"Ya seni anlayabilseydim?"
Baekhyun durup Chanyeola döndü, "Nihayetinde beni anlayabilen biri olurdu ve bende olmak istemediğim bu kişi olmazdım" dedi. "Baekhyun benimle bu dolunayda buluşur musun?" diye sordu birden Chanyeol.
"Yani bu gece mi?"
"Evet, gelir misin?"
"Bilmiyorum."
Baekhyun çocuğu alıp giderken Chanyeola yine giden Baekhyunu izlemek kalmıştı.
***
Gece çöktüğünde Chanyeol krallığı ve vampir krallığı arasının sınırında duruyor, Baekhyunu bekliyordu.
Bir süre sonra adım sesleri ve parlak kırmızı gözler gördüğünde gülümsedi. "Baekhyun?" diye seslendi. Sonunda ayışığının altında Baekhyunu gördü.
"Benim."
Demesiyle Chanyeol sımsıkı sarıldı, Baekhyun neye uğradığını şaşırdı. Chanyeol Baekhyunun, Baekhyunda Chanyeolun kalbini hissedebiliyordu.
"Çok sıkıyorsun tam yaramı."
Bunu duyan Chanyeol hızla geri çekilip Baekhyunu süzdü, Baekhyun kolunu tuttuğunda farketti. "Öldürülemediğini sanıyordum?" dedi Chanyeol.
"Ölmeyeceğim ama kutsal silah can yakıyor."
"Bir vampir avcısı mı? Ona ne yaptın?"
"Öldürdüm, kalbini söktüm. Kimse ama kimse benim bölgeme girip halkımı öldürmeye kalkamaz."
"Aslında bunu yapmak istemiyorsun, değil mi?" diye sordu Chanyeol Baekhyunun kanlı ellerine bakarken.
"Siz devam ettikçe zorundayım, ben sadece 'Byun Baekhyun'um, beni 'Vampir Prens' yapan sizsiniz."
Chanyeol beceriksizce sarılmış sargıya baktı, Baekhyuna "Otur" dedikten sonra Baekhyunla beraber oturdu. Baekhyunun kolunu tuttu ve beceriksizce sarılmış sargıyı açmaya başladı. Baekhyun ise pür dikkat onu izliyordu. Chanyeol sargıyı sararken yavaş ve nazik olmaya çalışıyordu.
"Hatırlıyor musun? Geçmişte sen bana yapmıştın bunu."
"Baek! Baekhyun! Çok hızlısın, beni bekle!"
'Beni rahat bırak.'
Nihayetinde Chanyeol takılıp düştüğünde sessizce ağlamaya başladı, Baekhyun ise Chanyeolun kendisini takip etmediğini farkedince arkasına baktı. Chanyeol yerde dizini tutarak oturuyordu.
"B-Baekhyun... Yardım et..."
Aralarındaki mesafeye rağmen Baekhyun duyabiliyordu. Baekhyun, geri döndüğünde Chanyeol onu farketti ve acısına rağmen gülümsedi. 'Neden önüne bakmıyorsun ki?' diye söylendi Baekhyun Chanyeola yaklaşırken. Chanyeol gülümseyip "Çünkü sana bakıyordum" dedi.
'Bundan sonra bana değil, önüne bak.'
Ve yavaş ama etkili olan iyileştirme gücünü kullanmaya başladı.
Baekhyun aklına gelen anıyla gülümsedi, "Bana değil önüne bakmalıydın, benim peşimden gelmemeliydin ama sen çok inatçıydın."
"Biliyor musun? O gün sen bana yardım ettikten sonra düştüğümde hep sessizce ağladım, canım yanıyor diye değil seni görürüm diye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemies to Lovers | ChanBaek
Fiksi PenggemarPark Chanyeol, halkının hayatını ve refahını korumak zorunda olan düşünceli bir prensti. Byun Baekhyun ise, insanların kanıyla beslenen ve hatta kansızlıktan öldüren vampir ırkının tek prensiydi. İnsan/Sıcakkanlılar Prensi PCY x Vampir Prens B...