YALAN OLSA GEREK

5 1 0
                                    

Evet bugün okula gidememiştim.  Maalesef .dünün verdiği yorgunluk ve benim nazarımda o rüyadan sonra biraz kötü hissediyordum kendimi .

Telefonunu alıp hen bizim kozlara da haber vermiştim.  Çünkü eğer haber vermiş olmasaydım onlar hala beni bekliyor olacaklardı.

Dıttt dıttt

"Alo feza "

" Alo melike, çıktınız mi evden ?

"Evet seni bekliyoruz parkın yanında "

Evet tamda tahmin ettiğim den

" ya kızım ben bugün gelemiyeceğim ya "

"Aa neden olmaz feza gel yaaa"

"Ya melike basim cook fena ağrıyor, hem okuldan sonra cafeye gideriz anlatacak şeylerim de  var "

"Of yaa tamam "

"Tamam .hadi size iyi dersler şimdiden "

"Geçmiş olsun sanada "

"Sağol bebeğim, hadi bays""

"Bays "

Odamdan çıkıp aşağıya kahvaltı masasına oturmuştum. Ne yazıkki annem bu hata günümde de evde yoktu of bune sanssizliktir arkadaşım
..

Oturduğum masadan tekrar kalkıp kahvaltı hazırlamaya  mutfağa girmiştim.

Kahvaltı icin biraz tost yapıp birazda peynir zeytin falan indirmiştim masaya...

Ding dooong 

Kapı neden caldiki kim bu saatte ? Aa herhal de annem hüseyini unutu .

(Kapıyı açtım)

Iyi günler efendim . Ben kargonuzu getirmiştim.

Gelen bir kurye idi gecen hafta sipariş verdiğim parçaları getirmiş olmalıydı .

"Iyi günler "

" Buyurun. Bir imza alabilirmiyim ?

Tabiki ..

" iyi günler efendim tekrardan "

"Iyi günler teşekkür ederim "

Aldığım siparişim ile birlikte masaya oturmuştum..

Acaba fotoğraftaki gibi güzel mıydı?

Amman neyse hemen kahvaltımı yapıp odama çıkmıştım.

.....
Öncelikle aldığım kiayfetlerimi denemiştim ama baya güzel olmuştum . Bu güzelliğin hatrına bu kıyafetler ile annemin yanına gidecektim hem hava almış olurum hem rahatlarim .

Üzerine çektiğim krem rengi  blazerimin altına beyaz birt- shirt çekmiştim altına aynı renkte salaş bir kumaş pantolon giymiştim.  Gerçekten fevkalade olmuştu.  Beyaz spro ayakkabımla beyaz çantamıza taktıktan sonra aynadan son kes kendime bakıp evden ayrılmıştım..

Yolda kulaklığı kulağıma atıp yine herzamankinden Müslüm Gürses  mixlerini dinliyordum . Biraz yürüyüp yaya gecidine vardığımda arkadan bir kol beni kendine doğru çekti. 

"Hop hop kimsin ? Ne oluyor "

Arkama döner dönmez karşımda kimi gördüm

Tahmin edeyim yekta Yurtseven 

Yes doğru...

"Aa hocamm, si - siz "

"Evet feza ben "

"Iyi de hocam bugün okul vardı".

Yekta hoca yine herzamankinden sırıtın bir bakış sallıyordu .

"Evet okul ikimize de var ozman bu soru sana ve bana gelsin "

Sana ve bana mı biz şimdi snaa ve bana mı olduk ?

" Şey ben rahatsızdım bildiğimiz üzere . sabah da kendimi iyi hissetmeyince okula gitmek istemedim. "

"Hmm ama bana dün iyi olduğu nu  söylemiştin . Neyse canım, bana gelirsek ; benimde bugün dersim yoktu öyle geziniyordum.

"Iyi yapmışsınız hocam semtin en güzel saatleri bu saatler çok güzel yürüyüş yapmak icin "

"Evet , şey eğer müsaitsen birlikte öğretmen öğrenci takılalım mı? Kafeye falan gideriz biseyler yeriz ".

Evet feza Demirhan yine isini  boşverip yalancıktan evet demiş ola bilir mi ?

"Evet tabikide , musaitim "

"E hadi ozman gidelim.

Evet şuan hayattamiyim bilemiyorum ama yaşadığım siz konusu ise benim hayatım de buydu. Yekta Yurtseven....

Yekta hoca ile birlikte kendi secimi olan bir kafede oturmak icin sandalyelerimizi düzenliyorduk.

"Hoşgeldiniz efendim "

"Hosbuldum "

"Hoşbuldum"

"Ne ikram edeyim sizin gibi güzel bir çifte "

Ohaaa ben şok o adam az önce bize cift mi dedi neee hemen ortada olan bu yanlışlığı düzeltmem gerekiyordu .

"Şey aslında biz çi..."

Konuşmamı tamamlamadan ,benden önce yekta hoca cümlesinin hakimiyetini ilan etti.

"Bize göre uydurabilecekmiş ne varsa alalım .

"Tamam efendim siz güzel çiftimize uygun bir menü hazirlatiyorum.  Keyfinize bakin"

"Teşekkür ederim"

Burada az önce ne olmuştu.  Yekta hoca bize çift menüsü mu ısmarlamıştı.burada ne oluyor ne olmuyor hepsini öğrenmem şarttı ve bunun icin kalbimi yol yordam bilemez bir şekilde atmam gerekiyordu.

"Şey hocam"

"Evet fezacığım"

"Siz az önce çift menüsü istediniz farkındamısınız?

Yekta hoca hala sert tavırlarını ve etkinliğini koruyor bir atlarla yanıtlar veriyordu .

"Ne oldu beni begenemedinmi ?

Oha şimdi bu soruya nazikçe cevap versem yanlış anlayacak adam sertce reddetsem bu defa da uzulecek . Ah feza ahhh kim sana buraya kadar gel dedi ahhh ..

"Yok hayır hocam estafurullah da ne bileyim sizinle çift flan çok tuhafıma gitti "

Hafiften verdiğim tebessüm yekta hocanin hoşuna gitmiş olmalıydı ki buna keyifle yanıt veriyordu .

" Ne yani şimdi ben seninle bir partner olsam tuhaf mi karşıtların "

Yav hu bu adam neden soruya soruyla yanıt veriyor? Zaten kalbim çata pata vuruyor . En iyisi kaytarmak.

"Şey hocam ben iki dakika lavaboya gideceğim "

"Tabi tabi  , bekliyorum ...

Ne bekliyorum mu ?

Yalan olsa gerek .....
.....

HANGİMİZ SEVMEDİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin