Kan değil,Kalp bağlılığı

85 9 11
                                    

Alarmlar tahmini 5 dakkadır,aralıksız çalıyordu.

Uyuyan 8 kişiden sadece 1 kişi kıpırdamıştı.Gözlerini yorguncasına açan Hazar yanında çalan alarmı elinin tersiyle kapatmayı başarmıştı.Sesinin kalınlığıyla diğer kolunu kıpırdatmaya ve inlemeye başladı.

Hazar:Lan kalkmıyo bu,oğlum çek şu kafanı la.

Bora kafasını uyurken Hazarın kolunun üstüne düşürmüştü.Tabii saatin geçliyide Hazarın kolunun acımasına sebep olmuştu.Bora ve Bulut kardeşlerinin uykusu ağırdı.Yine aynı şekilde,tüm erkeksi sesiyle Hazara bağıran Boranın sesi yükseldi.

Bora:Ne kalkmıyo,Hazarr
Hazar:Anan Bora.Lan kalk it.

Aniden yerinde dikelen Bora çok garip şekilde olduğu yerde kalkıp uykulu şekilde oturmuştu.

Bora:Senin anan Hazar,senin anan.
Hazar:Tamam kaldır şunuda sonra kızları kaldıralım,uçak kaçıcak.
Bora:Uçak kaçsa geç kaldığımız için değil,senin gerizekalılığından kaçar zaten.

Yüzün tamda yanında uyuyan kardeşine çeviren Bora ellerini Bulutun yüzüne tutdu,ve eliyle çocuğun burnunu sıkmaya başladı.Bulut bir süre sonra nefessiz kalarak uyandı.

Bulut:Na-napıyon lan.
Bora:Boğuyorum.
Bulut:Ken-kendini boğ şerefsiz,ölüyordum.
Bora:Küçükken yastıkla boğdumuda ölmedin ya,bu olayı tazelemek istemiştim aslında.
Hazar:Ya napıyonuz ya,kalkın.

Tüm erkekler ayağa kalkdıktan sonra,uçağın kalkmasına cidden az kaldığını farkettiler.Hazar telaşlı seste Bora ve Buluta emreder şeklinde söylendi.

Hazar:Bora sen Herayla,Viranı,Bulut sen Aselle,Narini,Hazalıda ben uyandırıyorum.
Bora ve Bulut emri kabullenmiş şekilde kızlara yaklaştılar.

Bora aşağı eğilerek Heranın saçlarını okşamaya başladı.

-Pamuk prenses uyansanız ya.
+Ya bi git ya.
-Kalk,kalk gidiyoruz.

Hera elinin tersini havaya kaldırıp Boranın suratına vurdu,ve bağırdı.

+Çık git sinek ya.
-Ne sineği Hera.

İlk kez Boradan ona kendi ismiyle hitap etdiyini duyan yarı uykulu,yarı uyanık Hera gözlerini kocaman açmış Boraya bakıyordu.

Hera:Ne dedin sen az önce?
Bora:Hera dedim,kalk dedim.Kalk.
Hera:Cidden mi?

Boğazını temizledikten sonra çömelmiş Bora ayağa kalktı.Sakin ve kararlı bir şekilde kalın sesiyle Heraya söylendi.

-İzin verseydin öperek uyandırırdım pamuk prenses.
+Gerek yok,sinek.

Sözünü bitirip ayağa kalktı Hera.Kızları kim kaldırıcak hadi diye söylenip Virayı ayağıyla itmeye başladı.

Hera:Kalk böcek.
Vira tersine dönüp gözlerini açtı.
Vira:Uyanığım ben.Diğerleri.Diğerlerini uyandırın.

Biraz gerildi ve kedi gibi yastığının altındaki telefonunu çıkarıp saate baktı.Hadi hadi,daha Baküde döner yiyicez diye ayağa kalktı ve mutfağa su içmek için gitti.

Bu surada Bulut Narini uyandırmıştı.Narin uykucu bir kızdı amma uykusu hafifti.Sıra Aseldeydi.Vira suyunu içip salona gelmişti.Herkes nedense uyuyan Asele bakıyordu.Bulutun ağzından istemsizce garip bir kelime çıktı.

-Kıyamamki abi.

Herkes dönüp Buluta bakmıştı.Noluyo lan diye bir tepki vardı herkesin suratında.Bulut herşeyi farkedip kendi kendine söylendi.

Karanlığımla YüzleşmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin