Biliyor Musun Ey Aşk

5 1 0
                                    

Saatlerdir sosyasini aradigim siirlerimi bulmustum .

"Buyrun hocam bunlar "

Yekta hoca telefonumu eline alıp yazdığım uzun şiirleri okumaya başlamıştı .

BİLİYOR MUSUN ?

Bıliyor musun ey aşk !
Öylesine Vurgunum ki sana, Mecnun desem nafile, vuracak sahil bulamayan her dalga nasıl kıvrılırsa kendi içine, öyle bir ölümün ortasında Hayat aramak gibi Senin olmak seni sevmek...

Biliyor musun ey aşk!
Her aşk yazan bilemez ta ki yaşayana kadar,
Öyle ki aşkım Meftun sana,
Duygularım süveyda.
Bir Bülbülün güle söylediği şarkı Misali...

Biliyor musun ey aşk
Benim için önemli olan günün nasıl korktuğu değil kişinin nasıl kokladığıdır. Işte bu yüzden herkes başka teslim olur Aşka ,Bir başka sever aşkı.
Gözlerin mübrem ,
Sözlerin Pâyidar bu sevdada...

Biliyor musun ey aşk!
Bir yetimin gülüşü, serçenin gözyaşları ile sevdirir seni bana .
Yüzün Afitâb,
Bakışların mûtena .
Yaşanmadan çözülmeyen bir sır Misali...

Biliyor musun ey aşk!
Sensizlik bu bedene zor geliyor,
Sözler; gözler, aşklar hepsi Hasret sana.
Yalnızlıklar seni arar oldu,
Sensizlik bana Ferd -i tenha.
Leyla'sız Bir Mecnun misali...

Yekta hoca ilk şiirim olan biliyor musun Ey aşk  'ı okumuş olmalı ki gözlerinin içine anlam vermeye çalışır misali bakıyordu.

Uzun uzun gözlerime batıktan sonra sanırsam 2. Şiirim olan söylediğin tek şey   susmak mı parçasını okuyor du ..



SÖYLEDİĞİN TEK ŞEY SUSMAK MI?

Nedendir bunca Hasret, sevdiğim boşuna mı?
Neden ki bir vefasını tutunamayan Kalbime?
Gözlerin bakarken vecd ile gözlerine,
Söylediğin tek şey susmak mı?

Bir gece görmüştüm sen ve ben Düşlerimde,
Öyle bir geceydi ki sadece mihrimandım kalbine.
Bir Yıldız Kaydı inceden İnceden ...
Öyle ki Düşlerim aşkıma Şûride.

Şöyle bir istirham etsem yorgun bedenine,
Aşık-ı mehcur etsem kendime Dağları.
Aşkım Münzevi, aşkım Beyhude olmuşken içimde,
Söylediğin tek şey susmak mı...




Yekta hoca artık 3. Şiirim olan söyle şiirimi okumadan telefonu indirip soru sormak ile yelteniyordu.

"Vay be helal olsun, hem dilini çok iyi kullanmışsın hemde çok anlamlı hissederek yazmışsın "

" Evet şiirlerim öyledir, övünmek gibi olmasında "

Yekta hoca tekrar ciddiyete baglayip tekrar soru sordu

"Şey bu şiiri yazmak icin hissetmek lazim . Öylemi oldu"


Ne ne diyebilirdim ki şimdi ben daha önce yan komşuma aşık bir salak plotoniktim ve çocuk mahalleden gittikten sonra aşktan vaz gectim mi diyeceğim.

Feza Demirhan yalan modunda ...

"Şey onları öyle kafam estiği zamanlar yazmıştım.  Aslında bir muslim dinleyip kalem tutmak da diyebilirim "

Yekta hoca ciddiyetini bozup hafiften küçük gülüşler fitlariyordu etrafa

"Demek bir müslüm  yazdırdı bunları sana"

" Aynen öyle  "

"Iyimis bende korktum bir an feza asıl olmuş diye "

" Iyi de benim asıl olmam sizi neden korkutsun ki "

Galiba yekta hoca artık kendini ele kaptırmış olmalı ki açıklama yapmakla terbiye ediyodu kendini

"Bak feza , ben daha önce kimseye aşık olmadım.  Bunu sana açık ve net bir şekilde söylüyorum.  Ama sen . Seni gördüğümde bir an farklı hissettim . Seni bir an olsa bile gözünün önünde alıkoymak istemedim . Evet sen bunu yanlış anlayabilirsin çok normal  b..

Tam o anda lafını böldüm  yekta hocamın

" Yanlış anlamıyorum cunku bende seviyorum  . Ama anlatamıyordum  . BEN sanıyordum ki siz beni titremelerim ile kekemelerim ile anlayacaksınız ama en iyisi buymuş açıklık getirmek ."


Yekta hoca şoklar icin de yüzüme dalmış gözlerimi sorguluyordu.

Ama gözlerim.  Gözlerim icin de mahsur kalmış çocuğun isyanına dahi aldırış edemez olmuştu.

"Sen az önce bana aşık olduğu nu itiraf ettin"

"Evet  , bana kizabilrisiniz, beni kırabilirsiniz ama ben aşık oldum evet seviyorum hemde gördüğüm ilk andan itibaren "

Yekta hoca ayağa kalkıp yanıma doğru ilerliyordu . O anın verdiği korkuyla bende ayaklamistim. Birden yanıma oturup diz çöktüğünde anladım ki aşk buymuş, aşk onun muş ...

"H- hocam "

Yavaşça belli ve pamuk parmaklarını dudaklarımla dokundurarak ;

"Sadece evet de "

Buna karşı boş kalamazdım susamazdım daha doğrusu şaşırıp ne ara bu hazırlıklar diyemezdim şuan yapmam gereken tek şey  düşünmeden evet demekti .

"Eveeeeet"

Bütün kafe  ayağa kalkmış bizi alkışlıyordu.

Allahım biz bumuyduk. Biz artık Feza ve Yekta mı olmuştuk?


.........












HANGİMİZ SEVMEDİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin