Bölüm 06: Vampir'in Sarayı

132 12 15
                                    

"Seni uyarmıştım, benim olana dokunmaya kalkma."

"Senin?"

Baekhyun korkunç ve ciddi olan ifadesini silip gülümsedi Chanyeola doğru. "Seni eğlenceli bulduğumu söylemiştim, değil mi? Eğlenceyi hemen sonlandıramam. Yıllardır çok sıkılıyordum."

"Eğlence? Seni öldürecek olmamı kastediyorsan evet."

Baekhyun sırıttı, "Normalde cesaret edemezler ama sen," dedi ve Chanyeola yaklaşıp soğuk eliyle Chanyeolun yanağına dokundu. "Sen cesursun."

Chanyeol, yavaş yavaş delirdiğini yada aklını kaybediyor olduğunu düşündü. Öldürmesi gerek, halkının kabusu Soylu Vampir Prens Byun Baekhyun şuan ona çok çekici geliyordu. Hareket edemiyordu o dokununca.

"Bana büyü falan mı yaptın?"

Chanyeol büyük bir ciddiyetle sorduğunda Baekhyun güldü.

"Gerek var mı sence? Büyüleri yaşlılarda kullanırım genelde, gençlerde gerek kalmaz."

"Sen... Tam olarak nesin? Vampir Prens olduğunu biliyorum ama insanların senden efsaneymişsin gibi bahsetmeleri gereksiz bence."

Baekhyun bir kez daha güldü.

"Ben Byun Baekhyun'um. İnsan yaşına göre 20li yaşlarda gösteren ama aslında 204 yıldır hayatta olan soylu bir vampirim."

"204 mü?"

Baekhyun sırıtmaya başladı, "Yaşımı göstermiyorum, değil mi? Biliyorum."

"Neden beni öldürmüyorsun? Fırsatın varken?"

"Hayatım açıkladım ya," dedi ve baş parmağıyla Chanyeolun yanağını okşadı. "Canım çok sıkılıyordu, seni hemen öldürüp oyuna başlamadan kazananı olamam" dedi ve dudağını sarkıttı.  Chanyeolun kulağına doğru yaklaştı, Chanyeol irkildi. Bu korku muydu yoksa başka bir his mi bilmiyordu.

"Beni eğlendirmek zorundasınız, prensim."

Geri çekildi ve yavaş yavaş geriye yürümeye başladı Baekhyun, bir kez olsun kızıl gözlerini Chanyeoldan ayırmadı ve siyah duman tekrar geldiğinde Chanyeol transtan çıkmış gibi irkildi ve hızla siyah dumana girdi.

Kısa süre sonra siyah duman dağıldığında Chanyeol kızıl ve siyahın hüküm sürdüğü duvarlara sahip bir yerde buldu kendini.

"Bu çok ayıp değil mi? Evime pat diye girdin. Prens dahi olsan haneye tecavüz bu."

"Evin mi? Neredeyim ben?"

"Vampir Irkının Yuvası, Blodis'tesin. Burası da benim sarayım."

"Byun Baekhyun!"

Enemies to Lovers | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin