Ertesi gün dershanede Riki ile karşılaşmış bana nasıl gittiğini sormuştu yani birilerine anlatıp anlatmadığımı, bende ona Nicholas'a durumu açtım demiştim ama kesinlikle yalan... Nicholas'a durumu açtığım falan yoktu. Bugün çıkışa gelecek ve bir yerlere gidecektik. Kesinlikle bugün konuyu açacaktım ama bana ters bir cevap vermesinden korkuyordum.
...
"Nicholas ben senin ile bir şey konuşmak istiyorum."
"Tabii anlat bakalım seni dinliyorum."
"Sen doğa üstü varlıklar hakkında ne düşünüyorsun?"
"Hım ben her zaman onların var olduklarını düşünmüş bir insanım biliyorsun hâlâ da fikrim aynı bence varlar ve içimizde bir yerlerde bizim gibi dolaşıyorlar. Sen niçin sormuştun bunu biliyorsun zaten bu tür konulara ilgim olduğunu?"
"Tabii ki biliyorum da-"
"-da?"
Şimdi konuyu açmazsan bir daha hiçbir zaman açamazsın Heeseung hiçkimseyi kandırmaya hakkın yok. Anlat hadi şunları.
"Benim sana anlatacak çok şeyim var ama nereden başlayacağımı bilmiyorum Nicholas."
"Bana her şeyi anlatabileceğini biliyorsun. Kendini şuan için hazır hissetmiyorsan eğer anlatmak zorunda değilsin ben hep yanındayım."
"Biliyorum biliyorum ama şuan anlatamazsam bir daha anlatamam. Bu cesareti bir daha toplayabileceğimi sanmıyorum."
Nicholas kafa sallayarak beni destekledi, konuşmamı bekliyordu. Masadaki elime uzanıp tutmuş, yüzünde ki silik tebessüm ile de hafifçe sıkmıştı elimi destek olmak istercesine. Derin bir nefes alarak söze başladım...
"İşte böyle Nicholas ve ben ne yapacağımı bilmiyorum bu şeyin ne olduğunu ya da öyle bir şey varsa da bunu nasıl öğreneceğimizi bilmiyorum."
"Heeseung anlattıkların normal şeyler değil şuan aşırı şaşkınım evet var olduklarını düşünüyorum ama bu kadar yakınımda birinin doğa üstü bir özellik taşıması ihtimali değişime gitti"
"Nicholas sen bu konularda bilgilisin bize yardım edersin değil mi?"
"Biz kim Heeseung, başka kim var?"
"Riki, Riki'ye de aynı şeyler oluyormuş."
"Vay şerefsiz biliyordum onda bir şeyler olduğunu hiç tutmamıştı gözüm onu zaten."
"Nicholas deme öyle kimse ne olduğunu bilmiyor şuan! Onu da geçtim sen bize yardım edeceksin değil mi? Sana güvenerek açtım bu konuyu."
"Heeseung tabii ki paylaşacaktın bu durumu benim ile. Ve evet tabii ki de yardım edeceğim size. Başka kimse biliyor mu bu durumu, Jungwon ya da annen baban?"
"Hayır kimse bilmiyor ilk sana açtım bu konuyu."
"Tamam şimdi Riki'yi arıyoruz ve bir plan yapıyoruz ilk önce sizin doğa üstü özellik gösterip göstermediğinizi bilmemiz lazım ki doğa üstü bir varlık mısınız onu bilelim sonrada türünüzü öğrenelim."
"Tamam arayalım Riki'yi"
Ben masadaki telefonumu alıp Riki'yi ararken Nicholas bana bakıyordu sadece. Aramayı başlatıp sesi hoparlöre alıp telefonumu yeniden masaya bıraktım. Riki telefonu açtığında kısaca durumu anlatmıştım ona. O ise bana ne zaman başlayacağımızı sormuştu. Bende Nicholas'a sormuştum tabii.
"Nicholas ne zaman başlıyoruz?"
"Hemen ne kadar erken olursa o kadar iyi yarın dershaneden sonra sizi alacağım ve gerekli olan bütün her şeyi alıp bir açıklığa gideceğiz."
Nicholas'ın bana dediklerini Riki zaten duymuştu bu yüzden bizde daha fazla uzatmadan konuşmayı kapatmıştık.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
"Riki hazır mısın? Nicholas aradı geliyormuş bir yarım saate.. Ben kendimi çok garip hissediyorum çok gerginim."
"Bende öyle Hee ama yine de tüm bu belirsizlikleri ancak bu şekilde atlatabiliriz daha ne olduğumuzu bile bilmiyoruz."
"Ne demek 'ne olduğumuzu bile bilmiyoruz' siz deli misiniz? İnsansınız işte, yoksa bir dakika siz çıkıyor musunuz?"
Dersliğimizdeki her şeye atılan Sunghoon yine bizim konuşmamıza dahil olmaya çalışıyordu.
"Sunghoon ne ilgisi var tabii ki çıkmıyoruz. Hem tabii ki insanız biz aksini iddia etmedik ki zaten Riki 'ne olduğumuzu bile bilmiyoruz' derken konuştuğu kişiden bahsediyordu şuan ne yapacağını bilememiş bana danışmak istedi, hepsi bu"
"Hmm anladım. Riki eğer bir sorun varsa bana da danışabilirsin.
"Sunghoon, sağ ol gerçekten ama Heeseung zaten yardımcı oldu bana."
"Ya öyle mi neyse önemli değildi zaten hadi görüşürüz arkadaşlar."
Sunghoon yanımızdan ayrılırken sinirli sinirli ona bakıyordum niye Riki'ye ilgisi varmış gibi hissetmiştim ve bu beni niye rahatsız etmişti? Neyse Riki ile dershaneden çıktıktan sonra Nicholas'ın hâlâ gelmediğini fark edince yakınlarda ki herhangi bir kafeye geçerek Nicholas'ı bekledik...