11.9.2021
Evet muhteşem ötesi bir günün sabahıyla selamlıyorum sizleri . Bugün belkide hayatımın en sıkıcı günüydü. Çünkü OKUL BAŞLIYOR DU .aslındaiyi olan yani ne biliyor musunuz ? Okulda arkadaslarla neredeyse 3 ay sonra tekrar buluşacaktık. Ah o tehlike kokan eski gunlerim..
Neyse neyse laf kalabalığı yapmayayım.
Erkenden alarmın zortingen sesiyle bir güne daha umutsuz bir göz açmıştım .Kimilerine çok saçma gelebilirdi okulu lanetliyecek derecede sevemeyen biri ama hayatın matematiği buydu. Okulu sevmeyen x ve y öğrencileri.Üzerine çektiğim gıcıksı üniformaları da hallettikten sonra kahvaltı masasına doğru yöneldim. Annem herzamn ki muhteşem melodisiyle beynimi yıkıyordu .
" kızım ellerini yıkasaydın bari "
Annemi dinleyen kimdi ki .
Uykunun verdiği sarhoşlukla masada çatalları tranformens filmindeki gibi kapistiriyordum .ah ne iyi...
Gerçekten uyku bir alkol olsaydı tereddüt bile etmeden alırdım.
Annem yine herzaman ki gibi erkenciydi artık bu durumlara yavaş yavaş alışmam fail olacak değildi.
"Anne "
" efendim kuzum"
"Anne ben bugün eve geç geleceğim okul yeni açıldı malum arkadaşlarla yani buluşacağız. Daa kimin umrunda sen eve ben 3 saat daha geç gelsem ondanda geç geliyorsun "
"Tamam kızım ama dikkatli ol "
Off şimdi bu cümle hiç yakışmadı be anne
"Anne sence ben güvenilecek biri değilmiyim hemde kuzenlerim arasında tarzan rıfkı olarak tanımlanmışken"
"Olsun kızım. Hem ben sana hep güveniyorum. Tarzan rıfkı konusuna gelince de bisey diyemem öylesin.."
"Oldumu şimdi böyle dino anam "
"Dün yinemi buz devrini izledin "?
"Evet anne yaa oradaki sid ' e zaten bitiyorum.Dönem boyunca repliklerini tekrarlıyoruz. "
"Amman dikkat et öyle kalma da ."
"Yok anne ya kalmam merak etme ."
Annemlende bir iki chet-chat ettikten sonra okula gitmek icin yola koyulmustum aslında okul evimize uzak değildi o yüzden yürümeyi daha çok tercih ediyorum . Hem belki melisalar da gelir konuşa konuşa gideriz okula
Derken melisa ve melike çıktı karşıma.
Ya onlar bu dünyada sahip olabileceğim en güzel hediyeler idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANGİMİZ SEVMEDİK
Romanceokuldan başlayan kısa bir aşk hikayesi.... - çünkü sen kaderime bir öğrenci olarak yazılmışsın - Evet ama çok tuhaf ... - biliyorum fakat HANGİMİZ SEVMEDİK ki? Eğer çok tutulursa kitabın 2. Serisini de yazacağım...