Tanrısal Bakış Açısı
Azerbaycan Kazakistan'ında gitmesiyle olduğu yerde denizi seyretti ve en sonunda o da kendi evine doğru yola koyuldu.
Türkiye'nin Bakış Açısı
Doğru olanı yapmıştım. K. Kıbrıs haddini aşmıştı, bunu daha önce zaten konuşmuştuk. En sonunda bunu hakketmişti. Onun için yaptıklarımdan sonra bana bunları diyemezdi.
Hala aklım almıyordu nasıl Güney Kıbrıs'la birleşip Yunanistan'a katılmak isterdi. Saf Kıbrıs!
Onlarla birleştiğinde her şeyin güzelleşeceğini ve Güney Kıbrıs ile Yunan'ın ona kucak açacağını sanıyor! Geçmişini nasıl bu kadar çabuk unuturdu!
Ona ne kadar zarar verdiklerini nasıl unutur da böyle boş hayaller kurar ve beni kötü olarak görürdü!
Benim onun için yaptıklarımı nasıl unuturdu! Onların yaptığı kötülüklerden onu koruyan benken!Ama herneyse!
Ben doğru olanı yaptım!Ben bu düşünceler içindeyken en sonunda eve ulaştım ve yavaşça ayakkabılarımı çıkartıp oturma odasına gidip kanepeye oturdum.
Bu sırada kapıda Nazi'nin seslenmesiyle yine bütün dikkatim dağıldı.
-Nazi:"Nasıl geçti?"
-"Şunu lütfen bir daha yapma demedim mi?
Of , herneyse. Nasıl geçecekti işte sadece güzel güzel konuştuk " dedim.Nazi pek tatmin olmamış gibi baksada sadece, "pekale ", demekle yetindi.
-"Tamam şimdi eğer başka bir şey yoksa izninle biraz uyuyacağım bugün beni yordu" dedim ve yastığı alıp kanepede gözlerimi kapadım...
(Zaman atlaması)
İstemeye istemeye yavaşça gözlerimi açtım ve telefona uzandım. Saat 17:30'dı. 2 saat uyumuştum. Daha fazla uyumak istiyordum ama maalesef yarım saat sonra bir toplantı vardı. Bu yüzden istemeye istemeye de olsa yattığım yerden yavaşça doğruldum ve kalkıp odama yöneldim.
Her zamanki gibi takım elbisemi giymek yerine bu sefer gündelik kıyafetlerimi, beyaz tişörtümle siyah kot pantolonumu giydim.
Kapıyı tam açmıştımki Nazi aniden karşıma çıktı,
-Nazi:" Bunlarımı giyeceksin?" dedi.-"Evet bunları giyicem. Bunca zaman takım elbiseyle gittim de ne oldu."
-Nazi:"Saygısızlık olmazmı?"
-"Saygı insanlar için geçerlidir. Onlar insan değiller!" dedim.
Ve kapıya yöneldim, ayakkabılarımı giyip ,yavaşça NATO binasının yolunu tuttum.
(...)
En sonunda NATO binasına gelmiştim hemde 10 dk erken ama yinede içimde bir huzursuzluk vardı. Acaba gelmek kötü bir fikir miydi diye düşünmeye başlamıştım hem oraya gittiğimde orada ne diyecektim ki?
Nazi'ye dönerek,
-"Oraya gittiğimde onlara ne diyicem?" dedim.-Nazi:"Biz ne diyeceğiz"
-"Ne?"
-Nazi:" Bende seninle olucam Türkiye bende seninle konuşucam yalnız olmıycaksın, bundan sonra değil"
-"Ama ya seni görürseler?"
-Nazi:" Beni senden başka kimse göremez Türkiye ,sen rahat ol ,oraya çık, istediklerini söyle ve gülümse"dedi.
(Tanrısal Bakış Açısı)
Türkiye toplantı odasına gelmişti.
Türkiye'den önce Almanya, İngiltere, Danimarka,İspanya,Estonya gibi bir kaç ülke vardı. Türkiye gelir gelmez herkes bir an kıyafetlerine imalı imalı baktılarsa kimse bir şey söylemedi Türkiye 'de onlara göz ucuyla baktıysada o da konuşmadı. Ama bir iki dakikaya sırayla Fransa, İtalya ,Slovakya,Hollanda,Norveç ve Yunanistan geldi ve uzun süren sessizliği ilk Fransa bozdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanla Anlaşma
FanfictionTürkiye:"Artık sıkıldım yok sayılmakta, aşağılanmaktan ,ezilmekten çok sıkıldım bana yaptıkları kötülüklerin intikamını istiyorum ve kabul ediyorum" dedi ve havada bekleyen eli sıktı o ise keskin dişleriyle gülümseyerek "Doğru karar" dedi ve geri d...