11

3.8K 122 5
                                    

Keyifli okumalar.🍑

     Çorbayı yapıp getiren güzel kadın çorbayı üstünü değiştirmiş olan oğluna vermiş ve geri mutfağa gitmişti.Daha hiçbir şey sorgulama ihtiyacı duymayan anne ve oğlu bana iyileşmem için bakıyordu,buradan gitmek istemiyorum. Bu tanımadığım insanlar bana derin nefesler aldırtmıştı ve aldığım hiçbir nefeste batmamıştı göğüs kafesime. Ben baygın bakışlarla karşımdaki güzel bedene bakarken o elindeki çorbayla birlikte yanıma gelmiş ve çorbayı kenardaki sehpanın üzerine koyup beni dik oturur hale getirdikten sonra hiç beklemeden koltuğun boş kalan kısmına oturmuş ve çorbayı eline alıp kaşığı yeterince doldurduktan sonra ağzıma doğru tutmuştu.

    Her bir hareketini hülyalı bir şekilde izlerken yoğun bir şekilde soluduğum merhamet kokusuyla gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.Güzel gözlerin karanlığındaki küçük ışığa doğru kilitlenmiş ve hem yanağıma hem de göz yaşlarıma değen sıcak dokunuşla kaybolmuştum.Bu sıcak dokunuşa ve aydınlığa daha fazla direnemeyerek gözlerimi usulca kapatmış ve huzur yemeğinin tadına bakmıştım.Hiçbir şeyle kıyaslanamazdı.

      Benden küçük olduğuna emin olduğum merhameti büyük olan güzel bedenin elinin sıcaklığı tenimden çekilmişti,çekilir çekilmez göz kapaklarımı titrekçe açmış ve o aydınlığa geri dönmüştüm.Bu sefer daha iyi ve daha sakin olarak güzel bedenin uzattığı kaşıktaki çorbayı içmiş ve içer içmez bütün ağrılarım dinmişti.Böyle bir tadı en son ne zaman almıştım,güzel anne yemeğini.Ne zamandı eşcinsel olduğumu öğrendikleri zamandan önce mi?Doğru bundan bir hafta önceydi.

     Hüznün içime çöküşüyle ve ardı arkası kesilmeyen göz yaşlarımla çorbayı içip bitirmiştim.Uykum gelmişti,uyumak istiyordum burada.Güzel beden bunu anlamış olacakki üst kata çıkmış ve elinde battaniyeyle geri gelmişti.

   "Uzan hadi biraz uyu belki o zaman daha iyi olursun."

   Güzel tınının etkisiyle daha fazla mayışmış ve koltukta kayarak yatar pozisyona geçmiştim. Anne kucağında gibi hissediyordum kendimi; güvenli ve sıcak.Hiç beklemeden battaniyeyi üzerimi örtmüştü güzel beden. Üstümü örter örtmez o güvenlilik hissi daha çok artmış ve kendimi uykuya teslim etmekten kendimi alamamıştım.

Bazı fısıltılar eşliğinde uykumdan uyanmıştım.Ne kadar uyudum bilmiyorum ama kırk yıllık uykumu almış gibi hissediyordum.Haftalar sonra ilk defa bu kadar huzurla uyumuş ve uyanmıştım. Göz kapaklarımı açmadan ortamın ve sanırım anne oğul ve babanın konuşma seslerini dinliyordum.Evin babası sanırım eve gelmiş ve büyük bir ihtimal benimle ilgili sorular soruyordu.Daha fazla onları zor durumda bırakmak istemediğim için yavaşça gözlerimi aralamış ve güzel çocuğa benzeyen bir adamla karşılaşmıştım.

"Hanım olanları anlattı.Daha iyi misin oğlum?"

Güler yüzlü adam konuşunca ister istemez duygulanmıştım,kendi ailem haftalarca iyi olduğumu sormuyor,yüzüme dahi bakmıyorlardı oysaki.Adama ve anne oğula daha fazla mahçup olmamak için akmaya hazır olan gözyaşlarımı geri göndermiş ve yavaşça yattığım yerden doğrularak yüzüme küçük bir gülümseme yerleştirmiştim.

"Teşekkür ederim amcacım,daha iyiyim teyzenin yaptığı çorba iyi geldi.Hepinize çok mahçubum zahmet verdim size.Tanımadığınız bir insanı evinize almak zorunda kaldınız."

"Zorunda kalmadık iyi görünmüyordunuz, sizi o şekilde bırakamazdım."

Güzel bedenin verdiği cevapla kalbim yerinden çıkacakmış gibi atamaya başladı, kurduğu cümleyle alakası yoktu onun benim üzerimde bir saniyede kurmuş olduğu etkisiydi.

"Bu arada kötüleşmeden önce bir yeri mi arıyordunuz?"

"Evet kendime ev arıyordum ama nereye gitsem bulamadım en sonki durağım orasıydı ama gidemedim maalesef."

"Ev arıyorsun demekki,bizim yanımızda bir ev var belki buraya gelirken dikkatini çekmemiştir ama oraya bakmak ister misin belki beğenirsin."

Adama gözlerim parlayarak baktığıma emindin.Bu aile benim kurtarıcım olmuştu, hiç vakit kaybetmeden kafamı sallamış ve o gün o odada bulunan güzel çocuk benim kalbime bir ömür yerleşmişti.Ama o zaman bilemezdim ki onunda beni seveceğini.



Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?

Gencer'in Eyüp'ü Eyüp'ten daha önce sevdiğini anlamışsınızdır umarım.Daha açıklanması gereken şeyler var şuan sadece Gencer'in Eyüp'ü nasıl sevdiğini anlattım. Daha açıklanacak şeyler var onları da Gencer'in  ağzından dinleyeceğiz.

Aşk-ı Mahalle BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin