.....
Zıl çoktandır çalmış kizlar La okula doğru ilerliyorduk . Ama kalbimde öyle bir çarpıntı söz konusu olmuştu ki öylesine haykırmak isteği duyuyordum kendimce.Ve dahası duyduğum her kelimeyi her satırı başa alıp tekrar tekrar dinlemek dinledikçe düşünmek istiyordum.
"Şey peki sorarken nasıl bir tepki veriyordu "?
Kızlar hala ne konuda soru sorduğumu anlamış olamamalılar ki ne demekle çare arıyorlardı.
"Kim ?ne ?"
Evet bunu söylemek aslında biraz da zoruma gidiyordu . Yıllardır aşk ile bağlantısını kesmiş bir tarzan rıfkı olarak hiç demeyelim
"Yekta hocaaa"
"Heeğh plotoniğin"
Melike ve melisa daha öncesi hiç keyif alamadığı kadar gülüp eğleniyorlardı .
Ahhhh sacma salak beeen sanane be yekta hocadan hem şimdi allah bilir kaç tane sevgilisi oldu lavuğun. Ama yinede anlam veremediğim bir his beni o soruyu sormaya tetikliyordu.
"Off ne plotoniği yaaa sadece bir öğretmenin yorumu .sorun değil okadar merak ettim".
Melisa kendinden emin ve nayıf bir şekilde; "aha bak orada kapıda seni bekliyor orada konuşur hesaplasirsiniz ".
"Ya kızlar nereye ya bekleyin "
Offf allahım bu kizlar neden böyle hem ortalıkta himsecikler de yoktu . Aayy neyse yine geç kaldım nolacak amman
Hızlı ve kacak adımlarla bir basite niteliğinde benimsediğim merdivenlerde yürürken yekta hocanin sesi geldi arkadan
" Feza "!
Aman allahım ne oluyor bana ellerim titriyor kalbim yerinden taa sibiryaya gidecek kadar malca atıyordu. Neydi şimdi bu, bir extrem mi ?
Her nekadar kontrole koymaya direksiyon titrek sesimi bastıramasam da yinede tütek ve korkak bir ses tonuyla cevap vermiştim.
"Efendim hocam"?
"Bir saniye gelirmisin "?
Allahım simid ne yapacağım kilometrelerce öteden görünce zaptedemediğim bu kalbim allah bilir yanında bedenine vurup ben atıyorum sinyali verir .. ooofff kadersiz beeen..
"Tabiki de gelirim hocam "
Evet açılın feza Demirhan saçmalama modunda .
"Buyrun hocam "
Yekta hoca kendinden emin bir tavırla gözleriyle resmen röntgenliyordu beni . Off bakma lütfen bari gözlerime bakma.😣😥
"Nereden geliyordun ?
"Şe - şey bi- bi - biz mi ?
'Evet korkma sakin ol bisey yapmam"
Yekta hoca hala sakin ve keminden emince tavırlarla sorular yoneltiyordu.
Yani ne varki feza sende böyle sakin olabilirsin .evet kızım hadi ...
" he biz . Sey yemek yedin biraz geç kaldım kusura bakmayın "
"Yok sorun değil de , ben seni asıl neden derse girmedin diye durdurdum merak ettim acikcasi "
Al şimdi boku yedin feza aferin sana . He şimdi feza Demirhan uçak moduna bağladı.
" Şey hocam "
" Evet feza "
"Biraz basim ağrıyordu da dinlenmek icin biraz lavaboda elimi yüzümü falan yıkayıp dinlendim ."
Helal olsun feza ; lavaboda dinlenilir mii ?
" Hım , gecmis olsun neyin var bakalim ?
"Yo öyle kötü faili bir durum değil açıkçası sadece kendimi iyi hissetmemiştim okadar ama şuan iyiyim "
"Öyle olsun bakalım. Bu arada geçmiş olsun "
Ayyy feza kızz bu sen miydin?
"Sagolun hocam"
"Şey"
"Evet hocam "
"Neyse ya bosver önemsizdi zaten"
Ayy acaba ne diyecekti ayy merak ettim haaa sorayim bir
"Yok yok hocam söyleyin merak ettim"
"Ya pek önemli değil ya bosver "
"Olurmu hocam sizin bana söylediğiniz her cümle önemlidir "
Oha ben bunumu söyledim yuhhh. Aferin kız feza alıyorsun haaa
"Şey diyecektim saçların ve gözlerin çok güzel..
Ohaaa yuhh ben şok ne oluyor yavhu .
"Sagolun hocam sizin kadar olmasamda ".
Yuh kızım yavaş yürü ahoo
"Estağfirullah canim"
Ne canım mı ?
Ay napacam şimdi çok heyecanlandım zaten kalbim deli dumrul sanki pühhh
" neyse seni dersinden alıkoymayayım , iyi dersler sana "
"Sagolun hocam sizede "
Yekta hoca yanımdan ayrılmıştı acaba dersi flan mi vardı? Ayy neyse
Az önceki o yaşananlar da neydi? Ben ve yekta hoca , yok canım hayatta olmaz sende melike gibi saçmalama .
ama bakışı duruşu es gecilmiyor ki ve söyleşileri
Ayy aman hergun güzel olduğuma şükredeceğim yemin ediyorum
.....
Evet ben feza Demirhan bir hikayede yine başrol oyuncusuydum. Evet güzeldim çekiciydim , hemn hemen 1.70 boylarinda ela gözlü kumral tenli annemin tabiriyle bal dudaklı güzel bir kızdım.
Ama ben az önce ne yaşadım?
Peki ben hayatta mıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANGİMİZ SEVMEDİK
Romanceokuldan başlayan kısa bir aşk hikayesi.... - çünkü sen kaderime bir öğrenci olarak yazılmışsın - Evet ama çok tuhaf ... - biliyorum fakat HANGİMİZ SEVMEDİK ki? Eğer çok tutulursa kitabın 2. Serisini de yazacağım...