Kısa sürede Riki'nin evine geldiğimde oldukça dağılmış haldeydim. Yaşadıklarım beni oldukça etkilemişti. Zaten Nicholas'a bir duygu beslemiyordum, yaptığı beni çok kötü etkilemişti. Düşüncelerimden ayrılıp asansörden indim. Riki'nin dairesinin önüne gelerek zili çaldım. Riki asla beklemeden kapıyı açıp öylece beni süzdü bir süre ardından hiç düşünmeden hızlı bir hamle ile kollarını belime doladı, bende aynı şekilde ona karşılık verdim.
"Hee neler oluyor? Ne bu halin? İyi misin? Beni ne kadar endişelendirdin biliyor musun?"
"Riki.."
"Tamam tamam haklısın çok fazla konuştum değil mi gel geçelim içeriye dinlen biraz nefeslen."
Riki'ye sadece kafamı sallayarak sessiz bir biçimde cevap verdim ve koridordan salona geçiş yaptık yani o bana kapıyı açtı ardından da mutfak olduğunu düşündüğüm yere gitti. Elinde bir bardak su ile geri dönmüştü.
"Seni sıkmak istemiyorum aslında ama ne oldu sana Hee?"
Neden ya da nasıl oldu hiç bilmiyorum birden kendimi ona çekilirken hissettim bu yaptığımdan pişman olur muyum bilmiyorum ama yine de yapmak istiyorum, bir kez olsun yaptıklarımın sonucunu düşünmek istemiyorum.
"Riki... şimdi yapacağım şeyi çok sorgulama tamam mı çünkü bende öyle yapacağım."
Ve ellerimi boynuna dolayıp onu nazikçe öptüm. Oysa o bana benim öpüşümden oldukça sert bir şekilde beni kendine iyice çekip karşılık vermişti. Bu yaptığımız şey doğru muydu hiçbir fikrim yoktu ama biz yine de anın etkisindeydik. Birden sert bir hamle ile dudaklarını dudaklarımdan çekmişti şiddetle ayağa kalkıp ellerini saçlarından geçirmişti.
"Riki-"
"Hee bu...bu yaptığımız ne kadar doğru siz siz Nicholas ile sevgili değil misiniz?"
"Ben ondan çoktan ayrıldım ona karşı hiçbir hissim yok ki artık. Riki ben senden hoşlanıyorum."
Bu söylediğim Riki'yi de beni de şaşırtmıştı. Daha kendime itiraf edemediklerim birden Riki'ye karşı firar etmişti dudaklarımdan.
"Hee bak bu böyle olmaz biz.. yani olmaz."
"Sen Riki? Sen hoşlanmıyor musun benden? Eğer öyle değilse neden durdurmadın beni neden izin verdin bana?"
"Ahh lanet olsun! Çünkü bende senden hoşlanıyorum"
Tekrar yanıma oturarak beni kendine çekti ve elleri saç diplerimi bulurken benim ellerim ise onun yüzüne çıkmıştı. Yeniden, az öncekinden çok daha sert bir öpüşme başlatırken hiçbir şey düşünmüyordum.
Geri çekildiğimiz de ikimizde uzunca nefeslendik. Daha sonra Riki sessizliği bozdu.
"Peki anlatacak mısın neler olduğunu?"
Kendimi tamamen geri çekerek arkama yaslandım. Bu kadar güzel bir andan sonra bunları konuşacağımız için moralim bozulmuştu ama o bana öylece anlatmam için bakıyordu. Bende daha fazla uzatmadan ona bütün olanları anlatmıştım.
Olanları anlatır anlatmaz Riki deliye dönmüştü ne o ne de ben Nicholas dan böyle bir şey beklemiyorduk. Hatta ilişkimizi sonlandırırken de hiçbir sorun yaşatmadı. Normal bir şekilde ayrıldık ama şuan bu şekilde beni zorlaması tuhaftı.
"Hee daha fazla orada kalma zaten sana daha fazla bu tarz bir teklif ile gelemez benim yanımda kalırsın."
"Riki olmaz onun yanında kalmam gerekiyor."
"Anlamadım? Ne demek olmaz? Ne demek onun yanında kalman gerekiyor? Neden?"