Bölüm 20: İtiraf & Dudaklar

44 7 9
                                    

"Biliyor musun? O gün sen bana yardım ettikten sonra düştüğümde hep sessizce ağladım, canım yanıyor diye değil seni görürüm diye."

Baekhyun güldü, "Salak... O zamandan sonra asla gelemezdim. Ülkede vampirlerle alakalı bir durum vardı, gelmem imkansızdı" dedi.

"Yoksa gelmeyi istedin?"

Baekhyun omuz silkti, "Bazen."

"En başında bana tahammül etmeyip saldırabilirdin, neden yapmadın? Seni ne durdurdu, Baekhyun?"

"Benden korkmayan tek insan çocuktun, belki bilmiyorsun ama vampir çocukların oyun anlayışı biraz farklı ve kraliyet soyundan olduğumdan kimse benimle oynamak istemiyordu. Oyunda kaybedersem onlara zarar veririm diye, benimle tartışabilen ilk kişisin. Bu yüzden sana saldırmadım, sadece uzaklaşmaya çalıştım."

"Ve başaramadın, üstüne birde kendine aşık ettin."

Baekhyun gözlerini Chanyeola çevirdi, "Emin misin? Sadece cinsel istek olmasın o?" diye sordu, "Eminim, senden istediğim tek şey bedenin değil Baekhyun. Sevgini, şefkatli bakışlarını, sesini, sözlerini... Bunları da istiyorum" dedi.

"Chanyeol benim ölümsüz senin ise bir ölümlü olduğunu unuttun mu?"

"Hayır."

"Beni kendine bağlayıp sen öldükten sonra acı çekmemi mi istiyorsun bir insan gibi?"

"Buna hiç hayır."

"Ee? O zaman? Bizden olmayacağını birkez daha anla."

"Baekhyun sende benden birazcık bile, bir kan damlası kadar bile hoşlanıyorsan her şeyi göze alabilirim."

"Prens Baekhyun! Prensim! Neredesiniz?" Hizmetli kadın ormanda bağırarak Baekhyunu ararken Baekhyun ayaklanınca Chanyeolda ayaklandı. Baekhyun, Chanyeola bakıp "Gitmem lazım, sende görünmeden dön" dediğinde Chanyeol ani bir cesaretle Baekhyunun yakasından kavrayıp kendine çekti ve öpmeye başladı. Kısa süre sonra Baekhyun öpüşmeyi durdurdu.

"Dur, duralım yoksa bu iş yatağa kadar gidecek ve bu gece olmaz."

ayayayayayayyayyyy neler oluyooo GUYSSS WHAT'S GOING ON HERE?????

Enemies to Lovers | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin