"Oyunda İyi mi Şanslar?"

109 14 5
                                    

Hepinize Merhaba Arkadaşlarr.Ben Zehra.Lütfen bölüme başlamadan önce vote atar mısınız?🫶🏻Sonda da en sevdiğiniz repliği belirtmeyi unutmayınn.Rz tarafından öpüldünüzz.İyi Okumalar🤍

Şahsi Gerekçelerinden dolayı,doğal hakk sahibi olmayan 6 yetişkin genç,evlatlık edinildi."

"-Evlat Edinilmiş Şahıs-Hera Derin."
"-Evlat Edinilmiş Şahıs-Vira Akel"
"-Evlat Edinilmiş Şahıs-Hazal Öztürk"
"-Evlat Edinilmiş Şahıs-Asmin Erel"
"-Evlat Edinilmiş Şahıs-Narin Kırca"
"-Evlat Edinilmiş Şahıs-Asel Kırca"

~Çıkış Tarihi-25 Kasım 2023
~Çıkılmış Yurt-Genel Özel Kız Yurdu
~Yurt Müdürü/Müdiresi:Hatice Kara
~Sahiplenici Aile-Kılıçlar

"Çocuklar için tüm tesisatlar yapılmış,yaşam alanı incelenmiş,aile fertleri araştırlmış,devlet tarafından gerekli imzalar atılmıştır.Sahiblenici aile gerekli belgeleri Devlet tarafından tasdiklenmiştir."

-Binmiyicem.Bırak beni.
-Ya bırak,gerizekalı.O....,P.. bırak,gerizekalı.
-Ben ayrılmak istemiyorum,bizim iznimiz olmadan bunu yapamazsınız.
-Ben gitmiyiceğim,indirin beni.
-Dün gece sizdiniz dimi resmimizi çeken.Görürsünüz,burnunuzdan getirmesem şerefsizim lan.
-Belgeleri görmeden,binmem,hem ben küçükken tekvandoya gittim,indirmezseniz ikinizide boğarım.

*Arabanın Kapıları Kapanır.*

+Sesinizi çok çıkarmayın.Belgelerinizi çoktan aldık.Eve gidiyoruz.Artık hepinizin koruyucu ailesi biziz.Eve gidince herkesle tanışıcaksınız zaten.
-Afedersiniz amma,ya biz sizinle gelmek istemiyorsak?
+Belgeli kızlarımsınız artık,nasıl yani,gelmek istememek?
Asel-Kardeşmi sayılıyoruz o zaman?
+Zaten senin bir kard-

Boğazını düzeltmiş ve sakince yerinde öne dönmüştü.Sözünü birazdan devam etdi.

+Çok konuşmayın.Eve gidince herşey kafanızda oturucak zaten.Kardeşliye gelincede,evet.Kardeş sayılırsınız artık.

Asmin:Ailenizden bahsedin.Neden bizj aldığınızdan bahsedin.
Vira:Nereye gittiğimizden de bahsede bilirsiniz.

Gülerek ilave etmişti Vira.

Hazal:Kesin Kaçırılıyoruz,Kuran çarpsın.Ben bunu okudum kitapta.Fidye istiyicekler.
-Gerizekalı,ne fidyesi.Adamlar koruyucu ailemizmiş.
Hazal:Ya bi sus.Belki benim canım kaçırılmak istiyor.Beyfendicimm.Acaba isminiz nedir?

Fısıldayarak konuşuyordu.

Hazal:Acaba Hazarın babası mı?

Sonra yeniden gur sesle konuşmaya başladı.

Hazal:Acaba oğlunuz falan varmıdır,efendim.Belki vardır,belki ismi Hazardır.Yani o yüzden söylüyorum.
+Ne kadar konuşuyorsun sen?İlla ağzını mı bantlayalım.
Hazal:Efendim,yanlış anladı-
+Oğlum var 2 tane.Sizle birlikte 8 çocuklu bir aile olucaz.

Narin:Çocuk değiliz bu arada.
+Afedersin küçük hanım.Bu arada kızlar.Birşey sorucaktım.Hepinizin boynun da neden,kalpli kolye var?Bir anlamı var mı?
-Var.Amma bence anlatmamızın bir anlamı yok.
+Tamam,tamam.Sakin.

Bu sırada,araba hızlanmaya başlamıştı.Hepimiz çok heyecanlıydık.Neden bizi,yani inatcıl 6 kızı evlat edinmiştiler.Bazılarımız şüphelenmiştik bile.Amma tanımıyorduk asla koruyucu ailemizi.Bir yandan içimizi korku tutmuş,rahatsız olmuştuk.Bir daha yurt ortamına dönemeyecekmiydik?Aslında sahiplenici ailemizin olması bizim için çok iyiydi.Artık yurtdan kaçma planları olmayacaktı.

Karanlığımla YüzleşmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin