Yaşanmışlıklar sadece acıtır.Bazen unutmak istersiniz,amma hiçbir çözüm yolu yoktur ya,o hissi yaşıyordum bu gece.Babacım yoksa sendemi gecenin bir parçası oldun?.
Babam benle bir şarkıyı dinlerdi hep.Unutmuştum ismini.Şarkıda ağlarsak,yıldızımın düşeceğini söylerdi.
Babacım anlat bana,yıldızmı oldun,yoksa yıldızınmı düştü?
Babamı asla ağlarken görmemiştim.İlk defa o gün ağladığını görmüştüm.
2022.03.10-16cı yaş doğum günüm
Çok fazla ağlamıştı o gün.O gün nerdeydi,benim aslan babam.Neden böyle ağlıyordu.Sebebini sorduğumda annemi özlediğini söylemişti.Saf gibi inanmıştım.Tam 1 yıl sonra anlamıştım neden ağladığını.Son kez benimle doğum günümdeydi.Bana hediyye almıştı hayatımda ilk kez.Takmam için bir kolye almıştı.Çıkarmamamı,saklamamı,ve kaybetmememide söylemişti.Ben o kolyeni şuanda takıyordum.Amma kolyemi bana veren babam yanımda yoktu.Peki.Size biraz hayatımdan bahsedeceğim.Tam tamına-
20 yıl önce
Babam bir Kadına aşıktı.Efil Altan.Geçmiş soyismine göre Efil Altan.Babama aşık bir kadın.Tabiki babamla hisleri karşılıklıymış.Birbirlerine evlilik sözü vermişlermiş.Efil bir aşiretin kızıymış.Altanlardan.Tabi babamın o zamanlar maddi durumu iyi olmadığı için kızı babama vermemişler.Hem kız isteyecek adam yokmuş.Babam küçük yaşlardan yetim kaldığı için.Hal böyle olunca Babası Efili satmak kararına gelmiş,ve, kızı bir çeteye yeteri miktarda paraya kul etmiş.Binevi kızı satmış.
Çetenin başı-Boran Kılıç.
Hayatımızı karartan adam.Efil kocasını hiç sevmezmiş,ve hala da babama takıntılıymış.
Babamda sonra başka bir kadınla,annem-Hivdayla evlenmiş.Aşıkmış dediğine göre.Babamda herkese aşık oluyor ya.Sonra Efil bizim evin adresini bulmuş.Annemi dışarda yakalayıp tehdit etmiş,kızını öldürücem diye.Ailenin tek çocuğu olduğum için el üstünde saklarlarmış beni,hep.Annem hep korurmuş beni.O cadıysa annemi,beni öldürmeye çalırmış.Öyle bir kaderki bu,öyle bir ceza bana.Amma arkadaşlar,ben ölmem.Ben Hera.Ölmeyeceğim çünki bu hayatın bana borçları çok fazla..Mesela bir aile
Ailenin anlamını şimdi anlıyorum.Aile bazen arkadaş çevreniz olur,bazen bir adam,bazende kediler.
Neise.Efil annemi,babamdan ayrılması için tehdit ederken,Efilin kocasının bundan haberi olmuş.Babam yanımdayken Efilin eşi Boranın çok kıskanç olduğunu söylemişti.Ve Boran
Efilin kaderini ilk görüşte bitirmiş.Efili dövmüş,sonraysa acımasızca öldürmüş.Evet öldürmüş.
Yıllar geçmiş,Boran pişman olmuş.Ve 2 oğlundan büyük oğluna annesini babasının öldürdüğünü söylememiş.Oğluna hep annesinin katilini Babam gibi tanıtmış,sırf Efil babama takıntılı olduğu için.
Boran babamla yıllar sonra buluşmuş,ve sanki Efili babam öldürmüş gibi,babamdan hesap sormuş.Babama 2 şans tanımış.Ya beni alıp öldüreceğini,ya da annemi öıdüreceğini söylemiş,ve babama aramızda seçim yapması için kısa bir süre vermiş.
Babam gurur yapıp başka bir erkeğin,eşini kızını içkence vererek öldürmesine göz yumamayacağını anlamış.Bu yüzden hepimizi eski arabasına bindirmiş,evimizin kapılarını kitlemiş,son kez etrafla hoşçakallaşmış ve bizi tatile götürdüyünü söylemişti.Arabada giderken yine tam hatırlamadığım bir şarkı çalıyordu.Arabada giderken yolumuzu köyün yolu değilde,çukurluk arazilerin ormanın içi olduğunu gördükde anlamışdım aslında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığımla Yüzleşme
AventureYalnız bir kız çocuğunun başına gelen olaylar,ne kadar garip olabilirdi.Ne kadar çaresiz kaldığı anılar vardı,kafasının içinde. Geceye aşıktı Hera.Her gece yıldızları izlerdi.Her ne kadar geceyi sevsede,sevdiklerini karanlık geceler almıştı ondan. Y...