Melisa ve melike ile yolda yürürken ; bugün okulda ne gibi değişiklikler olacak ondan konuşuyorduk.
"Bence çok yakışıklı birbirinden fantastik yeni erkek hocalar gelecek bundan adım gibi eminim"
"Hop oğlum hop ayıl da gel "
"Ya ne var feza haksızmıyım "
"Tamam abisi haksız değilsin de hocalardan sana ne sanki durup durup turnayı sana vuracaak"
"Ya melisa konuş sana zorla ağzını açıp diline boks mu yapak ? Yıllardır bozmadın bu 'poker faceliğini'"
"Ya ne konuşayım feza ya "
"melikenin açtığı konularda en fazla ne gibi bir katkım veya yorumum olabilirki sacma sapan hocaları konuşuyoruz başka konu mu yok "
"Çüşş bu kadarda konuşama be kaç yıldır sakladın bu anti hislerini"
"Off allahım! Okula kadar sessiz sınama oynamaya ne dersiniz "?
Evet melisa söylediğim gibi gurubun en poker facesiydi. Ama ne yazık ki melike öyle değildi. Bir konuştu mu ardı arkası kesilmeyen sacma sapan konularla bizi bulandiriyor du ama olsun bizde ona boule katlanıyoruz .saf ama deli bir kız 😉
Neyse biraz daha saçma sapan konularla onaylandıktan sonra okula vardık .Varır varmaz tören icin sıraya girmiştik . Ben melisa ve melike bir sıra oluşturmuştuk. Ve tabi yıllardır hazmedemedigim gicik diclede buradaydı. Okulu bıraktığını sanıyordum pis sülüğün
Meğersem o daha fazla dazlaklıkla kendini rezil ettirmeye meraklıydı. Olsun oda bunu seçti.Mudur beyin emriyle mars okunmuştu. Sıra ile sınıflara doğru katlardan adım adım çıkıyorduk. Tam elimi merdivenlere dayayıp destek alacaktım ki tip yoksunu dicle süratle bilerekten koluma çarpıp dikkatleri üzerine topluyordu .
"Hey sen "
Kendinden emin bir şekilde;
"Kim ben mi"?
"Burada senden sülük ve tipsiz kimse olmadığına göre o kişi sensin .söyle bakalım; senin benden alıp veremediğin bu maceramsı enerjin ne "?
"Yanlışlıkla oldu canım. sende dikkat etseydin"
Bak şimdi sinir damarlarım taa maldivlerin serin sularından , afrika sıcaklarına zorlanıldı.
"Sen kim olduğunu sanıyordun acaba hım ? Bak kızım seni elime almam icin bir gerekçe yok alırsam bitersin istersen okulun ilk gününden aglatmayayim "
"Ya sen kimsin ya? Sıkıysa ağlat sene "
Yaaa bak sen şu sülüğe madem kaşınmak istiyorsun ehhe olur kaşımakta iyi olduğuma şükür ediyorum.
"Pişt bana bak sana sülük sen yazin suda çokmu bekledin nereden bu celal?"
Ve ardından gelen ağır bir dişi kukremesi
Ani bir refleksle dicle bok suratlısının üzerine atladım.
Ya gidermisin. Ne yaptığını sanıyorsun? Ya ımdaaat "
"Bak kızım bana karışma demistim . He bide belin mi kaşındı "
Zamanla büyüyen kavgamıza okul müdürü mâlik bey engel olmuştu eger o olmasaydı var yaa o kızın naaşı okulun kapısının önündeydi. Neysee
Müdürlere heseplastiktan sonra melikelerle sınıfa çıktık.
Sınıfa bakılırsa epey nakil olan öğrenciler vardı .
Melike yine saf ve salakça cümleleriyle olaya 1 - 0 önde giriş yaptı.
"Feza kız biliyon mu okula coook yakisikli bir öğretmen atanmış adı da şeydi ııı.... He Yekta Yurtseven"
"Napayım melike hee söylesene elini mi öpeyim? Ya git bir abi ya zaten basim çok fena dün geç yattım biraz yatacağım beni uyandırma "
"Burada , sınıfta mi "?
"Yok melikeciğim tuvalet nasıl olur ?"
"Ya bence hoca kızar ama olur demii"?
"Ya melike sana farklı adını bilmediğin biseyler verdiler mi son zamanlarda"?saçmalama da yatayım.
"Hee tamam ben hoca sana bakarsa dürterim seni sakin ol"
Ne yazık ki bu cümleye gülmeden cevap veremezdim"Halla hallla, şen büyüdünde aykadaşmı odun şenn"ayt neyse be yatıyorum.
Kafami sıraya atıp rest çekerken hoca sınıfa girmis tanışmaya başlamıştı bile ...
Evet gençler merhabalar , ben Yekta Yurtseven. Bu yıl bütün edebiyat derslerinde birlikte olacağız kısmetse. Manisalıyım , 23 yaşındayım, ama şu an geçici olarak istanbulda oturuyorum . Benden bukadar. peki, şimdide sizleri tanıyalım madem bütün dönem buradayız, birlikteyiz ön sıra ile başlayalım.
"Evet"
Sıralama öylesine hızlı gidiyordu ki sıra bana gelmiş olmalıydı ki sinif beni uyandırmaya çalışıyor, melike ikide bir beni dürtüyordu.
"Ya tamam babaanne , gözünün yağını yiyeyim 2 dk daha "
"Ya kızım benim melike uyan hoca bakıyor "
"He ...he ... noluyor be , neredeyim ben ?"
"Kalk feza sınıftayız, hoca sana bakıyor normal davran "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANGİMİZ SEVMEDİK
Romanceokuldan başlayan kısa bir aşk hikayesi.... - çünkü sen kaderime bir öğrenci olarak yazılmışsın - Evet ama çok tuhaf ... - biliyorum fakat HANGİMİZ SEVMEDİK ki? Eğer çok tutulursa kitabın 2. Serisini de yazacağım...