Ben Feza DEMIRHAN Ya siz ?

7 1 0
                                    

Hoca artık yavaş adımlar ile yamacına doğru yanaşıyordu. Melike hala vurdumduymaz tavirlarima sinir ile azar ediyordu . Hakkaten onu ilk defa bukadar ciddi gördüm yavhu.

Ben ise ayilmak icin bir cimdik veya bir iki damla suya muhtaç kalmış kadar uyku sarhosuydum.

"Evet seni tanıyalım , kimsin bakalim?"

"Şe-şey... Ben oyum"

Evet narkozlaşmış bir feza dan golll

Yekta hoca gülüp eğlenirken hala kim olduğumuda sorgulamadan duramıyordu.

"Peki 'o 'hanim rümuz adını geçelim bana asıl ismin lazim "

Hahh şimdi tam ayılmış olabilirdim .

"Kusura bakmayın hocam . Ben Feza DEMIRHAN 18 yaşındayım 12. Sınıfım ailemle birlikte geçici olarak istanbulda oturuyorum. Genellikle boomerang biriyim yani hep şansızım. Bukadar

"Peki memnun oldum feza . Bende yekta Yurtseven. Az önce anlatmistim ama sen pek kendinde değildin. "

"Heeeh , evet evet öyleyim diyorum ya ben tembel ve a sosyal biriyim kendi dostlarımın muhabbetinden başka birşey sarmıyor beni yaa "

"Hmm olsun bakacağız ve göreceğiz "

"Eeehhhe tabi canım "

Evet bu tanışma olayida böyle geçip gitmişti ama herşey yeni başlıyordu. Sadece benim için değil ikimiz icin de...

Tenefüs olmuş melikeler kantine inmek için benide bekliyorlardı. Onlara siz gidin ben gelemeyeceğim demekten başka çarem yoktu. Çünkü çok uykusuzdum, ayrıca lavaboya gidip elimi ve yüzümü yikamamda gerekliydi . Belki biraz kendime gelebilmem icin bir fırsattı bu .

Sınıftan çıkıp lavabonun yolunu tutmuştum .koridorda yürürken en sevdiğim hobimi bugün yapamıyordum.

Olabildiğince hız al kendini relax bırak ve gerisi fayanslar üzerinde kayma eğlencesi...

Ama bugün o muhteşem ötesi hobi yoktu . Niyv niyv niyv..

Lavaboya varmıştım. Daha neler sabah kavga edip ağlattığım dicle lavabodaydi işin tuhaf yani makyazj çantası getirip orasına burasına makyaj yapıyordu. Amman neyse kendi tispizliğidir .

Ellerimi yıkayıp aynadan kendime birkere baktıktan sonra ( tabi o güzelliğimle ve asil durusumla kendime motive olduktan sonra ) lavaboya gidip kozetin üzerine oturdum . Bluetooth Kulaklığı kulağıma takip Müslüm GÜRSES 'in belkide en sevdiğim parçası olan HANGIMİZ SEVMEDİK parçasını dinliyordum.

Belkide zil çalmış belkide ders başlamıştır bile . Ama banane .

Uzun uzun oturup , şarkıyı 3 defa art arda dinledikten sonra lavabodan sesler yükseliyordu. Galiba zil çalmış olmalı...

Tabi bizim kizlar beni sınıfta bulamayınca, lavaboda olduğumu anlayıp bana seslenmek icin geliyorlardı.

Tık-tık-tık....

Lavabo kapısında gelen sesi duyduğuma şükretsinler ki duyabilmişim o yüksek sesin arasında...

"Dolu "

"Feza sen MİSİN?

"Sen kimsin ?

Melikenin ugultularini duyabiliyorum.

"Allahım bu kız neden soruya soruyla cevap veriyor anlayamıyorum ki ..

"Aç sana kızım kapıyı biziz "

"Açıyorum "

"Çantalarınızı neden aldınız bee "

"Ohooo bizim pamuk prenses daha uyanamamış . Kusura bakma aradığınız cücelere şu anda ulaşılamıyor. "

"Ya kızın sen sus bi ya ne oldu melike niye çantalarınızı aldınız noluyor dersten falan mı kaçıyoruz "?

" Yok ya şimdi teknik olarak kuzum biz hani derse girdik ya sonra ders başladı sonra şey oldu aa ne olmuştu yaaa ? Her neyse işte öyle öyle ş..

"Tamam tamam allah rızası icin sus melike ben anlatirim kurban olayım yaaa sus"

Ehe anlat bebeğim ( murcccc tükürükle bir nene öpücüğü)

"Offf. Yaaa tükürme bariiii...

"Tamam ben tekrar lavaboya gidiyorum konuşmanız biterse gelirim bayanlar "

"Ya tamam sende atarlanma hemn ya bi dur bomba haberlerim var. Ama öncelikle şuan öğle arası.... melikenin anlatmaya çalıştığı çanta muhabetinin sebebi "🤦‍♀️

"Hmm demek öğleye kadar tepkisiz kalmisim helal leeen bana"

"Neyse neyse biz şimdi burada konuşamayız ortam müsait değil şimdi okulun tüm kızları lavaboya üşüşür. Gidelim sakin bir yere hep yemek yeriz hem konuşuruz .neymiş bu bomba çatlayacağım açıkçası".

.......




HANGİMİZ SEVMEDİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin