorundu, yok artık. 

"istediğimi yaparım sana mı soracağım kime güleceğimi?" duvarla arasındaydım, gerçekten sürekli bunu yaşamak zorunda mıyız, dibimde olunca mantıklı düşünemiyorum be adam. "Bir daha bir adama gülümsediğini görmeyeceğim, o sesinin tonunu da ayarla yoksa..." elini yırtmacımdan yukarıya doğru gezdiriyordu. "y-yoksa ne?" bacaklarımın arasına kadar geldi, parmaklarını hissediyordum yavaşça okşuyordu. "cezalandırırım seni küçüğüm" diğer eliyle boynumu tutup dudaklarına çekti. Artık inlemelerimi durduramıyordum, ben tepki verdikçe o daha hızlı davranıyor elini yavaşça iç çamaşırımın içine soktu. Dudaklarımızı ayırıp "A-ah yapma" dedim, "neden pek şikayetçi gibi gözükmüyorsun" ıslanmıştım, "yapma Yağız" boynumu emmeye başladı "durduramıyorum" dedi. Ellerimi omuzlarına koydum, başımı duvara yasladım. Kapının zorlanmasıyla ittirdim, "ne yapacağız şimdi?" diye fısıldadım. "şş" tekrardan duvara yasladı bu sefer kendi ağırlığını veriyordu üzerime, cidden yakalanacağız " dışarıda insanlar var" kafasını boynumdan çekip , parmağını dudaklarıma koydu "şş" dedi ve öpmeye başladı. saçlarından tutup asıldım, "d-duralım" Yağız gözlerime baktı, geri çekildi "evde insanlar olmayacak küçüğüm" Kapıya yöneldim yavaşça açıp dışarıya baktım kimse yoktu. Masaya doğru giderken üstümü düzeltmeye çalışıyordum. "oo nerde kaldın Esinciğim" Murat'ın bu yersiz samimiyeti artık canımı sıkıyordu "seni ne kadar  ilgilendirir Muratçığım" sahte bir gülümseme ile yerime oturdum. "Esin abla ben sıkıldım gidelim artık" Yağız'da gelmişti, "Yağız bey Yiğit sıkılmış eve gitmek istiyor" başıyla onayladı Yiğit'in elinden tuttum "iyi akşamlar" dedim masadakilere .

Çıkışa doğru yürüyordum ki belimde hissettiğim elle irkildim, Yağız insanları umursamadan dibimdeydi. Arabaya geçtiğimizde Yiğit'in çokta uykusu gelmişti, yarı yolda da uyuya kaldı. Yağız'a bakamıyordum çünkü içimdeki garip isteğin kötü şeyler yaptırmasını istemiyordum , ne oluyordu bana? eve geldiğimizde Yağız Yiğit'i kucağına alıp odasına götürdü, bende üzerimi değiştiriyordum. Yine kapım dan diye açıldı, üzerimde hiç bir şey yoktu, sadece şortumu giyebilmiştim. Hemen arkamı döndüm, "çık dışarıya" Yağız bana yaklaşıyordu, "burada insanlar yok küçüğüm" çıplak sırtıma vücudunu yasladı, beni tutup duvarla arasına aldı. Yüzümü duvara yasladım, "n-napıyorsun" ellerini göğüslerime koydu yavaşça okşadı, "seni istiyorum" cidden aklımı kaçıracaktım. Kalçamdaki sertlik ile kendimi ona bastırma isteği duydum ve  yaptım. Bu hareketimle derin bir nefes aldı, boğazımdan tutup kendine yasladı. Yatağa doğru bıraktı , sırt üstü uzandım yatağa, yavaşça doğrulup boynundan kendime çektim, öpüşü çok sertti, bacaklarımı beline doladım. İstiyordum onu istiyordum, ellerim düğmelerine gitti, açmaya çalıştım titredikleri için açamıyordum, iki yana çekip koparttım düğmelerini. Yüzüme şaşırmış bir ifadeyle baktı, sonra vücudumu izledi, altımdaki şortu sıyırdı. Ayaktayken beni izliyordu, bende kalkıp kemerini çözdüm ellerimi tutup yatağa bastırdı. Beni izlerken pantolonunu çıkarttı, iç çamaşırını . Bakmamaya çalışıyordum, üzerime uzandı kulağıma doğru fısıldadı "çok güzelsin" 

Öpüşmeye devam ettik, dudaklarımı parçalıyordu. Boynumdan aşağıya doğru gözlerime bakarak öpüyordu, göğüslerimde duraklayıp uçlarını öptü , ısırdı yavaşça emdi ve bıraktı. Saçlarını tutuyordum aşağıya iniyordu , bacaklarımın arasında nefesini hissediyordum. İç çamaşırımı da sıyırdı ve dilini gezdirmeye başladı, saçlarını tutup bastırdım. Gözlerimi kapattım ve derince inledim, bacaklarımın içine de öpücükler kondurdu "Yağız yeter ah" saçlarından çektim yukarıya üzerine çıktım, boynuna yöneldim, dilimi gezdirip emdim. Aşağıya doğru indim , kasları kasılıydı beni izliyordu karın kaslarında ellerimi gezdirdim. Cidden çok iyiydi harika bir vücudu vardı, her ne kadar utansam da duramıyordum. Kasıklarına oturdum yavaşça kendimi bastırdım inledi, onu izlemek keyif veriyordu. "Esinn" dedi ve beni tekrar altına aldı, yavaşça içime girdi. Gel git yaptı ben inlerken daha çok hızlandı, sırtını tırnaklıyordum "çok güzelsin" ah bu söz bile beni benden alıyordu. Tekrardan öpüşmeye başladık, ilkimdi ve ben  böyle bir adama ilkimi verdim. Zirveye ulaşınca yanıma uzandı ve sarıldı, gider diye düşünmüştüm ama o sarıldı ve başıma öpücük kondurdu. Kafamı kaldırıp ona baktım "çok güzelsin Esin" ...

SENİN ELİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin