Bölüm 04: "Vampir olmasaydım..."

154 15 29
                                    

Şimdi ise Baekhyunun kızıl gözleri Chanyeolun kahve gözlerine, birbirlerine değiyordu.

Bu ortamı bozan şey Baekhyunun birden konuşmasıydı. "Kanının tadı nasıldır acaba?" diye sordu sırıtarak. Chanyeol transtan çıkmış gibi birden saldırı pozisyonuna geçti.

"Bilmem, öyle zevklerim yok. Kanımı içmeyi dene bakalım."

Bunun üzerine Baekhyun inanılmaz hızla Chanyeola saldırdığında Chanyeol son anda onun soğuk bileklerinden tutmuştu, Baekhyun sırıttı. "Gerçek gücümü kullanmama bile gerek yok" dedi, Chanyeol "Beni hafife alma" dedi ve güç konusunda ani bir atakla üstünlük sağlayıp Baekhyunun dengesini kaybetmesini sağladı, Baekhyun toparlayıp mat kızıl gözlerle ağzını Chanyeolun boynuna yaklaştırıyordu ki Chanyeol son anda bir güçle Baekhyunu yere yapıştırdı ve üstüne çıkıp bileklerini sıkı bir şekilde kavradı. Baekhyunun gözleri parlamaya başladı, Chanyeolun tek bir noktasına bakıyordu.

Boynunda olan çizgi şeklindeki yaraya ve ondan akan kana.

Chanyeol, ısırılmadan önce kurtardığı için Baekhyunun sivri dişleri kanatmaya yetecek kadar kesmişti.

Chanyeol, Baekhyunun bileklerini tek eline aldı. Baekhyun sırıttı. "Ne bu? Fantezin mi? Üzgünüm ama evlenmeden olmaz, ben namuslu bir vampirim."

Dedi dalga geçerek. Chanyeol, diğer eliyle pelerinin iç kısmına attı elini. Küçük, taşınılabilir kazıklardan birini çıkarttı.

"Haa?? Sert mi seviyorsun?"

Baekhyun hala Chanyeol ile eğlenirken Chanyeol bir şey demeden elini havaya kaldırdı ve kazığı Baekhyuna doğru getirmeye başladı. Baekhyun hala sırıtıyordu ve bu Chanyeolu ürpertiyordu.

Baekhyun, yarasaya dönüşüp kaçtı ve insan formuna geri döndü.

"Unutmuşsundur diye söylemek istedim, ben bir vampirim sinek değil. Kaçmasını engelleyip kazığı çakmak bana sökmez."

Chanyeol, bi siktir çekti. Yarasa dönüşümü kesinlikle çok işe yarar bir güçtü.

"Çok eğlencelisin ama aferin, diğer sıcakkanlılar gibi demode ve sıkıcı değilsin."

Chanyeol ayağa kalkıp kılıcının ucunu Baekhyunun gırtlağına doğru uzattı. "Benimle dalga geçmen sıktı, halkımın iyiliği için seni öldürmek zorundayım Byun Baekhyun. Ne kadar asil, soylu veya güçlü olduğun sikimde değil. Seni öldüreceğim."

"Yani Vampir olmasam öldürmezdin? Bana tutulur muydun yoksa?" Baekhyun dalgaya alarak kahkaha attığında Chanyeol kaşlarını çattı.

"Kes deli saçmasını."

Enemies to Lovers | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin