<Final>

178 14 16
                                    

Heeseung'a mesajlar gelmeye başlayalı neredeyse iki hafta oluyordu. Riki'nin dediği gibi bu durumu, içlerinde korku ile, Nicholas'a bırakmışlardı. Onun söylediklerine inananacak ona güveneceklerdi.

Bir gün tamamen tesadüf eseri Nicholas'ın konuşmasına denk gelmişti Heeseung. Bu duydukları onu hem şoka uğratmış hemde bir yerde mutlu etmişti. Aldığı haber ya da duyduğu şeyler ile ağzı kulaklarında soluğu Riki'nin yanında almıştı.

"Riki! Riki! Bu duyduklarıma inanamayacaksın ses kaydı almayı unutmadım bu sefer kanıtımız var onu şikayet edebiliriz. Bunca zamandır ona güvenmek ile hata yapıyorduk."

Genç karşısında heyecan ile konuşan sevdiğine anlamazca bakıyordu. Bu kadar önemli olan şey de nesiydi ki? Heeseung acele ile telefonundan ses kaydını açtığında Riki de duyduklarına şok olmuştu. İkisi de alelacele emniyete gitmiş o kişiyi şikayette bulunmuşlardı.

Heeseung'ın aldığı ses kaydı bir kanıtdan çok daha fazlasıydı aslında ama soruşturma başlatıldıktan sonra Nicholas'ın ve çevresinin yaptığı kötü işler ortaya çıkmıştı. Evet Nicholas bir suçluydu. Yasa dışı ilaçları denekler üzerinde deneyip gözlemliyor etkilerini not alıyordu. İşte, başlatılan soruşturmada hepsi ortaya çıkmıştı.

Tutuklanan suçlu başta inkar edip yalanlasa da her şey gün gibi ortadaydı sadece o direniyordu. Yolunun sonunun iyi olmadığını fark ettiğinde bütün her şeyi, suçunu, itiraf etmişti. Kendinden üst kişiler de tutuklanıp soruşturulduğunda sadece Riki ve Heeseung'ın değil ülkede ki bir çok insanın bu kötü duruma maruz kaldığı anlaşılmıştı.

Dava zorlukla tamamlandığında başta Nicholas olmak üzere bütün suçlular hapis cezasına çarptırılmıştı. Bütün bu durumu ailelerinden saklamak zorunda kalan gençler bu süreci çok zor atlatmıştı. Oldukça yorgun düşmüşlerdi. Bütün bu olanlar, yaşadıkları sanrılar sadece vücutlarına zorla giren ilaçların yan etkisiydi.

Durumları hastane de doktorlar tarafından kontrole alınmış değerleri kısa sürede normale dönmüştü. Yaşadıkları şeyler asla kolay şeyler değildi. Kendilerini belki de Dünya üzerinde asla bulunmayan varlıklar ile bir tutmuş onlar gibi olabileceklerini düşünmüşlerdi. Bunu düşündürtmüşlerdi. Ama her şey son bulmuştu. Doktor odasından ellerinde vücutlarının, kanlarının temiz olduğunu belirten belge ile çıktıklarında Heeseung sevgilisine dönüp yorgunca sormuştu;

"Şimdi gerçekten her şey bitti mi Riki?"

Riki yüzünde ki tebessüm ile Heeseung'a dönmüş eğilerek yüzüne bir öpücük kondurmuştu.

"Aslında her şey bitmedi sevgilim önümüzde uzun bir yol var ve biz o yolu beraber el ele yürüyeceğiz. Hiçbir şey henüz bitmiş değil."

.....

Yaşadıkları zor durumu öyle böyle anlatmayı başaran iki aşık genç daha fazla yaşadıkları ülkede kalmak istememişlerdi. Heeseung'a yaşadıkları yer dar gelmeye başlamıştı. Daha fazla burada duramazlardı. Doğup büyüdükleri ülkeyi terk ederek Japonya'ya taşınmışlardı.

Hiçbir şeyden haberi dahi olmayan aileleri bu durumu başta oldukça garipsemiş asla izin vermemişti böyle bir şeye. Daha sonralarında başlarından geçen olaylar haberlere kadar taşındığında öğrendikleri şey ile onlarda şok olmuşlardı çocukları nasıl böyle bir duruma düşmüşlerdi böyle? Öğrendikleri gerçekler ile uzaklaşmaya ihtiyaçları olduğunu kabullenip Japonya'ya taşınmalarına izin vermişlerdi.

O sırada iki aşık genç her şeyi atlatamasalar da arkalarında bırakıp geleceğe bakmayı öğrenmişti. Eğitimlerini tamamlamış meslek sahibi olmuşlardı. İşlerinde oldukça iyi kariyer sahibi bireyler olmuşlardı. Büyümüşlerdi. Onlar orada ki düzenlerini çoktan oturtmuştu. Her sabah uyandıklarında ilk gördükleri birbirlerinin yüzü oluyordu. Her akşam son gördükleri yüz yine birbirlerinin yüzü oluyordu.

O akşam Heeseung evlerine geldiğinde bu tarz bir şey ile karşılaşacağını asla ama asla bilmiyordu. Genelde sevgilisi ondan sonra gelirdi ama bugün öyle olmamış sevgilisi çoktan evlerine gelmişti. Karşısında loş bir ışık, güzelce dizayn edilmiş bir giriş ve salonlarında özen ile hazırlanmış bir sofra vardı.

"Bugün özel bir gündü ve ben unuttum mu özür dilerim sevgilim."

"Hayır özel bir gün değil yani şimdilik hadi gel."

Sevgilisinin cevabına şaşırsa da bir şey dememiş eşyalarını portmantoya asarak sevgilisinin yanına gelmişti. Onun için taburesini çeken sevgilisinin yanağına bir öpücük bırakmış ve hemencecik oturmuştu. Belli ki sevgilisi onun için sürpriz yapmak istemişti.

Yemeklerinin sonuna geliyorlardı ve Riki oldukça gerilmeye başlamıştı çünkü bir türlü söyleyeceği şeyi söylemiyordu. En sonunda kendini toparlamış ve konuşmuştu.

"Hee biz evlensek mi?"

Asla sormak istediği şekil bu değildi konuya pat diye girmek planında yoktu. Daha romantik şeyler düşünmüştü ama hepsi şuan çöp olmuştu. Heeseung'ın bu laflar üzerine içtiği su boğazında kalmış olsa da kendini toplayıp hafif kıkırtı ile o da cevap vermişti sevgilisine.

"Olur evlenelim."

Riki aldığı cevapla heyecan ile yerinden kalkmış ve ceketinin iç cebinden çıkardığı yüzük kutusundan önce sevgilisinin yüzüğünü çıkarmış ve sevgilisinin parmağına geçirmişti. Heeseung da diğer yüzüğü onun parmağına geçirdiğinde yüzünde oluşan tebessümü gizleyemiyordu.

"Parmağında bu kadar güzel duracağını düşünmemiştim."

Uzanıp sevgilisinin dudaklarına şehvetten arınmış aşk dolu bir öpücük bıraktı. Ve böylelikle onların sonsuz hikayesi başlamış oldu.

*****
Final

Kitabın en başından beri kurguladığım final ile birebir aynı olmasa da beğendim. Bu zamana kadar kurgu içinde beğenmediğim yerler olmuştu ama yine de ne olursa olsun iyisi ile kötüsü ile bitti ve sevdiğim bir final oldu. Bu kitabın çok uzun zamandır konusu vardı ama asla yayımlayacağımı düşünmezdim..

En başından beri yanımda olan, beni yargılamadan hep destekleyen canım arkadaşım ____hayatguzel
Ve
Bu platformdan bir arkadaş edineceğimi asla düşünmezdim. Kitabı yayımlama kararımda da büyük etkisi olan rexenheeki sayfasının güzel adminlerine teşekkürler.



Sanrı | HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin