Hayır bu olamaz ben şuan dünkü rüyanın etkisindemiyim yoksa ruyadamiyim bilemiyorum ... ve az önce yekta hocayla yolda görüşüp bir kafedeyiz. Ve şuan bana yanılttığı ağır soruların hesabını veriyordum adeta .
Peki ya bu adam da bana aşık olabilir mu ?
Yok saçmalama feza bir öğretmen seni ne yapabilir ki ?
ama herşeye rağmen gençtim güzeldim daha iyisi ona aşıktım.. acaba ona plan duygularımın farkında olduğu için mi böyle davranıyor..
Off herşey bir anda ancak böyle üst üste gelebilir ..
Şimdi yapamam gereken tek şey herşeyi oluruna bırakıp olanlara alışmak
Ey kalbim sende haklısın deli sular senden sakin ama ne yapayım birazda dinç tutman lazim kendini !
Ellerimi ve yüzümü yıkayıp aynadan kendime baktıktan hemen sonra tüm cesaretimi yolladığına inanıyordum. Şimdi onun karşısına çıkıp Yekta Yurtseven' in herşeyi anlatma sırası. Sen feza Demirhan kimseden korkmasın ve korkmayacaksın..
Emin adımlarla az önceki ayrılırım masaya dönüyordum . Sanki yekta hoca hemen hazır olda beni bekliyormuş gibi yollarımı gözlüyordu.
"Halletinmi isini "?
'Evet hocam , bekleriysem kusura bakmayın "
"Yok yok sorun değil zaten yemek de geldi. seni bekliyordum"
"Tamam hocam ozaman sogutmayalim değilmi ?
"Aynen ".
"Ee feza kendinden bahset biraz "
Ne şimdi bu adam mit mi durup durmadan beni soruyor yavhu .
"Şey ben feza biliyorsunuz zaten , 18 yaşındayım, ailemle yaşıyorum. Annem yüksek öğretim üyesi , babam elçilik yapıyor, bense kendi halimde takılıyorum öyle. Hobilerime gelirsek ; şiir falan yazmaya bayılırım. Onun dışında kitap okur ve yazarim . Yani yazarim derken kendi capimda taslaklar flan atiyorum. En sevdiğim sanatçı Müslüm Gürses ve en sevdiğim parçası hepsi ama diğerlerine göre HANGİMİZ SEVMEDİK . Bukadar bende sizi taniyabilirmiyim biraz bir kusuru yoksa ?
"Öncelikle edebiyat alanına olan sevgin beni benden aldı şiir falan yazma yeteneğini merak ettim acikcasi . Adımı biliyorsun Yekta Yurtseven. 23 yaşındayım. Aslen manisalıyım ama geçici olarak istanbulda oturuyorum . Ailemle yaşıyordum ama onlar manisa da kaldı bir kız kardeşim var Lina adında hemen hemen sizinle yaşıt . 20 yaşında. Oda öğretmenlik okuyor. Tekrar bana gelirsek hobilerim ; kitap okumak, satranç oymamak , gezmek tozmak , en sevdiğim sanatçı konusuna söyle bor açıklık getireyim bende MüslümGürses dinlerim hemde çok bizzat müslümcüyüm .
En sevdiğim parçası" senin kadar hiç kimseyi sevmedim.Bir öğretmenle ilk defa böyle içli dışlı konusuyordum. Ama bu adam bana bir öğretmenden de fazlasıydı. Konuşma boyunca onun mimiklerini gülüşünü izlemekten senarist oldum ..
"Yaa demek sizde müslümcüsünüz çok iyi çok severim"
"Evet bende , iyi ortaknoktalarımızın olmasına sevindim "
"Şey sen bir ara şiir flaan yazıyorum demistin şiirlerini merak ettim acikcasi.
"Evet hatta bende kopyası vardı bir saniye silmemişsem gösterip yorumlamaktan onur duyarım. Sizin gibi bir edebiyat öğretmeni dururken hemde
Yekta hoca hafif bir tebessümle gözlerimin
Içinde gülüyordu adeta . Beni ona bağlayan şeyin artık aşk olduğuna yemin edebilirdim ...Dahası artık onunla bir Arkadaş gibiydim biz ne ara bukadar kaynaşıp konuşmuştuk ki?
Vay be demek aşk dedikleri şey buymuş....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANGİMİZ SEVMEDİK
Romanceokuldan başlayan kısa bir aşk hikayesi.... - çünkü sen kaderime bir öğrenci olarak yazılmışsın - Evet ama çok tuhaf ... - biliyorum fakat HANGİMİZ SEVMEDİK ki? Eğer çok tutulursa kitabın 2. Serisini de yazacağım...