Kızlara akşam evde buluşalım dedim ve Yağız'ın aracına bindim tek istediğim rahata ermek bu olayları unutmaktı. Yağız arabayı hızlı hızlı sürerken dayanamayıp lafa girdim " ne yaşadığımın farkında mısın? Kaçırıldım, dövüldüm, yataklara bağlanıp..." yutkunamamıştım, gözlerim doluyordu.
Yağız direksiyonu sıkarken " sus" dedi. Ağlayarken kahkaha atmaya başladım " susayım mı ulan gözünün önünde bana neler yaptırlar farkında mısın? Adamın dudaklarını vüducumdan kazımak istiyorum bu nasıl bir duygu biliyor musun sen?" Bağırıyordum, önümdeki torpidoyu tokatlıyordum. Nefes nefeseydim , sinir krizi miydi bu?
" sus dedim Esin sus" sakin kalmaya çalışıyordu." Gözünün önünde tecavüze uğrayacaktım ulan ne sus" derin derin nefes aldım "incem çek sağa" dinlemiyordu. " çek sağa çekk" bağırıyordum. Hızlandı iyice " hatırlatma tamam mı hatırlatma o adamı delik teşik edicem göreceksin o adamı öldür diye yalvarttıracağım" hızlanması beni korkutuyordu " sende adamın nişanlısını s*kmeseydin" hızla sağa çekti. " tamam ben iğrenç biriyim tamam uzak duramıyorum ne yapayım. Mutlu ol istiyorum benden uzak dur istiyorum. Hemen başka bir adamla buluyorum " tokatı yapıştırdım deli gibi bağırıyordu bana yarım saattir. " bana o sesini yükseltme. Sana en ihtiyacım olduğu anda bana git dedin, kollamanı istedim. İkı tane itini peşime takınca beni korumuş olmuyorsun." Dengesizliği beni yoruyordu bu yaşadıklarım beni bitirmişti. Ben resim çekerek mutlu olan , klasik bir arkadaş çevresi olan biriydim. Madem senden uzak durmamı istiyorsun duracağım önce sana veda edeceğim. " evine sür"
Eve geldiğimizde kapıyı kapattığımızda kolundan tutup kendime çektim. Dudaklarına yapıştım, beni kapıya yaslayıp ellerini kalçalarıma koydu. Kalçamı sıkmasıyla zıplayıp kucağına çıktım, ellerim kirli sakallarında geziyordu. Hızlıca merdivenleri çıkıyordu . Odaya girdik .Bir anda ayrıldı " ya sana o adamı hatırlatırsa dokunuşlarım" cidden boyle mi düşünüyordu " öyle bir şey olamaz" beni yatağa yatırdı ve arkamdan sarıldı " uyuyalım sadece" dedi. Bende hiç bozuntuya vermedim sonuçta bu belki de son sarılmamızdı. Kollarında uykuya dalmıştım...
Sabah kalktığımda bana aldığı makineyle bir fotoğrafını çektim özleyecektim. Ece benim için Londraya bilet almıştı. Baş ucuna bir not bırakmıştım. Bana yaşattığın her şey için sonsuz teşekkürler. Bu kalp nerede olursa olsun senin için çarpacak...
Ece'ye uğrayıp valizimi ayarladım ve havalimanına geçtim Londra da çeşitli fotoğraf kursları vardı yol boyunca araştırdım. Uçaktayken pişmanlık hissine kapıldım ama nafile bu karmaşıklıkla yaşayamazdım.
Yağız'dan
Baş ucuma not bıraklıp terk edilmek daha önce yaşadığım bir şey değildi. Her şey çok zor gelmiş olmalı. Bulacaktım onu öyle dönüp gitmek kolay değildi.
Esin'den
Karnımdaki bebeğimi korumak için yaptım. Dengesiz bir adam, mafyacılıklar, yaşadığım onca şey. Ece'ye bile söylemedim çünkü bırakmazdı. Her şeyin yeni olduğu gibi bebeğim de çok yeni bir haberdi benim için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN ELİNDE
Romance"Bunu yapamazsın..." "Yerinde olsam bu kadar emin konuşmazdım" dedi. sinirli hali her ne kadar beni korkutsa da şu an belli edemezdim. "saçmalık" dedim ve arkamı dönüp kapıya yöneldim, kolumdan tutup duvarla arasına aldı. Nefesim hızlanmıştı " be...