Chanyeol ormana girdiğini farketmemişti ama artık dönemezdi çünkü takip edilip edilmediğini bilmiyordu, durup soluklanırken çalılıkların arasından bir karaağaç vampiri fırlayınca panikleyip kaçacakken önüne bir vampir atlayıp karaağaç vampirininin ölmesini sağladı.
"Türümüzün utanç kaynağısınız, sefiller."
Daha sonra bu vampir arkasını dönünce Chanyeolun gerginliği iki kat arttı.
"Kendimi tanıtmalıyım; Ben Kim Junmyeon, Prens Baekhyun'un sadık askeriyim. Beni Prens Baekhyun görevlendirdi."
Kim Junmyeon, Chanyeolun önünde saygıyla eğildiğinde Chanyeol toparlanıp ayağa kalktı. Junmyeon, kesiğe bakıp "Yaranızı saralım" dediğinde Chanyeol geri çekildi. "Benim kim olduğumu biliyor musun?" diye sordu. Junmyeon tek kaşını kaldırıp Chanyeola baktı.
"Önemi var mı?"
"Ben Prens Park Chanyeol'um."
Junmyeon omuz silkti, "Siyasetle hiç alakam yoktur, bu beni ilgilendirmiyor. Ben sadece Prens Baekhyun'un akıl hocası ve sadık askeriyim. Gerisi önemsiz."
"Yani kan seni cezbetmedi mi şuan?"
"Ben bu iş için eğitim aldım, kendimi kontrol edebilme kabiliyetine sahibim, öylesine bir vampir değilim."
Biz böyle konuşurken iki vampir bize saldırmaya kalktı fakat Kim Junmyeon kıpırdamadı. Ardından Chanyeol, ikili vampiri yere seren Baekhyunu gördü.
"Hyung."
"Emrinizdeyim Prensim."
"Onun yarasını temizle ve buradan uzaklaşın, hemen!"
Kim Junmyeon, Chanyeolun yarasını temizlerken Chanyeolun gözü savaşan Baekhyundaydı. Daha sonra arkasındaki vampiri farketti.
"Baekhyun! Arkanda!"
Vampir, Baekhyunun üstüne atladığında Baekhyun yere düşmüştü fakat bu daha iyiydi.
Baekhyun gülümsedi, "Bir prense izinsiz olarak böylesine dokunmak suçtur, cezası ölümdür."
Ayaklarıyla vampiri tepip üstünden attığında vampir havalanmış ve bir dala saplanmıştı.
Baekhyun, hiçbir şey olmamış gibi temizlenip ayağa kalkmıştı. O sırada Kim Junmyeon, temizlemeyi yapmış, Chanyeolun koluna girmişti. Hareket etmeden önce Baekhyuna döndü.
"Size iyi eğlenceler, prensim."
Hareket ettiklerinde Baekhyun "Chanyeol" diye seslenince Chanyeol ve Junmyeon durdu. Chanyeol, Baekhyuna baktığında Baekhyun belinde duran beyaz kabzasında altın işlemeler olan kılıcı çıkarıp Chanyeola fırlattı. Chanyeol kılıcı profesyonellikle tuttuğunda Baekhyun gülümsedi.
"Sakın ölme, Park Chanyeol. Daha bu savaşı iki taraf içinde bitirmemiz gerek."
"Seni öldürmemi söylemiştin."
"Önce halkımı sizden kurtarayım sonra bana ne olduğu umurumda değil."
"Ama benim umurumda! Senin gelmeni bekleyeceğim, Baekhyun."
Junmyeon, Chanyeolu yavaş yavaş götürürken Baekhyun sırıttı. "Asla değişmeyeceksin, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemies to Lovers | ChanBaek
FanfictionPark Chanyeol, halkının hayatını ve refahını korumak zorunda olan düşünceli bir prensti. Byun Baekhyun ise, insanların kanıyla beslenen ve hatta kansızlıktan öldüren vampir ırkının tek prensiydi. İnsan/Sıcakkanlılar Prensi PCY x Vampir Prens B...