Bölüm 24: "Ölümsüzlük için değil..."

38 7 2
                                    

Junmyeon ve Chanyeol, Baekhyunun sarayına Baekhyunun odasına girmişlerdi. Chanyeol, Baekhyunun yatağına oturuyordu. Junmyeon ise pencereden dışarıyı izliyordu.

"Baekhyun iyi olacak, değil mi?" diye sorsu Chanyeol daha fazla dayanamayarak. Junmyeon, bıkkınlıkla dönüp derin nefes verdi.

"Sen prensimizi kim sanıyorsun? Tabii ki iyi olacak."

"Sizin prensiniz olabilir ama benim için sadece Byun Baekhyun o. Sonuçta iyileşme gücünüz olaa da yaralanabiliyorsunuz, canınız yanabiliyor."

Chanyeol bunu söylerken kapı birden açıldı, gelen Baekhyunun ta kendisiydi.

"Pislikler, tam bir sürü gibilerdi."

Chanyeol ayağa kalkıp Baekhyunu kolları arasına aldı, Baekhyun şaşkınlıkla kaldı bir süre sonra hafifçe gülümsedi ve o da Chanyeola sarılacakken durdu. Elleri kanlıydı, ellerini geri indirdi.

"Beni mi özledin?"

"İyi olmana sevindim, Baekhyun."

İkili ayrıldığında Chanyeol Baekhyunun düşünceli yüzüne baktı. Baekhyunun böyle kalmasının sebebi kimsenin onu böyle korumaya çalışmamasıydı, 'İyi olmana sevindim' mi? Baekhyun genelde 'İyi olacağını biliyordum' yada 'İyisin iyisin' lafını duyardı.

Junmyeona dönüp "Bana biraz taze kan getirir misin, hyung?" diye sordu Baekhyun. "Tabii efendim, tercih ettiğiniz bir kan grubu var mı?" diye sordu Junmyeon. "Sıfır olabilir yoksa farketmez" dedi. Junmyeon onaylayıp çıktığında Baekhyun Chanyeola bakmak için döndü, Chanyeol onun kanlı ellerine bakıyordu. Baekhyun sırıttı.

"Korktun mu?"

"Ne?"

"Ben buyum diyorum, 'Vampir Prens' bu. Korktun mu?"

"Daha öncede söylediğim gibi, Baekhyun. Senden korkmuyorum. Sadece tırnaklarını avuç içine geçirdiğini farkettim, neden yapıyorsun bunu kendine?"

"Güçlüymüşüm gibi hissettiriyor."

Chanyeol, Baekhyuna yaklaşıp eline uzandığında Baekhyun onun her hareketini izliyordu. Chanyeol, Baekhyunun elini tutarak tırnaklarını avuç içinden ayırmaya çalıştı. Başardı da. Aynısını diğer eline de yaptığında Baekhyuna baktı.

"Seni seviyorum, Byun Baekhyun. Sen benim gözümde sadece Byun Baekhyunsun, 'Vampir Prens' değil."

"Chanyeol ben-"

"Yasaklıyız, düşmanız, birbirimizi öldürmeliyiz falan dersen hiç boşuna yorma kendini çünkü umurumda değil."

"Eğer bu savaş biterse, herşey iyi olduğunda diyelim ki benimle oldun. Birlikte yaş aldık, farzet ben bin altı yüz küsür yaşındayım. Bu vampir yılı insan yılına göre altmış yaşa denk geliyor, ben ölümsüzüm. Ama sen ölümlüsün ve bir gün benim yüzümden olmasa da öleceksin."

"O zaman beni de vampir yap."

Baekhyun bunu demesi üzerine güldü, "Ne kolay söyledin öyle."

"İşiniz ısırmak değil mi?"

"Hayvan mıyız biz?"

"Isırılıp vampir olma vakaları vardı."

"Isırılma ikiye ayrılıyor; ilki öldürmek ve kanını kurutmak için olan. Diğeri ise kanı emmek değil, vampirin dişlerindeki zehri alıcıya geçirmek fakat bu zor çünkü verici yani vampir kendini kaybedebilir ve alıcı ölebilir. Her vampir yapamaz."

"Ama sen yapabilirsin."

"Bunu istemiyorum, Chanyeol. Ölümsüz hayat sandığın şey değil."

Baekhyun bunu söyledğinde Chanyeol ona yaklaşıp ellerini Baekhyunun yanaklarına, solgun ve soğuk tenine koydu. "Ölümsüzlük için değil, senin yanında olmak için istiyorum."

Enemies to Lovers | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin