Bölüm 16: Kanlı Öpüşme

59 8 0
                                    

'Baekhyun sana daha önce dediğim gibi: senden korkmuyorum, bu yüzden seni yalnız bırakmayacağım.'

Küçük vampir prens, karşısındaki sıcak kanlı insan prense gözlerini devirdi. Kimseye, özellikle de bir insana güvenemezdi. Çünkü o öyle büyütülüyordu. Onlara göre insanlar, onu ve halkını öldürmeye gelecek bir tehditti.

"Ben bir insana asla güvenmem."

Baekhyun, odasının birden açılmasıyla gözlerini açtı. "Annen seni doğurmadı, sıçtı sanırım. Kapısız yerden mi çıktın? Bu ne hadsizlik!" dedi huysuzlukla, içeri giren adama. "Efendim özür dilerim ama çok acil bir durum var" dedi adam, Baekhyun çıplak bedenine sabahlığını geçirirken.

"Anneniz, kraliçemiz Byun Hyera insan krallığına gitmiş."

"Ne dedin? Ne dedin?" Baekhyun panikle kalkıp üstünü değiştirdi ve ardından çıkıp insan krallığına uçmaya başladı.

****

Sarayın önüne geldiğinde korumalar onu görür görmez anons geçtiler, "Vampir prens burada!" diye. Daha da fazla adam yığılınca Baekhyun göz devirip aralarına girdi ve hepsini eliyle bir kenara iterek ilerledi. "Prensinizi kurtarmaya geldim karşılamaya bak" dedi bıkkınlıkla.

Korumaları geçtikten sonra sarayın içine girdi, onu elbette hizmetliler görmüştü ama cesaret edememişlerdi. O da sorunsuz ilerlerken bir koşuşturmaya denk geldi, askerlerin koştuğu yere koşmaya başladı.

Ve işte, o tanıdık kapı.

Park Chanyeolun kapısı.

Baekhyun içeri girdiğinde annesi tarafından köşeye sıkıştırılmış, zor durumda bir adet Park Chanyeol görmüştü. Göğüsü hızla inip kalkıyordu, elleri titriyordu. Korkuydu bu.

Haklıydı da, sonuçta vampir kraliçe Byun Hyera idi karşısındaki.

"Anne."

Baekhyun sonunda ağzını açınca odadaki herkesin odağı olmuştu, "Anne, bırak onu" dedi Baekhyun. "Beni öldürten soylunun oğlu, değil mi bu? Bende onu öldüreceğim" dedi annesi. "Kral Park öldü anne, ben öldürdüm onu. Bitti, intikamlık bir durum kalmadı" dedi Baekhyun. Annesi, hamle yapacakken Chanyeol hızla gözlerini yumdu. Baekhyun annesini durdurdu.

"Anne, yeter."

"Anladım, onu sen mi tatmak istiyorsun oğlum?"

Baekhyun ona şaşkınlıkla bakan Chanyeola baktı, sonra annesine döndü. "Böyle söyleyince çok seksist oldu sanki ama sen öyle diyorsan, evet. Onu kendime saklıyorum diyelim, anne."

****

Annesi gittiğinde Baekhyun Chanyeola baktı, "Hani korkmuyordun?" dedi gülerek. "Senden korkmuyorum ben" dedi Chanyeol. Baekhyun "Öyle mi?" dedi ve Chanyeolun yüzüne yaklaştı ve "Ama en çok benden korkmalısın" diye devam etti. Chanyeol anlamamış bakışlar atarken Baekhyun Chanyeolun dudağını sertçe öptü, dudağını ısırdı ve kanamasını sağladı. Baekhyun geri çekilip soluklanmaya ve  kendine hakim olmaya çalışırken Chanyeoldan beklemediği bir tepkiyle karşılaştı. Chanyeol, Baekhyunu çekip bu sefer öpüşmeyi başlatan o olmuştu.

İşler buraya nasıl gelmişti?

Enemies to Lovers | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin