Dünki aldığım haber den dolayı okadar mutluydum kii şuan pimimi cekseler patlardım.
Eve gelir gelmez kıyafetlerimi indirip kendimi yatağa fırlattim.
Dün öğle arası her aklıma geldiginde sanki kendimi yıllardır evli bir feza olarak düşünüyordum ama hayatın nekadar şaşırtıcı nekadar boomerang olduğu nu dün biz feza ve yekta olduk cümlesinden sonra öğrendim.
Yatağa uzanıp biraz düşündükten sonra sinif grubumuza girdim . Belki orada yekta hoca eklidir ümidiyle whatsapp ' a girdim .
12-c sınıfından yeni bildirimler :
Umarım yekta hoca da bi gruptadır .
Emre hoca kişisi 054******** kişisini ekledi
Umarım bu umduğum numara onun dur yekta mın
....Hemen guruba yeni dahil olan bu numaranin profiline baktim
Ohhh şükürler olsun...
Bu oydu
Yekta Yurtseven:
Allahım bitiyorum ben bu adama ...
Neyse numarasını yekta'mmm diye kaydettikten bur ara mesaj atmak istedim ama acaba atsam savma olur muydu ?
Aman be ne olacak sanki sen cesur bir kızsın...
Hemen numarasına girip yazmaya başladım..
"Selam hocam feza ben "
Oha hemen mi bakar yavhu
Yazıyor...
Varya kalbim öyle böyle atmıyor . Sanki cesed saklıyormuş gibi korkak ve tedirgin hissediyordum.
Beklenen mesaj geldi
Yekta'mmm kişisinden bor yeni mesaj:
"Selam feza "
Ardından gelen 2. Mesaj
"Şey feza artık bana yekta diyebilirsin .. bende sana iznin varsa aşkım derim olmaz mı ? "
Allahım bu alem sanal alem mi ? Gerçekten çok senarist bir hal
"Tabiki ben seni yekta'mmm diye kaydetmişken senin bana askim demende bir sakınca yok "
Yazıyor...
Heeğh atti .
"Tamam ozaman aşkım ".
Ee sen napiyorsun , nasılsın?Oha aşkım mi ? Vallahi bu rüya biri beni cimdikliyebilir mi ?
Ayyy simid ne yapıyorum desem ayy karar da veremedim..
" Yaa çok tatlısın. Ama biliyormusun aslında çok tuhafıma gidiyor herşey ben ve öğretmenim"
Yazıyor...
Dıtdıt - yeni mesaj
"Biliyorum ama hayatın felsefesi bu "
Of erkek ya tamda bir edebiyatçı hakkını veriyor erkeğim.
Dıtdıt- yeni mesaj
" Sen kaderime öğrenci olarak yazılmışsın"
Ay bune kafiye bune endam yavhu . Gerçekten karşısında sap vaziyetinde kaldım.
"Evet ama çok tuhaf "
Yazıyor...
Dıtdıt- yeni mesaj
"Biliyorum fakat , HANGİMİZ SEVMEDİK ki "
Ay çok romantik şapşik yaa
Dur dur bir dakika, yok olamaz
B-bu olamaz aslaa
Geçen ginko rüyam, geçen gün ki rüyam bu yoksa ben hala ruyadamiyim? Ama orada yanımdaydı şuan telefondan mesajlasiyorum.
"Yekta, yekta bak sana "
Yazıyor...
Dıtdıt- yeni mesaj
"Efendim aşkım"
"Yekta ben gecen bir ruya gördüm rüyamda aynen bu şekilde bu cümleleri kuruyorduk ve sen en sonunda dudağından öpmek istiyordun . Ben hemen uyandığını hatırlıyorum sonra bu durumun ne olduğu nu araştırmıştım verdiği sonuçta yakında o kişiyle evleneceginden falan bahsediyordu. meğersem gerçekmiş hepsi ...
Yazıyor...
Dıtdıt- yeni mesaj
" Demekki bizde sonuçlara göre hareket etmeliyiz değilmi askim? "
Allahım hala şoklar icerisindeyim bu bir nimet mi bu bir rüya mı ne oluyordu?
" Tamam yektam ben kapatmalıyım yarın görüşürüz "
Yazıyor...Dıtdıt- yeni mesaj
"Senden son birşey duymak istiyorum benimle evlenir misin ?
"Her daim eveeet "
" ohhhh beeee . Tamam bitanem iyi akşamlar ❤"
"Iyi akşamlar 💕
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANGİMİZ SEVMEDİK
Roman d'amourokuldan başlayan kısa bir aşk hikayesi.... - çünkü sen kaderime bir öğrenci olarak yazılmışsın - Evet ama çok tuhaf ... - biliyorum fakat HANGİMİZ SEVMEDİK ki? Eğer çok tutulursa kitabın 2. Serisini de yazacağım...