"Burada ne yapıyorsun? Sana git dedim! Benim vampir olmam seni korkutmuyor mu?" Minik Baekhyun, karşısında ona samimiyetle bakan ve kocaman gülümseyen çocuğa kaşlarını çatarak söylediğinde çocuk cevapladı.
'Vampir olman duygusuz olduğun anlamına gelmiyor, değil mi? Ayrıca senden korkmuyorum.'
"Saçmalık. Sana zarar verebilirim." dedi Minik Baekhyun ağacın gövdesine kafasını yaslayarak.
'Yine de ben Park Chanyeol, seni asla yalnız bırakmayacağım, Byun Baekhyun.'
"Bir insana neden güveneyim ki?" dedi Minik Baekhyun.
'Çünkü ben senin arkadaşınım.'
"Annem insanlardan dost olmaz dedi."
"Babamda vampirlerin düşmanımız olduğunu söyledi ama sen bana zarar vermedin, benim arkadaşımsın!" Minik Chanyeol gülümseyerek söylediğinde Baekhyun kaşlarını çattı. "Arkadaşım falan değilsin, büyüdüğümde ben vampir prens sende bu vampir katili krallığın prensi olacaksın. Ve biz ana düşmanlar olacağız, birimiz ikimizden birini öldürene dek bu sürecek" dedi Baekhyun.
Minik Chanyeol dolu gözlerle Baekhyuna baktı. "Asla!" dedi. "Asla seni öldürmeyeceğim, Baekhyun."
Baekhyun soğukkanlılıkla cevap verdi. "O zaman ben seni öldüreceğim."
****
Baekhyun, derin nefesler vererek uyandı. Rüyasında Chanyeolu gördüğü için delirmiş olmalıydı. Hızla yarasa formuna girip kalesinden uçtu ve insan krallığının kalesinin camından içeri girdi, Chanyeolu aradı. Her odaya baktı, en sonunda siyah-altın anka kuşu süslemeli kapıyı hatırladı ve onunda durup gerçek formuna döndü. Kapıyı açtı ve arkasından geri kapattı, Park Chanyeol huzurla uyuyordu. Baekhyun, Chanyeola yaklaştığında Chanyeol hızla kazığı Baekhyuna dayadı. "Ne yapıyorsun burada? Buraya nasıl girdin?" diye sordu yataktan doğrulurken. Baekhyun sırıttı, "Asla öldüreneyeceğin eski arkadaşına böyle mi davranıyorsun, Park Chanyeol?" dedi. Chanyeol kaşlarını çattı, "Ne?" dedi sadece.
"Arkadaşım falan değilsin, büyüdüğümde ben vampir prens sende bu vampir katili krallığın prensi olacaksın. Ve biz ana düşmanlar olacağız, birimiz ikimizden birini öldürene dek bu sürecek."
"Asla... Asla seni öldürmeyeceğim, Baekhyun..."
Baekhyun memnuniyetle gülümsedi.
"Sana arkadaş olamayacağımızı söylemiştim, sevecen çocuk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemies to Lovers | ChanBaek
FanficPark Chanyeol, halkının hayatını ve refahını korumak zorunda olan düşünceli bir prensti. Byun Baekhyun ise, insanların kanıyla beslenen ve hatta kansızlıktan öldüren vampir ırkının tek prensiydi. İnsan/Sıcakkanlılar Prensi PCY x Vampir Prens B...